fredag 2. september 2011

Gi-bort!

Jeg lovet en ny gi-bort da jeg rundet 200 følgere, og her kommer den endelig.
Jeg setter uendelig stor pris på at så mange har lyst til å følge bloggen min,
og alle de fine kommentarene dere legger igjen varmer veldig!
Tusen, tusen takk! ♥


Det er to ting som skal gis bort denne gangen. 

En heldig vinner kan velge seg et print fra Epla-butikken til flinke Mariann Doherthy som står bak going Danish. Jeg har selv tre av hennes bilder, og hun lager så utrolig fine motiver. Tusen takk til Mariann som bidrar med en super gave!

Den andre som trekkes ut får putetrekket som er avbildet (pute medfølger ikke). Forsiden er et japansk blåblomstrete bomullsstoff. Jeg tror dette må være yndlingsstoffet mitt. Jeg har sydd et putetrekk til meg selv også med dette stoffet, og det er ingen puter som har fått lov til å bo i sofaen så lenge. :) Baksiden er av et mintfarget bomullsstoff med blomster i en litt mørkere tone. Puten er kantet med hvitt bisebåd og det er glidelåslukking.



Reglene er som følger:
1 lodd for kommentar under dette innlegget.
2 lodd for kommentar og link på egen blogg. Bruk det øverste bildet.

Trekning blir 16. september.
Sleng dere med! :)

PS. Selv om det å være/bli følger ikke gir noe ekstra lodd, er det selvfølgelig veldig hyggelig om enda flere vil følge meg. ;)

162 kommentarer:

  1. Hurra!
    FOR noen herlige premier!!
    Jeg tar 1 lodd i trekningen.
    Liiiker å følge med på bloggen din!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg er med - fantastisk flotte premier!!
    3 lodd på meg!
    Klem :) Heidi

    SvarSlett
  3. 2 lodder til mig:) Håber jeg vinder en af de fine ting:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! :)
    Så morro!

    Jeg trekker 1 lodd, tusen takk!

    SvarSlett
  5. 1 lodd til meg! Gratulerer med så mange følgere! Flotte premier, håper jeg vinner! :)

    SvarSlett
  6. Yeah!! Jeg tar et lodd! God helg!

    SvarSlett
  7. Jeg skjønner godt at mange følger bloggen din! Den er rett og slett herlig :)
    Jeg tar et lodd -og krysser fingrene for at jeg vinner en av de flotte premiene!

    God helg!
    klem Carina

    SvarSlett
  8. Vil gjerne være med. :) Gratulerer med over 200 følgere! Jeg tar et lodd. :)

    SvarSlett
  9. Hurra ! Gratulerer og jeg vil feire deg med 2 lodder :)

    God helg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Kjempefin blogg og kjempefin premie! Tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  11. Fin pute! Og trykkene er knallfine.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd, takk.
    God helg til deg:-)

    SvarSlett
  12. 2 lodd til meg og håper håper håper på vinnerlykke denne gangen. Flotte premier!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 200 følgere!
    Så fine premier:) Jeg vil selvfølgelig være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  14. Hurra hurra!! Jeg ønsker meg puten aller mest :)
    1 lodd på meg!

    Sees i morgen:)
    Klemmer

    SvarSlett
  15. Så flott giveaway, og grattis m 200 følgere.
    Jeg tar 1 lykkelodd.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  16. Nydelige premier...
    Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Ikke rart mange vil følge den kjekke bloggen din, som bare blir finere og finere...
    GOD HELG!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  17. så nydelig den puta var. og pussekatt bild også. passer til vår svarte katt

    SvarSlett
  18. 2 lodd til meg. glemte å si det.

    SvarSlett
  19. Alltid inspirerende inne hos deg:) Og så lager du så fine puter!!
    Jeg vil gjerne være med på lotteriet:) Bestiller 2 lodd jeg:)Tvi tvi

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne være med i trekning av nydelig pute og trykk :) 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  21. Grattis med over 200 følgere! Du har en nyyydelig blogg, jeg liker den bedre og bedre!
    Og den puta di er bare lekker, kommer til å passe perfekt i min sofa, som er presis likedan som din:) 2 lodd på meg!

    Ha en finfin helg!
    klemklem

    SvarSlett
  22. Jeg er med! 1 lodd :)

    Nydelig bilde.

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye. Dette var en herlig giveaway. Eg tar gjerne 1 lodd.

