fredag 29. juli 2011

Jenterom



En liten smakebit på jenterommet som snart er ferdig.
 Flinke mannen har jobbet hele uka, og nå er det bare å male vinduslister og dørlister som gjenstår. 

Fargene passer en liten prinsesse perfekt. Vi har brukt Jotun Sens, 
og tre vegger er malt i eggehvit. Den siste er malt i en nydelig rosa farge som heter 
"Lille prinsesse". Det kunne vel ikke passet bedre? :)

Gardiner er kjøpt på Princess, og fargen på de rosa stjernene passet perfekt til 
den rosa veggen. Jeg synes det er fint at det er stjerner i flere farger også, 
for da har man mange muligheter når man skal velge bilder og andre ting.

Flere bilder kommer når rommet er helt ferdig!

Tusen takk for tilbakemeldingene på forrige innlegg! ♥

14 kommentarer:

  1. Så nydelig skrevet i det forrige innlegget. Jeg føler det og kunne ikke vært mer enig. Rosa fargen var helt herlig, JOtun sens er bra ;D
    Gleder meg til å se rommet ferdig. Flinke dere er :)

    SvarSlett
  2. I dag har jeg vært på strandtur sammen med tre tenåringer. Med fullstappet kjøleboks og solkrem. Det litt sommer i år også.

    Nå er det på tide å ta tilbake livet sitt - og bevege seg tilbake til en mer normal hverdag. Det er to uker til jeg skal feire 40årsfest med jenter/damer i fjøset mitt. Litt skrekkblandet fryd når jeg tenker på det - og skjønner ikke helt hva jeg tenkte på da jeg sendte ut innbydelser i juni - men gjort er gjort. Godt å kunne fokusere på en arbeidsoppgave på en måte.

    God klem

    SvarSlett
  3. Men jeg glemte det jeg egentlig skulle skrive. Hukommelse er noe shit ;). Jo - smart med stjerner med farger i - for da blir det enklere å leke seg med ting og tang i etterkant. Gleder meg til å se mer.

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se resten!! :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg også til å se resten! Også ga du meg et puff bak til å begynne med litt listemaling her også! Kanskje i morgen? :p
    Ha ei fin helg ♥ KLEM.

    SvarSlett
  6. Nydeligste rosa farge...
    Å som jeg gleder meg til å se mer fra rommet, jeg som har 3 jenter selv ;)
    Ønsker deg og dine en fin helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hei!! Ja, det var ikke mye igjen av epleserien der jeg var heller! Jeg kjøpte brett og glass :) Her har det vært strålende sol og kjempevarmt i hele dag, og ifølge Eli Kari skulle det fortsette tilogmed onsdag! Men jeg har ikke sjekka yr! Vi har bodd på verandaen i dag ,og er både stekt og kokt :D Du får sende et pip om dere kommer oppover da! Ha ei fortsatt fin helg! KLEM, Randi.

    SvarSlett
  8. Heldige heldige PRINSESSE :)
    Og jeg er spent på flere bilder ;)

    Klem fra Janne som ønsker deg en fin helg videre :)

    SvarSlett
  9. Glad jeg har virkelig har "sett" deg bloggriket. Tusen takk for den mailen. Jeg tror den var starten på noe fint for deg og meg ;).

    SvarSlett
  10. Kommer til å bli et skikkelig prinsesserom, fin farge. Blir morsomt og se det ferdige resultatet.
    Klæm

    SvarSlett
  11. herlig rosafarge - gleder meg til å se resultatet :)
    Heldige prinsessene!

    klem

    SvarSlett
  12. Så sommerparadisbildet ditt på NIB her nå i kveld - jeg har ikke fått det med meg før tror jeg. Isabel Allende - min absolutt favorittforfatter ved siden av Astrid Lindgren. Astrid er liksom i en egen klasse.

    SvarSlett
  13. det ser spennende ut.
    kjekt at du tar med stjerner også, som ikke er det mest åpenbare dekorvalget til jenter.
    lenge leve fantasien! :)

    sommerhilsen fra
    Åpent hus

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.