tirsdag 23. august 2011

Vinduskarm og veske


Det tidligere omtalte jenterommet som er under oppussing har stått på stedet hvil en liten stund. 
Det er bare vinduskarmer og dørlister som gjenstår å males før det er ferdig, 
og i dag har jeg pusset ned sparkel, tatt på kvistlakk og malt ett strøk.


Bilder av en halvferdig vinduskarm er kjedelig å se på, så derfor viser jeg bilder av den fine veska jeg vant av mariefriis tidligere i sommer. Jeg er så fornøyd med den, og den kan brukes til alt 
fra å oppbevare våtservietter og ekstra klær til jentene våre når vi er på tur eller til å oppbevare 
ekstra sko når fru Høytrykk skal spasere hjem fra fest. Som den småbarnsmor jeg er, 
blir det mest av det første gitt...

Ha en fin tirsdag! ☺

15 kommentarer:

  1. Inponert over hva du har fått til i løpet av formiddagen:)
    Hadde det vært mulig å bestille deg til slikt hjemme hos meg?

    SvarSlett
  2. Så flink du er som har tatt fatt på siste rest av arbeidet med det nye rommet...
    Tenker det blir stas når det er ferdig :)
    Lo godt av siste setning hi, hi.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Verkligen duktigt!!

    Och underbara bilder på de fantastiska röda äpplena! :-)

    SvarSlett
  4. Så fin väska - och underbara äpplen som jag gärna skulle ta en tugga av! :-)

    SvarSlett
  5. Oi, de EPLENE! Nå fikk jeg sinnsykt lyt på epler...*hihi*

    ...og så fin veske du har vunnet!Gratulerer med den*smile*

    Ønsker deg en flott tirsdag videre, søte du!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Du epler deg idag du også ser jeg ;) Fin veske du har vunnet . Slike vesker har mange bruksområder ;) Flink du har vært i dag , gleder meg til å se altså !

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  7. For en lekker veske du har vunnet! Slike vesker kan man omtrent bruke til alt ja.:)

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  8. Herlig veske! Skjønner godt at den er mye i bruk:))
    Vi har epler i hagen - men de ligner ikke på dine, hihi.. mine kan vel høyst brukes i en eplekake:))

    klem

    SvarSlett
  9. Åh, de eplene så fristende ut... :)
    Moro å vinne fin veske, som også er praktisk!
    Lykke til med siste innspurt på rommet - gleder meg til å se resultatet!

    klem Carina

    SvarSlett
  10. For noen fristende epler!!
    Takk for kommentar inne hos meg..
    Jeg har også alltid vært fascinert over slike tekniske tegninger, og nå kan jeg det plutselig! Er kjempe kjekt!! :)
    Fin fin tirsdagskveld til deg
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Likar veska! Eg treng ei ny etter kvart, kanskje den der er tingen for meg:)

    SvarSlett
  12. Så fin veske du fant, fint å henge den i epletreet og, fine bilder som alltid ;)

    SvarSlett
  13. Rålekker veske!! Og flotte bilder.

    SvarSlett
  14. Jeg er så glad for at du liker veska! Og mine vesker har også flere våtservietter en festsko i seg. Slik er livet og jammen kjenner jeg at det er godt. Da setter jeg mer pris på når festskoene luftes.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.