    Hilsen Cornelia

    SvarSlett
  24. Gratulerer med mange følgere! Så flott! Og kjempe fine premier! Eg prøver lykken, og tar to lodd ;)

    Synneve

    SvarSlett
  25. Fiiin giveaway fra fine du :)
    Jeg blir meg og trekker et lykkelodd!

    Klem og en toppers helg til deg
    Signe

    SvarSlett
  26. å ja, den vakre puten:) ønsker meg...
    du har jo sånn proff logo på og du:)
    flinkis..det må jeg skaffe meg også.

    1 lodd til meg!

    SvarSlett
  27. gratulerer!! jeg er med :))
    leneridola.blogspot.com

    SvarSlett
  28. Weee! Jeg vil ta ett lodd og GJERNE vinne det fantastisk fine bildet! Veldig herlig strek! <3 Ha en superduperfin helg! :)

    SvarSlett
  29. Hei du - gratulerer, og så flotte premier:) Jeg er med - to lodd!

    God helg og klem fra Bente.

    SvarSlett
  30. Jeg trekker gjerne et lodd! Kjempefine premier:) KLEM.

    SvarSlett
  31. Klart jeg vil vinne denne nydelige puta:) To lodd til meg takk:)
    Trine:)

    SvarSlett
  32. Og bildet også selvfølgelig:)
    Trine:)

    SvarSlett
  33. Hei!

    Jeg slenger meg med på 2 lodd, selvfølgelig...
    Herlige vinneskatter!:)

    KLEM

    SvarSlett
  34. Tar 1 lodd - kjempefine gaver :)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  35. Eg vil gjerne ha eit lodd! :)

    Ynskjer deg ei god helg!

    SvarSlett
  36. Gratulerer. Jeg blir gjerne med i trekningen.
    1 lodd på meg.

    Ranveig.
    (hennig@getmail.no)

    SvarSlett
  37. For noen premier, jeg er PÅ!!
    2 lodd til meg ;o)

    Klem Anna

    SvarSlett
  38. 1 lodd til meg, og et STORT gratulerer med 200 velfortjente følgere!

    SvarSlett
  39. Grattis med å ha passert 200 følgere! :) Jeg slenger meg med på din fine Give Away med kjempesøte premier og tar 2 lodd :) Følger er jeg jo allerede av den flotte bloggen din ;) Ha en superduper helg!

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mye! :)
    Jeg tar gjerne 2 lodd :)

    SvarSlett
  41. Grattis med over 200 følgere, det er MANGE!! *ler*

    Ser at begge premiene hadde passet USEDVANLIG godt inn i Rosa- hjemmet, så jeg trekker 1 lykkelodd og håper på det beste:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  42. For nokreherlege premiar og for ei fin pute. KLart eg vil vere med i trekninga!
    To lodd på meg.
    Og god helg til deg!

    SvarSlett
  43. Jeg er med! 1 lodd på meg. Hilsen Åsta

    SvarSlett
  44. Hei. Jeg vil gjerne være med :-) 3 lodd på meg..

    SvarSlett
  45. Herlige premier! Jeg prøver lykken med 1 lodd, og krysser fingre og tær! :)
    Ha en fortsatt finfin helg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  46. Åhh, så fin premie!! 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  47. Nydelege premiar! Eg er veldig gjerne med! 1 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  48. Så fine premier. Jeg slenger meg med. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  49. Fiiiine premien da! Jeg er med! Et lodd på meg.
    Er for tiden uten nett og Mobilblogging har sine begrensninger. Der med får jeg krysse fingra for at ett lodd holder:-)

    Klem

    SvarSlett
  50. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Så flotte premier - jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  52. Gratulerer!
    Jeg blir gjerne med i trekningen av flotte premier. Jeg tar to lodd.
    Jeg har også giveaway som trekkes den dagen:)

    Klem Vivian

    SvarSlett
  53. I like it!! ♡Nydelige premier
    Slenger meg med å trekker 2 lodd!!

    Klem

    SvarSlett
  54. Gratulerer så mye! blir gjerne med på feiringa di med aldeles nydelige premier. jeg prøver lykken med to lodd. Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  55. Herlig! Gratulerer med over 200 følgarar (eg er ein av dei no, fiin blogg!). Eg prøver lukka med eitt lodd!

