mandag 15. august 2011

Figgjoskatt


For litt siden fikk jeg skikkelig hjertebank. Vi interiørbloggere får hjertebank av både det ene og det andre, men denne gangen var det SKIKKELIG hjertebank. Damen bak bloggen Mathildes skatter spurte nemlig om jeg var interessert i å kjøpe flere deler til Figgjoserviset jeg sparer på av henne. Gjett om jeg var!

Så nå er jeg den lykkelige eier av mange kopper, skåler og asjetter i dette fine mønsteret. Happy!

Bilder av det jeg hadde fra før av kan ses her.

Ha en fin mandag - i regn eller sol. Her øser det ned... 

14 kommentarer:

  1. Så kjekt når man finner noe man samler på :) All grunn til hjertebank da ja :D *♥*

    SvarSlett
  2. Så koselig da!
    Gratulere med samlerkupp :)

    Klem og en finfin ny uke til deg!
    Signe

    SvarSlett
  3. Så flott servise! Så heldig du var som fikk kjøpe deler av Mathilde.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint et servise! :)
    Er kjekt når man samler, og ikke minst når det dukker opp litt til :)

    KLEM

    SvarSlett
  5. helt nydelig heldige deg!!!
    mandagsklem til deg:)

    SvarSlett
  6. Hei, så koselig blogg du har!!
    Dette serviset kjenner jeg igjen! På jobben min har vi flere forskjellige årganger av div. Figgjo porselen!! Rene museet :-) Men så bor vi jo ikke så langt fra Figgjo heller da. Tror jeg har vokst opp med de fleste av Figgjo sine utgivelser. Min favoritt er "Daisy".
    Ha en fin kveld - Heidi :-)

    SvarSlett
  7. For et nydelig servise. Det mønsteret har jeg ikke sett før!

    SvarSlett
  8. For en fantastisk start på uka!!!

    SvarSlett
  9. Oi, der fikk jeg flashback til barndommen og hytta på fjellet! Akkurat det serviset spiste vi frokost og kvelds av. Fikk skikkelig god følelse her nå.. Hihi..
    Heldige deg som fikk hjertebank med happy ending;-)

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Oi, og gratulerer til deg. Skjønnner godt du fikk hjertebank og dette må jo være en drøm siden du samler på det.

    Håper dagen blir bra og at du får et komplett servise etterhvert.

    SvarSlett
  11. Så koselig gjort av henne :) Veldig fint servise som jeg ikke har sett før .Jeg kjenner igjen den lykkefølelsen :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Dette settet er så utrolig stilig! Du er heldig som er eier av det! Digger bloggen din!Lystbetont og herlig!
    Klem,Janne

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.