søndag 26. juni 2011

For en dag!

Den store GLANSdagen er over, og herlighet for en dag! Helt fantastisk fra start til slutt! 
Så utrolig gøy å treffe så mange flotte mennesker! 

Her åpner Ann Helen, Solveig og Julie moroa.


Dagen startet med seminar med diverse innslag, blant annet foredrag om farger fra Jotun, fantastisk fin inspirasjon fra teamet Kråkvik/Lauvdal og bloggepanel med mange flotte bloggere.

I pausen var det kaffe og muffins. Nam!


Etter seminaret gikk ferden videre med buss til House of Oslo. 
Der ventet rosa boblende drikke og deilig tapas på oss. Og goodiebager. Oh my! For et innhold det var i disse posene! I løpet av dagen fikk vi så mye fint at armene ble lange da vi skulle tilbake til Gamle Logen. Et glimt av hva posene inneholdt kommer i senere innlegg.

På kvelden var det tid for festaften med mer tapas (den var god!!) og show på scenen. Emmeline hadde et fantastisk bra kåseri. Det var stand-up på sitt beste! Jeg lo så tårene rant. Med en diger fluesopp på hodet spilte hun rollen som stolpute til rungende latter. Takk for et supert innslag, Emmeline!


Mariann Aas Hansen sto for den musikalske delen av showet. Den dama kan synge!


Til slutt må jeg sende en stor takk til NIB-jentene Solveig, Ann Helen og Julie for at de har stelt i stand denne dagen for oss. Dere har gjort en super jobb jenter! Alt fra borddekorasjoner, mat og opplegg for dagen var helt perfekt! Tusen, tusen takk!

Jeg hadde ikke ordentlig kamera med i går og antallet mobilbilder ble heller lavt. Så nå bare gleder jeg meg til å se bilder dere andre legger ut etter hvert. Og - jeg gleder meg allerede til neste gang! For denne suksessen må jo gjentas, ikke sant? ;)

19 kommentarer:

  1. hei
    så gøy å høre hvordan du hadde det
    det høres jo helt supert ut
    kanskje jeg skal vurdere å tørre meg utpå hvis det blir en annen gang, jeg også? :)

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  2. Åhhhhh... Nå begynner vi nesten å grine her:) Takk for en fantastisk dag og for at du var med på å dele den med oss. Vi snakker allerede om..neste år:) Ha en fin søndag.

    Klem Ann Helen, Solveig og Julie

    SvarSlett
  3. Hei på deg*smile*
    Kjempe hyggelig å hilse på deg og bli litt kjent i går!*smile* For en fantastisk dag!

    ...nå skal jeg spent titte gjennom bildene jeg fikk tatt, og få laget et lite innlegg...*smile* Satser på å få ut et innlegg i løpet av noen timer her....

    Ønsker deg en flott flott søndag, søte du!*smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så glad for at dere alle sammen ser ut til å ha hatt en fin dag! Og kanskje en liiiten anelse sjalu, men bare LITT ;)

    Klem og en finfin søndag til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  5. Høres helt herlig ut!!
    kanskje jeg burde planlegge turen innom Oslo til neste år...eller må jeg være medlem av NiB for å delta??

    Klem Anna

    SvarSlett
  6. Jeg er sååå glad på alle som hadde anledning sine vegne:)
    Gleder meg til å se flere bilder fra Glansdagen:) Neste gang skal jeg også delta:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  7. Hørtes helt fantastisk ut! Gleder meg til å se bilder av goodie bagene :) Så gøy :)

    Kjekt du ville være med i sommer-gi-borten hos meg.
    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Takk for i går! OG takk i lige måte! Det var kjempe kjekt å treffe deg i virkeligheten, så søt og så pen!
    Det var en opplevelsesrik kveld, minne for livet!
    En boost for bloggingen, uten tvil!

    Klem Mumsi

    SvarSlett
  9. Det høres ut som en super dag!! Jeg er så lei meg for at jeg ikke kunne være med. Håper det kommer en ny sjanse:)
    Fortsatt god søndag til deg

    SvarSlett
  10. Hei du!
    Du spurte mæ for ei god stund sia om huset vårt var arkitekt eller typehus. Blanding faktisk :) vi har tatt utgangspunkt i et blockwatnehus som vi har satt på en 3.etg med takterrasse. Huset var opprinnelig formet som en L vi snudde den ene bygningsdeling slik at det ble bedre på tomten og for å få walk in closet :) gjort omm litt på romløsningene :) ha en fin kveld! ser ut for at det va gøy på Glansdagen:)

    SvarSlett
  11. Høres ut som dere hadde en fantastisk dag:),
    håper det blir flere glansdager, da skal jeg hvertfall få den med meg:).
    Klem

    SvarSlett
  12. Jaaa, det var så gøy!
    Kjekt å hilse på deg og :)

    SvarSlett
  13. Hei Høytrykk....Jeg visste hvem du var, og burde sagt TAKK for lånet av bildene....Men takk for lånet av bildene og takk for en kjempekoselig kveld og varmende ord vedrørende stolputesituasjonen, sånn i ettertid tenker man jo at det kanskje ikke var det mest geniale man har gjort...Men uansett: Vi sees vel til neste år igjen? Flotte bilder og flott blogg. Klem

    SvarSlett
  14. Hei, og takk for lørdag.
    Kjempehyggelig å treffe deg:-)
    Det var jammen litt av en dag, helt utrolig gøy!

    Nå er det ferie uten fast internett på meg, men jeg måtte bare innom for å se hva som er blitt lagt ut etter den store dagen.

    Klem Louise:-)

    SvarSlett
  15. Hei Trine,
    Kjempekoselig å møte deg, skulle ønske vi hadde ennå bedre tid til å bli kjent! Satser absolutt på en gjentagelse til neste år, gleder meg allerede!
    Klem fra Kikki

    SvarSlett
  16. Hei søte du!
    ...det snek seg inn et par bilder med deg på i glansdaginnlegget mitt..*smile* Håper det er i orden?

    ...for en fantastisk dag!!!*smile* Sitter fortsatt på den rosa skyen min jeg...*hihi*

    stooor klem

    SvarSlett
  17. Hei Trine - så hyggelig å treffe deg selv om det ble et litt kort treff. Alltid hyggelig å få en ansikt og en stemme på de som gjemmer seg der inne i Cyber Space:)

    det var en helt utrolig flott Glansdag - og jeg flatet helt ut på søndag:)

    Å ja - den fine mint-vasen er også min nye favoritt - fylte den med hvite roser i dag!

    God kveld og klem til deg fra Bente.

    SvarSlett
  18. Ser ut til at det er er mange bloggere som har hatt en fantastisk glansdag. Er det STORE temaet for tiden. Jeg var der ikke selv, men kanskje neste gang...? :) Takk for hyggelig hilsen på Kittys Paradis og velkommen som følger :)

    Kristine

    SvarSlett
  19. Hei på deg! Det var så koselig å treffe deg på lørdag. :) Du har en herlig blogg! Klemklem!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.