mandag 29. august 2011

going Danish - again

To nye bilder fra flinke Mariann Doherty som står bak going Danish har flyttet inn på hvert sitt jenterom. Jeg har kjøpt et bilde av henne før, og jeg liker illustrasjonene hennes veldig godt. 
Det forrige bildet kan ses her.


Frøken Gul valgte seg bildet med denne søte katten.


Frøken Rosa ville ha bildet av jenta med en fugl på hodet.

Vinduskarm og dørlister er ferdigmalt på det nye rommet hennes nå, 
og vi har så smått begynt å flytte inn ting der.
Malingen skal få love til å lufte seg litt mer før hun begynner å sove der, 
og i mellomtiden skal vi få kjøpt inn store senger til begge jentene.
Jeg synes ikke utvalget av enkeltsenger som passer på barnerom er så stort, 
men Roomate seng fra Bohus er foreløpig favoritten.
Med stor sengeskuff under tror jeg det blir bra!

Tusen takk for alle de fine kommentarene på de to forrige innleggene. 
Jeg blir så glad, så glad! ☺

14 kommentarer:

  1. Veldig søte bilder og flott barnerom!!
    :) Heidi

    SvarSlett
  2. Herlege illustrasjonar og barnerom!

    SvarSlett
  3. Supersøte illustrasjoner!!
    Rommene ser velig fine ut!
    Dere er så flinke:)

    Klem Ine

    SvarSlett
  4. Utrolig vakte trykk. Katter kunne jeg godt ha tenkt meg å ha her hjemme også :)

    Klem og en finfin ny uke til deg!
    Signe

    SvarSlett
  5. fiiine illustrasjoner med deilige farger:)

    SvarSlett
  6. Ser ut som frøken Gul og frøken Rosa har fått noen kjempefine rom. Herlige detaljer.
    Klem E

    SvarSlett
  7. Ser ut til å bli lekre rom!
    Artig med fine tegninger som jentene har valgt selv:)

    Må bare kommentere regnskyen din i forrige innlegg: RÅKULT! Den likte jeg godt!

    Jeg har samme dofa, og elsker den!
    Lys og lekker:)
    Ha en fantastisk uke!
    klem

    SvarSlett
  8. Wow, så kuule de illustrasjonene var :) Må jeg ta meg en nærmere titt på!

    kjempefine barnerom :)

    SvarSlett
  9. Bildene til Going Danish er kjempeflotte! Jeg har planer om å kjøpe noen selv etterhvert, må bare finne meg et nytt sted å bo først.;)

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  10. Kjempefine trykk - to glade jenter, tenker jeg:) Så flott ny sofa under her også - vi skal levere vår gamle gode røde sofa til omtrekking - blir sandfarget. Har aldri hatt lys sofa før, så det skal bli spennende - hund og katt ...

    God mandagskveld og klem!

    SvarSlett
  11. Kjempefine bilder! Moro at de velger forskjellig og at de får 2 helt ulike rom!! Du kan godt bruke elastisk undertråd på vanlig symaskin ja! Det er bare å surre den på ganske stramt på ei spole og sy ivei som vanlig! Man må prøve seg litt frem med stinglengde og det kommer nok an på stoffet også hvor mye stretch det blir! Ha en superduper dag!! KLEM.

    SvarSlett
  12. Så fine jenterommene blir! Og kjempe stilige illustrasjonar!

    SvarSlett
  13. Wow that was unusual. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing
    all that over again. Anyways, just wanted to say excellent blog!



    Here is my webpage: hand pole saw pruner

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.