mandag 12. september 2011

Ha det på badet


Da vi renoverte huset vårt etter innflytting for 7 år siden, ble badet totalt forandret.
Huset vårt var opprinnelig en tomannsbolig, så kjøkken og bad i 2. etasje ble slått
sammen til et stort bad. Det er på ca 15 kvadratmeter.


Med 15 kvadratmeter er det god plass til en stor dusj. 
Vi valgte skyvedører i glass til å avgrense dusjsonen.


Jeg var så heldig å vinne en fin premie i en give away hos den fine bloggen Myke minutter
Dusjsåpe med utrolig nydelig duft av vanilje! Love it!


Vi har satt av plass til badekar, og både vannrør og sluk står klart. 
Men siden det ikke er akkurat gratis å pusse opp, er ikke badekar prioritert foreløpig. 
Plassen brukes som soveplass for hunden vår om natten. 
Hun protesterer ikke akkurat på å få sove på et varmt og deilig bad. ☺

Velkommen til alle dere nye følgere som har kommet til i det siste. 
Og, wow! For en deltakelse på lotteriet mitt! 
Trykk her for å delta hvis du ikke allerede har gjort det.

En fortsatt fin mandag ønskes alle!

28 kommentarer:

  1. For et fint og lyst bad. Herlig med god plass.

    Jeg har også et stort bad, men er ikke fornøyd med løsningen i dag - men som du sier - ikke gratis å pusse opp bad så jeg klarer meg fint med det jeg har:)

    Kan tenke meg hunden elsker plassen sin på det varme gulvet ja:)
    Ha en fin mandag! Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Herlig bad. Litt som å ha et spa hjemme :)
    Jeg har prøvd noen ganger å ta bildet av vårt nye bad, men får det ikke helt til. Fargene blir ikke helt riktige.
    Vi satte forresten inn et badekar som er 180 langt. Jeg drukner nesten :D

    Ha en finfin dag.

    SvarSlett
  3. drømmebad!
    så stort, lyst og lekkert!

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg misunnelig! For et stort bad! Riktig lekkert!

    SvarSlett
  5. Et lekkert bad og grattis med premien.

    Koser meg på jobb jeg:)

    SvarSlett
  6. Så fint - lyst og lekkert! Heldig du som vant - Body Shop er en favoritt her i huset!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  7. For et deilig lyst og romslig bad dere har!
    Og heldige dere som skal få på plass badekar etterhvert, det er det sikkert som banken at jeg skal ha i vårt neste krypinn :)

    ha en finfin mandag :)
    Signe

    SvarSlett
  8. Kjempeflott bad! Må si at den dusjsåpen pyntet jo fint opp også, kjekt at du likte den ;) Ellers grattis med galleriplass i utfordringen :) Ha en fortsatt super mandag!

    SvarSlett
  9. Fint og lyst bad! Deilig med så tor plass.
    Klem

    SvarSlett
  10. For et herlig bad!!!!! Et sånnt et tror jeg at jeg skal ønske meg til jul :)

    SvarSlett
  11. Wow!
    ....for et lekkert bad! Så utrolig stort og deilig!*smile*


    ....akkurat det badet hadde jeg sagt ja,takk til anyday!*smile*

    Flott kveld videre, søte!
    klem fra meg

    SvarSlett
  12. Herlig stort bad da!!
    Deilig å vokne opp å gå inn dit på morgenen vil jeg tro :)

    SvarSlett
  13. Kjempefint bad!!! Dusjen var HERLIG!
    Vi hadde egentlig lyst på STOR dusj vi også, men så ble boblekar prioritert....jaja.. Veldig greit nå da, når Lillegutt er liten.

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  14. Så fint bad dere har :) Liker at det er så lyst og åpent . Delikat ! Jeg misunner dere den store dusjen , må være en drøm :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  15. Så deilig med et stort bad å boltre seg på! Nydelig var det :-))

    SvarSlett
  16. For et stort og fint bad dere har!
    Ser deilig ut med så stor plass. :)
    Jeg kommer nok heller ikke til å være oppe i natt.

    SvarSlett
  17. deilig og stort og lyst bad - det var virkelig innbydende!!!

    SvarSlett
  18. Utrolig nydelig og delikat bad! Her i huset er badet et rom som virkelig trenger oppussing.. Klem=)

    SvarSlett
  19. God morgen Trine
    Så deilig med så romslig bad! Så er det så deilkat og lyst, fine fliser. Jeg liker best lyse/hvite bad uten så mye farger og stæsj, det er et av de få rommene i huset vårt som er ganske fargeløst, og det liker vi.
    Finfin forblåst tirsdag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  20. Gikk visst glipp av dette kjekke innlegget hos deg i går...
    Så fint bad dere har :)
    Deilig med lyse fliser og god plass.
    Har tenkt lenge på at jeg må få lagt ut noen bilder av badet vårt også, så takk for inspirasjon ;)
    Ha en fin uke Trine!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  21. What a beautiful bathroom! Looks great and so large!
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  22. Hei - så lekkert - heldige dere som har så stort og deilig bad:)

    God kveld og klem fra Bente.

    SvarSlett
  23. Flott bad! Det er så deilig med god plass på badet :) Vi har liknende dusjløsning som dere, er så kjekt med skyvedør! Vi har to dusjer inne i dusjen, det er et av de beste valgene vi har gjort under oppussingen! Genialt at flere kan dusje samtidig ;)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  24. Lekkert!
    Så stort, lyst og deilig rom.

    SvarSlett
  25. Åh, så deilig med 15 kvm bad! Det er berre 10kvm meir enn oss (vi har skvisa inn badekar då...). Eg drøymer også om å konvertere vår tomanssbolig til enebolig, men tvilar på at naboen har tenkt å flytte med det første ;)

    SvarSlett
  26. Hei igjen :)
    Har lagt igjen en "hilsen" til deg inne hos meg.
    Spurte ikke om å låne bilder, men regner med at det er greit.
    KLEMMER

    SvarSlett
  27. Ajaj, så herlig ut!

    Og veldig fine bilder! Jeg synes faktisk badet er det rommet det er vanskeligst å ta bilder i/av... Well done!

    Og gratla med fin premie:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.