fredag 10. juni 2011

Og vinneren er....


Før jeg avslører hvem som har vunnet den turkise Mano-skålen, må jeg bare si: Wow! Tenk at så mange har funnet veien inn til meg! Sånn til daglig har jeg tenkt at det er de som følger meg og spesielt de som er jevnlig inne her og kommenterer som leser bloggen min, men man får seg en liten aha-opplevelse når man ser hvor mange som har tatt lodd i lotteriet. Og når statistikken viser at jeg har fått mange flere lesere fra Danmark, Sverige, resten av Europa, USA og til og med fra Argentina, så skjønner man plutselig hvor stort Internett er. :)

Som sagt var deltakelsen helt overveldende: 250 kommentarer og tilsammen 355 lodd! Da jeg startet lotteriet hadde jeg planer om å trekke på den gammeldagse måten med å skrive navn og nummer på lapper og trekke manuelt. Det slo jeg imidlertid fra meg da jeg så hvor mange som meldte seg på etterhvert. Derfor ble random.org som fikk æren av å trekke vinneren. Mannen i huset fikk æren av å trykke på "Generate"-knappen. ☺

And the lucky number is....


...lodd nummer 311 som ble trukket av Kerstin med bloggen Småplukk!

Siden deltakelsen var så utrolig stor, fikk jeg lyst til å gi bort noen små trøstepremier. På en liten shoppingrunde hos Søstrene Grene fant jeg noe som jeg håper vil falle i smak hos vinnerne.

Den første trøstepremien er to små bokser og en magnetisk "huskelisteblokk".


Og denne premien går til....


...lodd nummer 103 som tilhører 24seven by [bo:bakk]!

Den andre trøstepremien er to kjøkkenkluter og fem fargerike skjeer.


Denne premien går til....


...lodd nr 205 som ble tatt av Chatrine [C.H.J Creations]!

Gratulerer så mye til alle tre vinnerne! 
Send meg adressene deres på e-post, så kommer premiene i posten i løpet av neste uke! ☺

Sånn, der var min første gi-bort unnagjort! Dette var moro! Selv om jeg ikke ga ekstra lodd for å bli følger, ser jeg med glede at det er mange som likevel har lagt seg til når de har oppdaget bloggen min. Det gjør meg så utrolig glad! Det er så mange av dere som har lagt igjen fine ord til meg, og jeg blir genuint rørt over de hyggelige kommentarene og at det jeg gjør her inne faller i smak hos andre. Tusen takk! ♥

Ha en fin kveld! Det har jeg. ☺

31 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne, fine premier du hadde!
    Ha ei fin pinsehelg!

    SvarSlett
  2. Snufs - denne hadde jeg så lyst til å vinne..
    Masse gratulerer til heldige vinnere!! :-))

    SvarSlett
  3. gratulerer til de heldige vinnerne
    og du men et veldig vellykka lotteri! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til heldige vinnere!
    Gøy med stor respons på give awayen ;)

    Putene i innlegget under ble virkelig flotte! Flink er du ;)

    SvarSlett
  5. Så morro! :o) Nå ble jeg glad! :o) god helg!

    SvarSlett
  6. Grattis till alla vinnarna och trevlig fredagkväll till dig! :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Ha en strålende helg, kjære du!

    klem :)

    SvarSlett
  8. Hipp hurra, jeg er så glad!!!! Tenk at jeg har vunnet! Gratulerer til dere andre også som ble trukket ut. Tusen hjertelig takk.
    Ha en fantastisk helg.
    Klem

    SvarSlett
  9. GRATULERER til vinnerne!
    Utrolig flotte premier i give awayen din. Helt etter min smak ;)

    Skal si du har fått dreisen på å sy puter...
    Knall-fine!

    Også må jeg takke for alle kommentarene du legeger igjen inne hos meg. Jeg leser alle og blir like glad hver gang :)
    Tusen takk!

    Ønsker deg en fin pinse.

