tirsdag 19. juli 2011

Feie under teppet

...eller feie under bordet. Noe som er en nødvendighet etter hvert måltid. Feie under bordet altså. ;)


For å slippe å ta frem støvsugeren hver gang, har jeg vært på leting etter et fint feiebrett.
Jeg fikk øynene opp for dette feiebrettet fra Normann Copenhagen for en stund siden, 
og da jeg fant det i Danmark, fikk det bli med hjem.


Jeg synes det er både fint og praktisk, og nå som det henger lett tilgjengelig
har ikke smulene lenger noen sjanse.


Ha en flott tirsdag - i sol eller regn eller veldig skiftende som det er hos oss. ☺

9 kommentarer:

  1. Dette feiebrettet har jeg også! Det er veldig fint! Hos oss er det også mye smuler :-/! Ha en flott tirsdag!

    SvarSlett
  2. Du tar så vakre bilder!
    Feiebrettet var bare herlig, og kommer virkelig til sin rett og blir feiende flott her hos deg.

    God sommer videre!

    SvarSlett
  3. fine bilder!
    og et feiende flott brett:)
    klem til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Flott feiebrett. Hos oss må det også feies, støvsuges eller vaskes under bordet etter hvert måltid :)

    Ha en fin sommerdag du også! Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Veldig praktisk og fint feiebrett! Og ja, det TRENGS!!

    Det hello-skiltet ditt er så kult! Hvor har du fått tak i det?

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Kult med det svarte i bildene!
    Og kult feiebrett...
    Du er flink til å komme hjem med fine ting ;)
    Tror vi skulle hatt oss en shopping helg i København du og jeg hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Knallfint feiebrett, et sånt hadde vi trengt standby triptrappen her også:)
    Nydelige bilder du tar!!
    GODE sommerdager til deg:)
    A

    SvarSlett
  8. Takk for lampetips,din er veldig fin den og :)
    Praktisk med feiebrett på kjøkkenet, det burde vi også ha...!

    Klem!

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommenter på bloggen min. Fin blogg du har med mange fine bilder. Hadde trengt et sånn feiebrett her i huset også.... tungvindt å må fram med støvsugeren etter hvert måltid :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.