torsdag 2. juni 2011

Sol, sol og atter sol


Med strålende sol er det bare en ting å gjøre. Være ute og leke! Og godt vær er det meldt i morgen også og resten av helgen. Jippi! :)

Bildet er tatt med min nye mobil, og jeg er gledelig overrasket over hvor klare bildene blir. Det er noe annet enn den fire år gamle mobilen jeg har hatt til nå kunne ha klart. Lenge leve utviklingen av teknologien! :)

Håper alle andre har hatt en flott dag også! Og velkommen til nye følgere! Jeg blir så glad når jeg ser at så mange har lyst til å følge meg videre. Dere gjør det gøy å blogge!  

10 kommentarer:

  1. for et deilig bilde. og ja velkommen sol og sommer. det har vært en deilig deilig ute-dag! klem

    SvarSlett
  2. Oi, jeg har ikke tenkt over at løvetannene begynner å blomstre av enda! Men det gjør de kanskje? (Tar det som et godt tegn på at vi har klart å holde løvetennene unna hagen vår, hihihi!) HERLIG utedag i dag, vi har også vært masse i hagen. <3 Grattis med ny telefon som kan ta bilde også!

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Det inspirerer meg til å investere i ny telefon selv! Har nemlig type steinaldertelefon, og det begynner nesten å bli flaut ;)
    Stakk visst av fra det nydelige været, men vi får håpe at det bare er en forsmak på en flott sommer! Kan ikke melde om det helt store været her oppe i nord, men så lenge man er med familie og venner, så spiller jo ikke været så altfor stor rolle!
    Ha en flott solskinnshelg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Ja - er det ikke bare helt herlig med denne sommer'n som plutselig kom i dag:) Kombinasjonen av deilig sommervarme, sol og lange lyse kvelder er uslåelig!

    Fortsatt fine varme dager til deg og dine - klem fra Bente:)

    SvarSlett
  5. Grattis med ny mobil :) Her har det vært den store blåsebortdagen i dag, men håper sommer`n kommer for fullt her snart og:) Ha ei fin-fin helg! Klem,R.

    SvarSlett
  6. Gratilerer med ny mobil. det hadde jeg også trengt meg. Her er det regn regn og atter regn! Nå vil jeg også ha sol.

    SvarSlett
  7. Ja, man vill verkligen vara ute så mycket som möjligt, i det här vädret! :-)

    Hoppas du får en härlig helg!

    SvarSlett
  8. Mmmmm....bilde av sommer!
    Herlig:)

    Ha ei fin helg videre!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. grattis m ny mobil :)

    Regner med du er ute og nyter sola du også? ;) Ville bare ønske deg en god helg. Blir så glad av bloggen din!

    klemklem

    SvarSlett
  10. For en flott blogg du har! Delkate bilder og et morsomt navn på bloggen. Deg vil jeg følge - gleder meg til å se hva som kommer her inne! Håper å se deg hos Fröken Alvestöv en dag:) Marielleklem.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.