    SvarSlett
  56. Prøver lykken med 2 lodd til trekning av herlige puter:)

    SvarSlett
  57. Hei.
    Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Skal bli trivelig å følg deg i fortsettelsen.
    Klem mari Johanne

    SvarSlett
  58. Så flotte premier! Jeg håper på vinnerlykke med to lodd. spennende! Ha en flott høst :) -Lillian

    SvarSlett
  59. God kveld, to lodd på meg! Fine premier og fin blogg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  60. Fiiiine premier!!
    Jeg er med! 2 lodd!

    SvarSlett
  61. For en flott giwe away! :) To lodd på meg! Klem

    SvarSlett
  62. JEG VIL OGSÅ VÆRE MED, ETT LODD ;-))
    MVH

    TOVE

    SvarSlett
  63. JEg vil gjerne være med!:) Ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  64. To lodd til meg:)
    Putene dine er så utrolig lekre, Trine:)

    SvarSlett
  65. Et lodd til meg, takk :-)
    Nydelig pute! Stilige trykk!

    Klem fra Katrine

    SvarSlett
  66. To lodd til meg. Og siden du trekker på min sekstende bryllupsdag må jeg da ha lykken med meg. Knis.

    SvarSlett
  67. Jeg tar gjerne 2 lodd! Så gøy å oppdagen nye blogger :)

    SvarSlett
  68. Jeg blir mer enn gjerne med, 2 lodd på meg! Elsker putene dine flinka!

    SvarSlett
  69. Jeg tar gjerne 2 lodd. Så flotte premier! Det blomstrete putestoffet er helt nydelig! Klem

    SvarSlett
  70. Så fine gi bort premier, slår til med to lodd!
    :) Kristine

    SvarSlett
  71. Så kjekke premier!
    1 lodd her!
    du har en kjempeflott blogg!

    utrolig fine høstbilder over her!

    klem kristina

    SvarSlett
  72. Underbar kudde o bilden med.
    Klart jag är med. En lott till mig tack.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 1 lykkelodd :-) Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  74. Masse lekkert og spennende her, gitt :-D

    2 lodd til meg med kommentar og link med bilde i høyrefeltet i bloggen min. ;-)

    Laila

    SvarSlett
  75. Så fin premie!!!
    Tar 2 lodd:)
    Janni

    SvarSlett
  76. Wiiii! Fineste puten og utrolig herlig trykk! Vil ha begge;)

    Jeg tar 2 lodd og staser på litt vinnerlykke;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  77. Åhh.. for noen flotte premier! Trekker et lodd og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  78. Grattis till alla följare. Jag är gärna med på två lotter.

    SvarSlett
  79. Hei,
    Gratulerer med så mange følgere:) Gøy.
    Jeg er selvfølgelig med, og tar 2 lodd
    Ha en riktig fin tirsdag

    SvarSlett
  80. Så fine premier! Slenger meg med og tar to lodd:)

    SvarSlett
  81. Kjempefin blogg med en kjempefin give away.
    1 stk lodd
    Hilsen Anne Cathrine Fedjestad
    (smiledama@gmail.com)

    SvarSlett
  82. Åååå juhu, fine premier, jeg trekker 3 lodd:).
    Klem

    SvarSlett
  83. Hei.
    Nyyydelig pute.
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  84. Super "gi bort"! Jeg deltar gjerne og trekker to lodd. Fin blogg du har :)
    Mvh Hedda

    SvarSlett
  85. Hurra for deg!
    Jeg er med på festen og tar et lodd!
    Klem Guro

    SvarSlett
  86. Så flott!
    Jeg er med og tar 2 lodd!

    SvarSlett
  87. Hei!! Så flotte premier da gitt! Jeg vil veldig gjerne være med i gi-borten din ;)
    Er forøvrig ny leser, og ikke skjønner jeg hvordan jeg har gått glipp av bloggen din, her var det mye etter min smak! Ha en fin torsdag! Klem fra Ellen

    SvarSlett
  88. Hei ;-))
    Flott blogg og flott give away ;-) Tar 1 lodd jeg..

    SvarSlett
  89. Hei! Nydelig premie på give awayen din! Tar gjerne ett lodd :)
    Lykke til med videre bloggings!

    SvarSlett
  90. Hjelpes!
    ...hvordan har jeg ikke fått med meg dette før...synd og skam..


    ...den nyyyydelige puta da! og bildet også*sukk*

    Jeg er med m 2 lodd!*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  91. Så flott gi-bort hos deg, denne vil jeg gjerne være med på. Jeg tar to lodd og krysser armer og ben for vinnerlykke!
    God helg!

