fredag 26. august 2011

It's raining


Da jeg så dette innlegget hos supersnella, falt jeg pladask. For noen dager siden tok jeg turen innom Maxbo og trosset oppslagene om at det var maksimum tre fargeprøver per kunde (fy skam, Trine!). Fargeprøver i fine farger ble med meg hjem. Og nå regner det over sofaen vår.


Jeg er glad i skyer og jeg er glad i regndråper. Helst i grafisk form, selv om skyer og regn ute også er greit av og til. Klippe regndråper var en fin aktivitet mens ei lita febersyk jente prøvde ut hvordan det var å slappe av på den nye sofaen.

Fredag igjen! God helg til alle som titter innom her!

22 kommentarer:

  1. Så flink du er:)
    Det ble superlekkert!!!!
    Den må jeg prøve!!!

    Ha en strålende fredag:)

    Klem Ine

    SvarSlett
  2. Så fint det ble ! Litt uskikkelig er det lov å være Trine Hi hi ;) Og den nye sofaen deres under her , rålekker :) Den ser så god ut å sitte /ligge i ;) Håper jenta kvikner til snart , god bedring .

    God helg til deg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. God bedring til snuppa, begge mine har vært nede for telling med høy feber også i det siste. kjempesøt regnsky :) *♥*

    SvarSlett
  4. Så kult! Og et supert bloggtips, det tror jeg er et nytt bekjentskap for meg :)

    Ha en toppers augusthelg!
    Signe

    SvarSlett
  5. Nydelig! Kjempe fint, rett og slett!*smile*
    ..og passet så godt til resten av interiøret i stuekroken også!

    ..flott helg til deg og dine, søte du*smile*
    helgeklem fra meg og ferdinand

    SvarSlett
  6. Nydelige farger du har valgt til regndråpene <3

    Go hælg! Smil til deg, klæm

    SvarSlett
  7. Det bel flott!!Gratla med ny sofa:)Den var veldig flott i fargen og struktur

    SvarSlett
  8. så lekkert det ble!
    er så gøy med slike fornyelser:)
    3 prøver pr kunde var da svært så gnient...
    skikkelig rampete du da:)
    ha en fin fin Fredag, Trinevenn

    SvarSlett
  9. Dette ble kjempefint!! Og så passet fargene så godt til putene og sofaen:)

    SvarSlett
  10. Fin regnsky :D God bedring til lillemor som er skral, og God helg til alle ihop! KLEM.

    SvarSlett
  11. Så fin sky og ikke minst grattis med kjempefin, ny sofa! Den største vasen din var bare helt nydelig den også! :)
    God bedring ellers til lillemor! Håper dere får ei finfin helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  12. Haha, utrolig kult!! Med fargekart-lapper liksom! Morsomt!!

    SvarSlett
  13. Härligt sött regnmoln! Trodde aldrig jag skulle bli så glad av att se ett regnmoln, men det där fina blev man gald av. :)

    SvarSlett
  14. Fiiint :) og vakre farger. Takk for link, søte deg!
    Nå kryper jeg til køys.. Loppetrøtt - og flere lopper skal selges i morgen.

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  15. Det ble skikkelig fint!
    Og gratulerer med ny sofa.

    God helg:-)

    SvarSlett
  16. så kult! skikkelig god ide:)

    Fine farger også!
    GOd helg til dere

    SvarSlett
  17. Ja nå syntes jeg du var skikkelig uskikkelig Trine hehe. Det ble kjempestilig synes jeg, og fargene er jo bare helt herlige da :)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  18. Superfint!
    Regnvær til å bli glad av Ü
    God helg!

    SvarSlett
  19. Man burde gjøre noe rampete hver dag, synes jeg. Har fått høre av mine barn noen ganger oppigjennom årene, at jeg av og til er mer barnslig enn dem. Kan ikke noe for det altså. Ler av så mye rart. Dessuten er det viktig å ikke ta seg selv så høytidelig.

    Morsom dekorasjon du har laget på veggen. :) Farvene du bruker er så fine, og den vasen var bare vakker. Kan jeg spørre hvem det er som har laget den?

    Ønsker deg en høytrykkshelg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  20. Jaja, det finnes vel mange verre ting å gjøre enn å stjele et par (ti-tolv) ekstra fargeprøver... Kjempefint ble det. Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  21. Kjempegod idé!! Og langt bedre med vakkert grafisk regn inne enn ekte saker ute! (selv om det også kan være vakkert -sett gjennom vindusruten...;))

    SvarSlett
  22. Så fint det ble! Jeg er vel kjent for å raske med meg noen ekstra fargeprøver jeg også... ;-)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.