mandag 19. september 2011

Dette er meg

Ida med den fine bloggen Sukkertøy for øyet oppfordrer til å vise et bilde som man mener representerer seg og bloggen sin. Her er mitt bidrag til utfordringen.


Så hva er megStikkord er blå nyanser, litt grønt og gult, teak, emalox, min kjære Eames RAR 
med egensydd pute i yndlingstoffet, en god kopp kaffe og fine bøker. 


Man skulle bare vise ett bilde, men siden det er en utfordring om hva som er meg, 
måtte jeg lage en liten collage. For det er jo det jeg pleier å lage på bloggen. 
Legg merke til tapeten som er rammet inn. Har dere sett noen finere retrotapet enn dette?? 
Det har ikke jeg!

Hvis du vil se flere bidrag til denne utfordringen, trykk her

45 kommentarer:

  1. Flotte bilder - og enig: dette er HELT DEG!
    Heidi :)

    SvarSlett
  2. Weeee!!! Dette var skikkelig deg!!
    Nydelig bidrag :)

    SvarSlett
  3. Åh, du har vekrligen lyckats bra!! Jag va också sugen på den där utmaningen men har inte kommit på någo bra än. Funderar vidare... :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av nydelige ting:) Dette er høytrykk:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Ja dette var deg :) Puta , apen og den blåe skåla ... Vakkert :) Hadde noen vist dette bildet , har jeg ikke vært i tvil ;)

    Klæmma

    SvarSlett
  6. Lekkert bilde med fine farger og detaljer! :) Jeg har også fått mer og mer sansen for teak! Og takk for fine ord i bloggen min :) Ponchoen er faktisk fjorårets fra H&M :) Men jeg har sett en poncho der i årets kolleksjon som jeg også vil ha. Fortsatt fin mandag til deg!

    SvarSlett
  7. så artig utfordring:)
    så vakkert.... og helt deg!
    får ikke lastet inn bildene på min gamle maskin (6 år den også)
    så nå skal jeg til byen å spørre elkjøp om jeg kan få en sånn
    kjekk delbetaling! Så skal vi se om det blir fart på bloggingen
    med ny maskin også etterhvert..MÅ ha bloggutstyr i orden,
    ellers blir vi grinete:) Det får heller bli havregrøt en mnd., det er jo
    fryktelig sunt har jeg hørt! he he
    STOR klem til go'e Trine!

    SvarSlett
  8. Ikke det minste tvil om at du har truffet blink med dette bildet ;)
    Helt deg og helt Høytrykk...
    Jeg har endelig fått tatt bilder og hiver meg med en av de nærmeste dagene.
    Kjekk utfordring :)
    Ha en ny, fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Morsom utfordring!! Og ingen tvil om at dette er deg nei :) Kjempefint!! KLEM.

    SvarSlett
  10. Wow, dette var berre KJEMPELEKKERT! Så stilfullt og enkelt og KULT! Love it!

    SvarSlett
  11. Jepp, dette er deg!
    Det ser jeg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Godt klaret må jeg sige. Kan slet ikke lige komme på hvad der skulle symbolisere mig.
    Smukke billeder som sædvanlig :)

    Kh

    SvarSlett
  13. Den utfordringa har du løst på en utrolig bra måte må jeg si! :)
    Fine bilder spm alltid!
    Ha en strålende ettermiddag og kveld!
    Klem Carina

    SvarSlett
  14. Nydelig bilde, med mange fine dataljer!! Teaken og emaloxen gjorde seg kjempegodt mot det lyse og de herlige nyansene av blått. *Sukk*- jeg kan se lenge på disse bildene :)

    SvarSlett
  15. Superfint! (skulle jag skriva nyss, men min iPhone tyckte att det passade med bara ett S ;)

    SvarSlett
  16. Dette var mye mer gjennomført enn mitt gitt :D Og veldig fint. Likte fargemiksen. Mannen annonserte at han får en sånn ape til jul av jobben. De fikk velge mellom flere ting og han tenkte at jeg nok ville ha den. Sukk :)

    Ha en finfin uke.