    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye til vinnerene og til deg som har fått flere følgere! Vel fortjent! Og herlige puter du har sydd under her. Blir helt imponert. Bisebådn og glidelås. Tror ikke jeg ska hive med i det med det første.

    SvarSlett
  11. Gratulerer til de heldige vinnerne :)
    Og god helg til deg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Gratulere til de heldige:)

    Så søt du er som deler ut trøste premier:)

    Gøy med en slik respons på gi vekken..Herlige puter under her:)

    Ha en fin helg og pinse:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer til de heldige vinnerne!
    Utrolig flotte puter under her. Det gjør seg virkelig med bisebånd og nå fikk jeg lyst til å prøve det også...har fortsatt angst for glidelås, trenger å komme over begge de to tersklene, men kanskje ikke på samme tid? Ha en fin helg.

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye til alle tre! Kjempefint av deg å trekke like flotte ekstrapremier. :)

    SvarSlett
  15. Så moro med give away!! - Kjempeflotte permier - vi har samme smak du og jeg;) Moro å ta bilder av barn - når jeg får mine egne, må de nok raskt venne seg til å posere for fotografen;) Ønsker deg en strålende pinse!! Marielleklem.

    SvarSlett
  16. Grattis til Vinnerene!! :D Måtte bare varsle om at nå er jeg trygt hjemme:) Etter en laaaang tur om Vågå, også over fjellet til Lesja og så hjem. Hele Dovre er under vann, og skadene er enorme. Nå skal jeg legge meg, og Lars skal være våken og holde vakt siden vi bor rett ved elva, for nå begynner det å hølje ned igjen... Håper det verste er over! Natta!

    SvarSlett
  17. Så morro! skulle ønske det ble meg:)
    Mano serien er jo bare nydelig og best av alt i de fiiineste farger!!!

    SvarSlett
  18. Gratulerer til heldige vinnere:)

    God pinse til deg - klem!

    SvarSlett
  19. Gratulerer til de heldige vinnerene!

    SvarSlett
  20. Gratulerer! I alle retninger...til deg med lykket lotteri, til vinneren Å til dem som plutselig fikk trøstepremier!! jammen en fin tanke av deg ;o)

    Grattis også til alle følgerne dine, vi er heldige som funnet veien inn hit, Go helg, Klem Anna

    SvarSlett
  21. Gratulere så masse til de heldige vinnerne, det var virkelig herlige permier du loddet ut :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye til deg heldige vinnerne!:) Nydelige farger på premiene!

    SvarSlett
  23. Gratulerer til heldige vinnere av nydelige premier!
    Så snill du er som deler ut mer enn du lovte!!:D
    Janni

    SvarSlett
  24. Gratulerer til de heldige vinnerne. Uheldigvis fant jeg ikke bloggen din før lotteriet var over. Men nå er jeg følger, og gleder meg til å følge deg videre:-)

    SvarSlett
  25. Grattis til heldige vinnere :)

    SvarSlett
  26. JAJAJAJAJAJAJAAAAAAAA!!! *wiiihooo* Jag vann!! Helt galet!! Jag har aldrig nånsin vunnit något förut. Jag är överlycklig! Och herre jösses vilka fina burkar. :))

    Vore du inom en armlängds avstånd skulle du få en puss. ;)

    TACK!
    //Helena

    SvarSlett
  27. For noen fantastiske premier! Så kjipt at jeg ikke fikk med meg denne give awayen.. Ikke rart du har så mange deltakere med så fin blogg! Håper du nyter pinse. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  28. Gratulerer til de superheldige vinnerne:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  29. Ta en titt på hvem som er den hedlige vinneren inne hos meg, du :)

    SvarSlett
  30. Ååå, gratulerer til vinnerne! Jeg skal lage et lite innlegg om de som har meldt seg på dagen-før-dagen-treffet. :)
    Gleder meg stort!

    SvarSlett
  31. Gratulerer til vinnerne!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.