mandag 13. juni 2011

Love is in the air




På lørdag var vi i bryllup til en av mine beste venninner. Bruden var strålende vakker, og jeg har aldri sett et brudepar som har lyst mer forelskelse og kjærlighet enn disse to. ♥

Vi fikk servert utrolig god mat og god vin, og festen var helt enestående. Fru Høytrykk koste seg og danset, og det ble rett og slett en super kveld!

Det blir ikke en tradisjon med "dagens outfit" her på bloggen, men det er første gang jeg har hatt   høye hæler og det er første gang jeg har vært i bryllup med "kongelig" hårpynt, så jeg klarte ikke å la være. ☺

Håper alle har hatt en fin langhelg! 

27 kommentarer:

  1. For et nydelig antrekk, lekker farge:), tipper dere koste dere masse ja:).
    Bryllup er sååå gøy:).
    heldige vinnere av give awayen:)
    Klem

    SvarSlett
  2. oi oi oi lekker kjole, lekre sko med lekker hæl! og ikke minst lekker hårpynt, og veske likeså. bryllup er stas!!

    SvarSlett
  3. Härligt med bröllop, det är ju alltid så roligt!
    Och av bilderna att döma så va du riktigt snygg på festen. Älskar skorna!!

    SvarSlett
  4. Nydelig outfit!!! Elsker fargen og stilen:-) tenker du var lekker da:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott kjole og tilbehør, akkurat i min gate, nyyyydelig! Kan jeg spør hvor du har funnet denne kjolen??
    Hørtes ut til å være en fin brullupsfest hvor brudeparet har kost seg like mye som gjestene, herligt!:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Nyyydelig antrekk!! Bryllup er alltid kjekt, vi skal i august, og jeg gleder meg!

    SvarSlett
  7. For et nydelig antrekk! (Vi ville jo gjerne sett deg med det på da ;)

    SvarSlett
  8. Wow, nyyydelig og gjennomført :) Likte de høye hælene og den kongelige hårpynten ;)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  9. For et flott og tvers igjennom gjennomført antrekk! :)

    SvarSlett
  10. Kjempe fint og gjennomført antrekk. Er på jakt etter antrekk til bryllup og dette var jo inspirerende;-)
    Mvh Å

    SvarSlett
  11. Herlig outfit og godt å høre at dere hadde en fin feiring av brudeparet :)

    SvarSlett
  12. Nydelig antrekk ღ skjønner godt at du
    lager et innlegg av dette :) Alltid
    kjekt med inspirasjon. Jeg elsker de
    flotte skoene du viser her, så skjønne
    Ønsker deg en flott uke som kommer...
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Så lekkert!! Nydelig alt sammen:))

    SvarSlett
  14. Nydelig outfit!!
    Og flotte bilder..
    Bryllup er jo så gøy!!
    Ha en flott ny uke..
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Heisan!
    Lekkert, lekkert antrekk! Jeg synes det er veldig spennende å se slike festantrekk, og du så sikkert strålende ut.
    Å gå i bryllup er stas og en spesiell begivenhet. Selv skal jeg i bryllup til et tantebarn 30.juli. Gleder meg!
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  16. Nydelig farge! Du var sikkert meget elegant :o)


    Fin tirsdag til deg:o)

    Klem:o)

    SvarSlett
  17. Flott antrekk i nydelig farge!!

    SvarSlett
  18. Ut fra antrekket å bedømme, virker det som om du såg helt smashing ut! :)

    SvarSlett
  19. Klart dette antrekket måtte vises frem- nyydelig :)

    SvarSlett
  20. Det var nog de vackraste "dagens outfit"-foton jag sett. Vilken snygging!

    SvarSlett
  21. Herlighet, så fint antrekk!
    Håper du fikk svingt deg masse!

    klem

    SvarSlett
  22. WOW, utrolig lekkert! Kommer det action-bilder etter helga mon tro?

    SvarSlett
  23. jeg elsker grått, for et aldeles nyyydelig antrekk *♥*

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.