    MVH
    Netta

    SvarSlett
  92. Jeg elsker katter - og puta var også kjempesøt, så jeg prøver meg med 2 lodd! God helg! :-)

    SvarSlett
  93. For et nydelig putetrekk, prøver lykken med ett lodd.
    Marianne

    SvarSlett
  94. Så flotte premier!
    Jeg tar gjerne to lodd :)
    God helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  95. Kjempe fine premier.
    Har linket til give-a-way'en på Faceook siden jeg ikke har oprativ blogg.
    Så man kan vel si at facebook,er min blogg og alle mine venner er innom meg der,så du får masse reklame der kan man vel si.
    Så henger meg på med 2 Lodd
    Ønsker deg en kjempe fin helg
    Hilsen fra Monica i Bergen

    SvarSlett
  96. Jeg vil gjerne være med, 1 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    SvarSlett
  97. Jeg er med! :-) Fine premier.
    Tar med meg to lodd jeg.

    SvarSlett
  98. 1 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  99. 1 lodd til meg - herlig print

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  100. Blir veldig gjerne med ;) Jeg tar 1 lodd, har desverre ikke blogg :((

    Klem Dora Chen
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  101. Hei.

    Jeg tar ett lodd, har ikke blogg selv.

    Hilsen Grethe:)

    SvarSlett
  102. Sååå fin pute og bilde! 2 lodd til meg:O)

    SvarSlett
  103. gRaTUlERer : ) Blir gjerne med, nydelige premier!
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  104. Ett lodd på meg! Veldig fine trykk, og skjønn pute!

    SvarSlett
  105. Jeg er gjerne med og tar 1 lodd. God helg.

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  106. Gratulerer med 200 følgere!
    Jeg feirer gjerne med deg, og trekker 2 lodd :)

    SvarSlett
  107. Jeg trekker ett lodd hos deg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  108. Jeg tar med meg ett eneste lodd hos deg, og krysser fingrene for at det plukkes ut :)
    Hanne K

    turbo_zebra@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Ett lodd på meg.
    Jaana
    jaana.sinda(ætt)live.no

    Lager du disse putene selv altså? De var flotte!
    Og gratulerer med mange følgere!

    SvarSlett
  110. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  111. For en flott premie, og fin blogg! To lodd på meg! :-) Linda

    SvarSlett
  112. er gjerne med på denne trekningen. bildet var kjempestilig og puta supersøt. 2 lodd på meg

    SvarSlett
  113. Jag vill absolut vara med, med 1 lott! :)

    SvarSlett
  114. Jaaa, jeg vil ha ett lykkelodd!! Så fine gaver :)

    SvarSlett
  115. For en herlig premie! Og fin blogg også. Ett lodd på meg :o)

    SvarSlett
  116. Tar gjerne 1 lodd for kommentar :) Håper du har lyst til å bli med på min lille giveaway også. http://www.tuttiogtorunn.com/search/label/Giveaway

    Har en strålende søndag!!

    Torunn

    SvarSlett
  117. hei kjære bloggvenn
    jeg er gjerne med å feire din Runding. :)
    og din fiiine blogg.
    to lodd til meg!

    stor klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  118. schyst!
    tar en lott och hoppas!

    SvarSlett
  119. Jeg er gjerne med :0) 1 lodd på meg.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  120. Gratulerer med så mange følgere! For noen fine premier! 1 lodd til meg :) Klem

    SvarSlett
  121. Jeg er lett med! Ett lodd til meg! :)

    SvarSlett
  122. Gratulerer med alle følgerne dine. Jeg tar gjerne med meg 1 lodd i håp om å vinne så flotte premier. Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  123. Ja tack, en lott till mig! Vilka fina saker!

    SvarSlett
  124. Ja takk, vil gjerne ha et lodd:) Fine ting du gir bort!
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  125. Jeg vil gjerne være med i trekningen din ;)

    Kjempefin blogg du har!!

    SvarSlett
  126. Jeg vill gjerne være med i trekningen din :)
    så utrolig søte premier :) Jeg tar ett lodd :D
    Kjempe søt blogg, jeg kommer til å fortsette å følge den :)

    SvarSlett
  127. Gratulerer! Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-) Takk for all inspirasjon!

    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  128. Jeg ønsker meg gjerne et putetrekk, og bildet var nydelig. Bloggen din liker jeg godt, så den vr en stor glede å finne.

    Hilsen Katrine,
    katrine.kl@hotmail.com,
    http://kaktusgleder.blogspot.com/

    SvarSlett
  129. Hei!