    SvarSlett
  17. Utrolig flott bidrag.. Syns absolutt dette representerer deg sånn jeg har blitt "kjent" med deg her inne :)

    Lykke til :)

    SvarSlett
  18. Noe SÅ NYDELIG! Veldig deg ja :)

    Driver og ser litt over bloggrollen min nå, og ser at jeg har glemt å legge til deg. Legger deg selvsagt inn med en gang :)

    klemmer

    SvarSlett
  19. Nydelig bilder og ja dette er helt deg,
    Klem

    SvarSlett
  20. Veldig veldig deg!! Nyyyydelige bilder! Skulle ønske jeg fikk så mye lys inn i stua mi også :)

    SvarSlett
  21. God kveld - ja, sier somandre her - dette var virkelig deg:) Så mye fint - du har god smak!

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  22. Nydelig- og helt klart deg og din blogg! Vakkert og inspirerende!

    SvarSlett
  23. Så fint bidrag..
    Kanskje jeg skal hive meg på jeg også.. :)

    Ønsker dere en fortsatt fin kveld
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  24. Nydelig bilde!
    Og veldig Høytrykk. Jeg synes det er så fint med teak mot det hvite og lyseblå.
    :-)

    SvarSlett
  25. Nydelige stilleben og veldig deg! Utrolig dyktig på detaljer du!

    Ja de fatene og skålene var det emalox klistremerke på under. Kanskje ikke på den med rundingene i, men alle andre. Jeg har et avlangt serveringsfat i samme lillafarge med samme mønster på fra før. Det står det Olden under, så de er nok i samme serie.

    SvarSlett
  26. Nettop derfor du er på min bloggrull;) Liker stilen din! Har du kubus-lysestaken? Syns jeg kan huske det, og tilfelle hvor har du kjøpt den?? Vet ikke hvor jeg skal få tak i den... :)

    SvarSlett
  27. åå så fine bilder da... da er du vel en fin person også da....:)

    SvarSlett
  28. Fine bilder av fine ting! :)

    SvarSlett
  29. Kjenner deg jo egentlig ikke, men er virkelig deg! Ha en fin uke. Klem fra meg

    SvarSlett
  30. Heia:)
    Det var et fint bilde som representerer deg ja!

    Var helt utrolig å sitte på en elefant, og ikke minst bade med den. Jeg både lo og gråt om hverandre, var litt redd men mest glad bare:)
    Kommer til å leve lenge på de minnene ja.
    Klem E

    SvarSlett
  31. Kjempe fint, Trine!
    ...og virkelig deg på kornet! Så gøy å se!*smile*

    ...holder på å lage et bidrag til denne utfordrignen selv jeg nå...men plutselig er liksom allt meg...så jeg ordner og ordner om...så får vi se hva det ender opp med...*hihi*

    Flott dag videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  32. Hei igjen!
    Ja, det er en mint Mano tallerken ;)
    Klem

    SvarSlett
  33. Kom på; du kanskje du ville henge på min utfordrin også med dette innlegget? Er jo supert stilleben*smile*

    ...og vet du...jeg skrev jo at jeg ikke hadde prikker i bildet mitt til sukkertøy-utfordringen...og så kommentaren din...og måtte titte litt ekstra på bildet...og gjett hva jeg fant???!

    ...der var det faktisk prikker både her og der! Jeg har jo prikker over allt-har jeg blitt immun??*hihi*

    ...titt på bildet igjen, så ser du; prikker på den ene lilla omtrukne boka, prikker på flere av teipene i teipstablen og gullprikker på skoene...*hihi*

    Stor klem

    SvarSlett
  34. Innertier, veldig 'deg' :)
    Både i ting og ikke minst i fargene!

    Ha en finfin tirsdagskveld
    Signe

    SvarSlett
  35. Titt tei....
    I dag kom premien jeg vant hos deg i posten, putetrekket var nydelig :)

    Luer er ikke så vanskelig å sy, finnes mange oppskrifter rundt i blogglandia! Mine små er veldig stolt å gå rundt med luer sydd av mamma i stoff de har valgt selv :)

    Ha en strålende dag :)

    Hanne=)

    SvarSlett
  36. gosj! SÅ fint bilde av deg:)
    koselig å "se" deg!
    klem

    SvarSlett
  37. Hei Trine
    Nydelige bilder! Blåtoner er bare så lekkert mot teak, absolutt min favorittkombinasjon til teak.
    Og Bojesen-apen blir jeg alltid i godt humør av!
    Sola skinner, ha en nydelig dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  38. Rigtig rigtig dig det billede:) har også taget et - den skal bare på bloggen:)
    God aften:)

    SvarSlett
  39. Wow, så fint! Elsker Bojesen apen din og teak lysestakene. Jeg er så glad i både teak og blåtoner så dette var en av mine favoritter :)
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.