lørdag 18. juni 2011

Gråblå

Gråblå himmel.
Gråblå vase.

I følge yr.no skal det regne hver dag frem til neste søndag.
Det er helt greit, så lenge det betyr at sola kommer for godt etter det.


Selvportrett "Refleksjon i en vase"?  ☺
Jeg øver meg på manuell styring av fokuseringen. 
Gjenskinnet fra vinduet får jeg ikke gjort noe med.
Men det gjør ikke noe, for det betyr jo bare at det er dagslys ute.
Dagslys er bra.

Ha en fortsatt fin lørdag folkens, med eller uten sol! ☺


PS. Er det flere enn meg som synes at kvaliteten på bildene blir litt annerledes når de lastes opp på bloggen?

14 kommentarer:

  1. Håper du får en finfin lørdag, selv om det plasker ned! Det gjør det heldigvis ikke her :)

    Og jeg vet at bildekvaliteten er forskjellig i alle nettleserne, men tror ikke det skal ha noe med blogger å gjøre? Foreløpig så liker jeg firefox best i alle fall, synes den gjengir bilder bedre enn de andre nettleserne jeg har prøvd :)

    SvarSlett
  2. nydelig farge og utforming på den der!
    verdt et innlegg i seg selv, helt klart! :)

    fin lørdagskveld til deg
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  3. Det var en vakker, vakker blåfarge! ♥

    (Og ja, loppegener går i arv :) )

    SvarSlett
  4. Tuuusen takk<3 Du beskriver akkurat den følelsen jeg har nå:)
    Nydelig gråblå farge! Håper himmelen går mer over til blå de neste dagene. DET hadde vært godt det:)
    Kos deg i helgen<3

    SvarSlett
  5. Håper virkelig ikke det skal regne frem til neste søndag... :) Vi har iallefall hatt en strålende sommerdag her hos oss i dag.
    Kjempefint bryllupsantrekk.... Jeg skal i bryllup i slutten av juli og håper å få tilbake litt fasong før den tid, slik at jeg kan kjøpe meg en fin kjole.... Din var så fiiiin og de lekreste skoa!!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Så fin den var :)

    Trodde jeg hadde lagt meg til som følger hos deg jeg, men har liksom stusset litt på at det ikke har kommet noen oppdatering fra deg.. Men fant jo ut nå at jeg ikke har lagt deg til skikkelig!

    Klem

    SvarSlett
  7. Vakker vase :)(Du har jo tatt bilde av en ekte vase du ;)

    God søndag til deg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Uhmm virkelig en yndlingsfarve!

    God søndag!

    SvarSlett
  9. Finfine bilder, fargen er så fin.
    Kjekt å fotografere manuelt, man får bedre kontroll, selv om det også kan føles som om man mister kontroll...
    Rart det med kvaliteten, har ikke det problemet selv.
    Jorid har peil på sånt ;)

    SvarSlett
  10. Nydelig farge! Har akkurat malt stuebordet i en lys gråblå farge :-)

    SvarSlett
  11. Elsker fargen! Det er morsomt å se at Stine-fargen også er Trine-fargen ;)

    JEpp, har også problemer med at kvaliteten på bildet blir annerledes. Jeg har ikke så god peiling, men tror det går an å søke seg fram til det. Har bare ikke gjort det ennå. Jeg merker i hvertfall at bildene blir mer blasse og blå. Jeg har prøvd å trykke "Save for web" i photoshop, men har ikke hjulpet noe særlig.
    Si ifra om du finner ut av det, så skal jeg gjøre det samme.

    Klemmer

    SvarSlett
  12. Jeg har også samme problemet med at bildekvaliteten blir helt annerledes når jeg legger ut bildene på bloggen.
    Utrolig kjipt!
    Si ifra hvis du finner ut av det:)
    Klem

    SvarSlett
  13. Ah - så du øver deg på foto ;). Jeg er alltid i en eller annen form for eksperimenteringsfase - for å lese fotolitteratur synes jeg er litt tungt.

    Jeg synes absolutt at du bør kjøpe deg Made by me - til tross for at jeg er inhabil. Den er så fiiiin. Bilder og layout. Kan være slik coffetable-bok til og med. På Capris.no så jeg den kostet 239 kr eller noe. Latterlig billig for en innbunden tjukk bok med mønster.

    Klemklemklem ;).

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.