    Jeg liker både trykket og puten! Veldig fine ting man blir glad av å se på, begge to!

    Jeg melder meg herved på i trekningen <3

    SvarSlett
  130. seriøst! Måtte scrolle meg igjennom alle kommentarene. Har jeg virkelig ikke trukket lodd hos deg?! Jeg har jo SÅ lyst på begge premiene ;) fantastiske trykk - og digger putene dine.

    trekker to lodd jeg. Og krysser fingre. Med to lodd så er det jo i teorien mulig å vinne begge deler.. eller? hehe..

    klemklem

    SvarSlett
  131. Å- fiiine premier! 1 lodd på meg :)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  132. Trekker ett lodd, og krysser fingrene!
    Fine premier!

    ;-)

    SvarSlett
  133. Hei.

    Kjempefine premier. Jeg prøver lykken med ett lodd. :)

    Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

    SvarSlett
  134. Hei, jeg tar ett lodd. Ja takk, begge deler :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  135. Tar ett lodd og venter i spenning på kjempeflotte premier!!

    SvarSlett
  136. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  137. Herlig! Jeg tar 2 lodd.Nydelige premier!

    Carinaklem

    SvarSlett
  138. Gratulerer.
    Jeg tar gjerne et lodd.
    :)

    SvarSlett
  139. Et lod til mig - jeg ved desværre ikke hvordan, for at få to lodder, jeg linker til din give away er ny her på bloggen.
    Skøn blog du har

    SvarSlett
  140. Nok en fin blogg :-) Jeg blir gjerne med på trekningen og tar ett lodd!

    ella

    SvarSlett
  141. Hei!
    Så fin blogg og herlig give-away. Jeg trekker 2 lodd, og vil også gjerne følge med på bloggen din.
    Klem

    SvarSlett
  142. oi oi jeg følger jo ikke med. tenk nå gikk jeg nesten glipp av giborten din...slenger meg med i siste liten. 2 lodd takk. fiiiiine premier!

    SvarSlett
  143. Hei.

    Kjempefine premier, jeg tar 1 lodd.

    Hilsen Kjerstin
    (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  144. Så flotte premier:) jeg tar alle tre loddene og satser på at et av de er vinnerloddet:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  145. Fine premier!! Tror ikke jeg har "tatt" lodd?? Tar iallefall 1!

    SvarSlett
  146. Hello! Lovely space you have, dear! And your candy is so and so lovely! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    SvarSlett
  147. Jeg vil gjerne være med i trekningen! 1 lodd! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  148. hei og hopp.
    jeg er ny her inne og liker det jeg ser!
    jeg trekker ett lodd og krysser fingrene.
    marianne

    SvarSlett
  149. Jeg håber jeg kan nå at lægge 2 lodder i puljen, for det der katte billed er bare for fedt, og pudebetrækket passer perfekt i vores stue.

    Kh Sara

    SvarSlett
  150. Jeg slenger meg med med ett lodd nå i siste liten ;). Klem

    SvarSlett
  151. Prøver meg sånn i siste liten jeg:)

    God helg.

    SvarSlett
  152. Hiver meg med i siste liten :)

    2 nydelige lodd :)

    Go helg :)

    Hanne=)

    SvarSlett
  153. Jeg tar et lodd i siste liten, den puta er jo helt nydelig!

    SvarSlett
  154. For en FIN give away! Jeg vil være med hvis jeg rakk det?! Du har en skikkelig herlig blogg. Tihi. Klem fra meg

    SvarSlett
  155. Hei!
    Kom over bloggen din først i dag og må si at det blir ikke første og siste gang jeg er her!
    Har ikke egen blogg, så det blir 1 lodd på meg:-) Kanskje det er akkurat hva som trengs for å vinne?;-)
    Hilsen Marte L. N. (Nesodden)

    SvarSlett
  156. Hei på deg!

    Jeg også kom over deg først nå,
    så det ble ikke lenge jeg fikk studert bloggen din. Jeg har heller ikke egen blogg, men deler gjerne med alle mine ca. 657 venner på FB.
    Tittet så vidt innom denne siden på dansk, og jeg falt for det bildet som heter FRIENDS.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  157. Så flott gi bort du har. Nydelig bilde!
    Da er jeg med, og tar 1 lodd :)
    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  158. Jeg vil gerne deltage med et lodd! Håber det bliver meg som får denne puden og billedet!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.