onsdag 31. august 2011

Come fly with me...

... let's fly, let's fly away.
La oss fly avgårde i drømme. Fly til dit vi drømmer om å reise.


I dag kom det en pakke med papirsommerfugler i posten. 
De er kjøpt i Etsy-butikken Simply Chic Lily. Lily lager så mye fint!

Sommerfuglene har fine former og beroligende blåtoner.
Noen av dem er klippet ut av kart fra våre drømmesteder.


Jeg har lest en gang at det ikke er god feng shui å ha bilder på veggen over senga. 
Jeg er ikke inne i disse teoriene, men jeg er redd for å få bilder i hodet mens jeg sover.
Derfor prøver vi med en litt mykere dekorasjon av den tomme veggen.


Fine, fine sommerfugler!

Tusen millioner takk for alle fine kommentarer på putetrekkene jeg har sydd. Til dere som lurer på om jeg skal begynne å selge: Jepp. ;)

Beautiful paper butterflies bought from the lovely Etsy shop Simply Chic Lily. Oh, so pretty!

30 kommentarer:

  1. Nyyyyyyyydelig!! Helt herlig!!

    SvarSlett
  2. Vi har en tom vegg over sengen vi også, takk for tips. Nydelig!

    SvarSlett
  3. Utrolig fint!
    Perfekt med sommerfugler på soveromet, så enkelt og delikat.
    Ha en god kveld:-)

    SvarSlett
  4. Knallfine! Kanskje noe å prøve seg på hjemme...
    Ha en fin kveld :) Heidi

    SvarSlett
  5. Å, så fantastisk fint!! Kan vi få låne bilder på NIB? :)

    Stor klem, A

    SvarSlett
  6. Nydelige sommerfugler! Og ekstra fint ble det jo når du hadde så mange av dem.:)

    Bilde over senga kan bety uflaks ja. Jeg hadde det en gang, og en morgen våknet jeg av at bildet tatt rett ned! Ikke noe særlig å våkne til det nei.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Vakkert! Takk for tips om nettbutikk, jeg elsker Etsy :) Har allerede vært innom Simply Chic Lily og sett noe jeg kan tenke meg å bestille til femåringens rom, som er innredet med sommerfugltema :) Ha en fortsatt finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  8. Nydelige! Jeg synes sommerfugler er så fine! :-)

    SvarSlett
  9. De var superkule...
    Fin uke videre til deg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Sitter här och bara gapar...! Så otroligt himla superfint med alla fjärilarna! Lyckliga du...!

    SvarSlett
  11. Nydelig...
    Var inne og tittet på alt det fine hun lager.
    Fikk lyst på sommerfugler, blomster og øyenstikkere hi, hi.
    Nydelige putetrekk du har sydd forresten :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  12. sommerfugler på veggen er en vinner
    disse var kjempefine
    jeg er helt med på feng shui-tanken.
    rolig på soverommet.
    nyt den luftige følelsen! :)

    SvarSlett
  13. Så utrolig fint. Disse sommerfuglene var nydelige. Jeg skal nok ikke ha bilder over sengen, men har et prosjekt med ting som kan dette ned. Så det ender vel opp med at jeg får feng shui rett i hodet. heheh

    SvarSlett
  14. Så flott det ble med sommerfuglene på veggen, syns det såg luftig ut...eller er det at jeg tenker luft når jeg ser dem?
    Spennende med at du skal begynne å selge, gleder meg til å høre mer om det!

    Klem Anna

    SvarSlett
  15. for noen nydelige sommefugler...det var virkelig balsam for sjelen og passer jo perfekt over sengen. vakkert vakkert! og putetrekkene under var også super nydelige. du er så flink og det er såå masse fine og inspirerende innlegg under her... jeg får ikke blogget så mye for tiden, men når jeg er innom er det alltid så fint å titte innom til deg og bli inspirert!
    klem

    SvarSlett
  16. Under disse må man jo sove søtt...
    Kjempefint Ü

    SvarSlett
  17. Så fine sommerfugler! Som du kanskje vet bor den en liten sommerfuglfan i meg :D

    så lekre putetrekk du lager - mulig jeg må skaffe meg noen når butikken åpner!

    Ha en fin torsdagskveld!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  18. Knallfine sommerfugler, nydelige.
    Kjempefine puter du har sydd også:), gleder meg til butikken åpner:)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  19. WOW! Disse var nydelige!! Helt fantastisk! Så fin blogg du har :) Legger meg inn som følger hos deg jeg :)
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  20. oi... disse var søte !
    Liker bloggen din - fant deg via via.
    Legger deg til hos meg jeg :)

    God helg.

    SvarSlett
  21. Åh, så søtt :) Soverommet mitt er så tomt, så dette var en god idé! :)

    SvarSlett
  22. Wow, disse traff meg her jeg sitter og drømmer meg bort i reiser...også elsker jeg sommerfugler:) For en god idé!

    SvarSlett
  23. Dette var jo rett og slett genialt. Jeg elsker sommerfugler. Det ser man på bloggen min pluss at jeg har sommerfugltatovering på hofta!;) Kanskje det kvalifiserer meg til å kunne kopiere ideen din bittelitt? Jeg har nemlig tatt ned bildet over senga fordi jeg som deg er redd den skal ramle i hodet mitt. ;) God helg! Mange klemmer

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.