torsdag 22. september 2011

Alvekvist


I dag hentet jeg en pakke på posten som jeg har gledet meg veldig til å få. Den fine Alvekvist-vasen fra Wik & Walsøe som jeg var så heldig å vinne i en give away hos re:signert
Den er så fin! Jeg liker både mønsteret og fasongen utrolig godt! 
Tusen takk til både Wik & Walsøe og Signe! 


Med så fin vase i hus trenger man fine blomster. 
Noen som vet hva disse heter?


Tusen takk for alle de koselige kommentarene på forrige innlegg! ♥

I morgen er det helg. Det spørs hvordan den helgen blir, for nå er snuppe nummer to i gang med omgangssyken... Høsten er virkelig her.

21 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag förstår om du är nöjd. Den är väldigt fin o den ser ut att passa bra in! Kram och trevlig helg!

    SvarSlett
  2. Man kan ikke være annet enn fornøyd med en sånn premie. Nydelig vase :0) *sukk* Husker ikke hva disse blomstene heter i farta jeg heller, men jeg synes de er veldig nydelige. Står lenge gjør de også. Jeg bruker å kjøpe sånne på Mester Grønn, og de står som regel like fint i to uker etterpå. Billige og dekorative er de også ;0)

    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  3. Luckey you:), knallfin vase.
    De blomstene er så fine, vi pyntet med de blomstene når vi giftet oss:), men husker ikke hva de heter;).
    Håper du og din mann slipper unna omgangssyken,
    krysser fingrer;).
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott vase! Denne har jeg ikke sett før.
    Men de to små synes jeg var minst like fin! Mon tro hvor du har kjøpt dem..hmm..

    Blomstene var nydelige! Vet desverre ikke hva de heter..

    God bedring i heimen..uff spysyken er pyton:(

    SvarSlett
  5. Den vasen er sååå fin.
    Heldige du, så vant den :-)

    SvarSlett
  6. De blomstene heter lisianthus:)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig! Selv har jeg en 'Alv' og jeg blir aldri lei. Og denne er jo om mulig enda mer klassisk og tidløs :)

    Klem og en fin torsdagskveld til deg
    Signe

    SvarSlett
  8. heldige du! den er kjempefin og passer godt hos deg.

    jeg har visst ikke hatt vinnerlykke på aldri så lenge. men det er jo kjekt å gi bort også da! :)

    kjempefint bilde av deg, forresten, i høyrekolonna! :)

    fin torsdagskveld til deg
    beste hilsener fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  9. Jeg har like blomster i en vase, veldig, veldig fine, men noen navn har de ikke her hjemme... ;)

    Telysholderne på bordet var også stilige!

    Ha en god torsdagskveld!

    SvarSlett
  10. Herlig var den!!!! Jeg lurte fælt på hviken av vasene du vant, da jeg så at du var en av vinnerne, hehe..denne hadde jo omtrent ditt navn skrevet på seg da :) FIIN bilder også! Og jammen har det ikke kommet et bilde av deg i kolonnen til høyre også :)

    God helg! KLEMMER fra Stine

    SvarSlett
  11. Wow så vakker!
    Heldige deg :)
    God kveld til deg <3

    SvarSlett
  12. Heldiggris!
    Den vasen er skikkelig fin!

    Ha en fortreffelig kveld:)
    klem

    SvarSlett
  13. Så heldig du er som vant den lekre vasen! God helg og god bedring:-)

    SvarSlett
  14. Å den var vel lekker - heldige du:) Likte så godt stramei-strukturen på den hvite t-lysestaken (er det det?) din også:)

    Jeg aner ikke hva blomstene heter - er så dårlig på blomsternavn - kjøper det jeg liker, jeg:)

    God helg til deg - klem!

    SvarSlett
  15. Så heldig du er:) Vasen passet godt inn i stuen din!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  16. Supernydelig vase - enkel og fin! Liker grenene som er mønster!! Og så gøy å se bilde av deg da - alltid kjekt å se fjeset bak bloggen!!
    Ha en nydelig kveld ;) Heidi

    SvarSlett
  17. Så fint den passer inn hos deg :)
    Kjekt med vinnerlykke.
    Gode minner i den AB lysestaken der...
    Veldig gode minner!
    Håper vi får anledning til å møtes igjen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  18. Åhh, har ikke sett denne designen før.. KJempefin:) Passet jo perfekt hos deg!

    SvarSlett
  19. Kjempefin.. :) Jepp... vi er veldig heldige !
    Ble så glad da jeg pakket ut min - enda finere enn jeg hadde trodd ;)

    SvarSlett
  20. Hei hei!
    var du så heldig du da? nyyydelig var den;)
    håper du holder ut helgen med syke barn da...
    klem fra Tone

    SvarSlett
  21. Heldiggrisen som vant den fine vasen du da! Nydelig er den!
    Merker at det er litt deilig å være litt tidlig ute med jula. Julekortene er ferdig, jeg har laget noen venninnegaver, adventskalenderen er ferdig, pynten skal ikke ryddes bort...vi kommer jo hjem i november så da blir det ikke lenge til advent likevel:)
    Men veldig uvant da og ikke akkurat meg å være så tidlig ute:)
    God bedring til snuppene dine og ha en fin helg!
    Klem E

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.