fredag 16. september 2011

Minibloggetreff og trekning av gi-bort

I går traff jeg tre flotte damer i Oslo til et lite minibloggetreff, nemlig Stine, Tone og Live. Vi hadde en lang og veldig koselig lunsj på en fin kafé på Grünerløkka og deretter kikket vi i litt bruktbutikker oppover Markveien. Tiden flyr fort når man har det så koselig som vi hadde det - og vips så var treffet vårt over. Jeg håper det ikke er lenge til vi ses igjen! ☺

Jeg prioriterte paraply fremfor kamera da jeg pakket veska, og det var skikkelig dårlig prioritering. Først og fremst fordi jeg ikke fikk tatt noen bilder, men også fordi paraply var helt unødvendig... Snakk om urutinert bloggedame! Men har du lyst til å se bilder, kan du klikke her og her

Så over til trekningen av gi-bort'en min. Det ble 157 påmeldte og totalt 223 lodd. Så moro med så stor respons! Vinnerne er trukket ut via random.org, og mannen min har også denne gangen fått æren av å trykke på "generate"-knappen.
 

Den første som ble trukket ut var lodd nr 217 som ble tatt av Hannepanne. Du kan få lov til å velge hvilken av premiene du vil ha, enten et valgfritt print fra eplabutikken til going Danish eller puta som er laget av meg. Send meg en e-post med adressen din. Hvis du velger printet, skriver du i e-posten hvilket motiv du vil ha, så skal jeg videresende informasjonen til going Danish.

Den andre som ble trukket ut var lodd nr 99 som ble tatt av mariefriis. Det synes jeg var litt moro, for denne damen har nemlig 16 års bryllupsdag i dag! Du får vite hvilken premie som blir din når Hannepanne har valgt.

Gratulerer til begge vinnerne! Og tusen takk til alle som ville bli med på trekningen og til Mariann som ville bidra med et bilde som premie.

Nå er det fredagskveld, beina opp i sofaen, pc'en på fanget og tv'en på. 
Bedre kan det vel ikke bli? ☺

19 kommentarer:

  1. Hei søta!
    ...ja, det var utrolig hyggelig i går-koste meg masse*smile* Og heeeeelt enig; Skal si tiden bare fløy avgårde! Vi må få til et lite treff snart igjen*smile*

    ...grattulerer til vinnerne som van så utrolig flotte gaver her inne hos deg! Heldiggriser*smile*

    Ønsker deg og dine en flott helg, søte du!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei,
    Det så ut som en kjempe koselig dag:)
    Jeg bor selv på Løkka og elsker både Bugges og alle de små brukt butikkene i Markveien. God kveld til deg, og gratulerer til heldige vinnere.
    Jeg har faktisk fått min følger nr.50 i dag! Yohoo, stas:)

    SvarSlett
  3. Det lyder som om I havde en dejlig dag! Blogtræf er fantastisk!
    Er ked af jeg ikke vandt din give away. Havde jo forelsket mig i både puden og printet, men så må jeg købe printet af Mariann og sy mig en pude selv:) Jeg har jo (med din hjælp) fået fat i det fine stof:)

    SvarSlett
  4. Hæææ har æ vunne??? Tusen tusen hjertelig takk for de fine premiene, jeg velger meg puta :)
    Kjempe artig med sånne giwe awayér, jeg er helt fersk blogger så har myyye å lære :)
    Din blogg skiller seg klart ut og er en av favorittene ;)

    Ha ei fin helg:)

    Klæm en overlykkelig Hanne=)

    SvarSlett
  5. Grattis til vinnerne! :) Fiin fredag til deg :) Klem

    SvarSlett
  6. Åhhhh! Dette var stor stas! Det var den flott bryllupsdagsgve du hadde på lur, Høytrykk.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til de heldige :D Og spesielt til min venninne Hanne som stakk av med 1.premien - GØY!! :)
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  8. ja, takk for i går min venn:)
    var en perfekt dag!

    heldige vinnere må jeg si..

    vet du? snille mannen min har kjøpt nytt kamera til meg,
    550D!!!

    HAPPY, HAPPY, HAPPY:))

    kos deg i sofa'n i kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  9. gratulerer til heldige vinnere :)

    hørtes kjekt ut med bloggtreff
    ha ei riktig koselig helg
    beste hilsner
    fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  10. Hi dear! Congratulations to the lucky winners and to you, dear, for the lovely candy you shared with us! I confess I was dreaming about the floral cushion! :))) God bless and have a wonderful time! :D

    SvarSlett
  11. De putene dine er så fine altså! Gratulere så mye til de heldige vinnerne :)
    Og dere fine bloggejentene ser ut til å ha kost dere, har allerede lest om det 'hos de andre' ;)

    Klem og en finfin fredag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  12. Gratulerer til dei heldige vinnarane! Og no fekk eg litt akutt Løkka-sakn av innlegget ditt...

    SvarSlett
  13. Grattis, grattis til Dere som vant ;o)
    Klem Anna

    SvarSlett
  14. Gratulerer til vinnerne - flotte premier!! Jeg vant hos DET GODE LIV og er så happy!!!
    Klem :)

    SvarSlett
  15. Frøken!
    ...prøvde legge deg til som venn på facebook, gjennom Tone, men av en eller annen grunn er det ikke legg til venn knapp hos deg... hm...rart?

    ..tips?*smile*

    Håper dere har en flott lørdagskveld!
    ....vi tar en rolig kjærstekveld*smile* herlig sushi, vin og skummel film i armkroken til sambo er IKKE feil i dag merker jeg*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  16. Heisan Trine
    Så mange fine bilder jeg har sett fra mini-bloggtreffet! Gjettet det var dere som fant sammen igjen, veldig koselig når kjemien klaffer og man kan fortsette å ha kontakt.
    her har vi vært på fotballcup i Tønsberg fra klokka halv ni på morgenen til klokka seks på kvelden; tilsammen 8 kamper som gutta spilte.
    Nå er et deilig å slappe av med fyr på peisen.
    Ha en finfin søndag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  17. Så hyggelig at dere også har hatt bloggtreff! Tiden går fort når man hygger seg! Misunner dere Grünerløkkavandring. Jeg bodde en gang på Grünerløkka, og synes det er en super bydel. Nå får jeg vært altfor sjelden i Oslo. Ha en fin søndag!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  18. Jeg var inne og så på bildene av dere fiiine jentene på minitreff... så koselig!

    Grattis til vinnerne!
    klem Nina

    SvarSlett
  19. Grattis till de lyckliga vinnarna.

    Tjing Mia :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.