søndag 5. juni 2011

going Danish



Dette fine bildet har jeg kjøpt i Epla-butikken going Danish som tilhører Mariann Doherty. Fargene er midt i blinken, og jeg synes motivet er superfint. Det er utrolig mange fine bilder i butikken hennes, så det er flere jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe. En ny favoritt!

Nå er en helt fantastisk helg over. Vi har vært ute hele tiden i deilig sol og 25 grader, lekt og kost oss, grillet god mat og vært sammen med små og store venner. Rett og slett hatt det skikkelig digg. ☺

En ny uke venter. Uken jeg skal trekke vinner i lotteriet mitt. Herre min hatt, for en deltakelse!! Dette er moro! ☺

21 kommentarer:

  1. HERLIG!!!

    ..kule kontraster
    =

    LIKER

    SvarSlett
  2. Digger going Danish! og digger lille hylla som sitter på veggen. Vakkert, synes jeg!

    Søndagsklæm....

    SvarSlett
  3. Det var en kjempelekker plakat. :) Og den fine gressvasen tror jeg kanskje at jeg har kommentert før, den er SÅ fin! <3

    SvarSlett
  4. Flott bilde - skjønner at du falt,ja:)

    Fin ny uke til deg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  5. Så kult bilde! Tror jeg må ta en titt på Going Danish:) Gleder meg til trekning på lotteriet ditt:)
    God kveld

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Både trykket og sammensetningen :-))

    PS: Gleder meg til trekning... Tvi tvi ;-)

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  7. For et super lekkert bilde. Lenge leve netthandel!! Og lenge leve sommer og sol og varme.... Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefint bilde! Hørtes ut som en super helg! Her har det vært mye vind, så ikke så varmt som det burde vært....det blåser visst på Jæren! Hm

    SvarSlett
  9. Stiligt bilde, digger alt av dansk design jeg:), de er sååå utrolig flinke,
    digger til og med danske klesmerker:)
    Klem

    SvarSlett
  10. skjønne farger og fint bilde hos deg
    vi har også hatt ei nydelig helg
    det måtte det bli hjemme-innlegg av :)

    fin ukestart til deg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  11. Skøn, skøn kombination ;)

    SvarSlett
  12. Så flott bilde, passet så bra med den gule vasen! Du har forresten vunnet inne hos meg, så send meg adressen din! :)

    SvarSlett
  13. Jeg måtte inn og titte jeg også. Falt helt for den "Black cat". Mulig en bestilling må gjøres :)
    Ha en fin fin dag.

    SvarSlett
  14. Mariann Doherty6. juni 2011 kl. 17:35

    Dejligt at se "mit" billede i så flotte omgivelser ! - og mange tak fordi du viste den her på din dejlige blog -,det gør mig rigtig glad!

    SvarSlett
  15. Kjempestilige bilder - flink å fotografere :)

    Klem fra Lene

    SvarSlett
  16. Liker bildet du har kjøpt veldig godt! :)
    Ha en finfin uke!
    Keiserklem

    SvarSlett
  17. Utrolig flott bilde som skled rett inn hos deg!:)

    Ha en fin uke.:)

    SvarSlett
  18. Nå har jeg kikket på den Epla-butikken, likte så godt elefantbildene at jeg tror jeg må bestille et, hihi:)
    Takk for tips!
    God tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  19. Kult bilde!

    Det er så mye fint å finne på epla....

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.