fredag 23. september 2011

"Passing shower"



Da vi måtte ommøblere i stua pga den nye sofaen, ble det behov for å forandre litt på hvordan bildene på veggen hang også. Nå er siste tilskudd  til bildene over tv-benken kommet opp.



Bildet heter "Passing shower" og er laget av Eloise Renouf. Det er kjøpt i Etsy-butikken hennes. Sjekk ut den butikken, for der er det utrolig mye fint! 
Jeg falt pladask for både motivene, fargene og streken hennes!
Passepartouet har jeg skåret ut selv, akkurat slik jeg gjorde med bildene ved siden av.


 Endelig fant jeg de søte skålene/telysestakene hos Søstrene Grene som jeg har hatt lyst på helt siden jeg så dem hos lille hottentott for en stund siden. Sjekk ut den finfine bloggen hennes!


Ha en fin helg alle sammen! 
Her er ei snuppe tilbake i form igjen, så det går bare oppover nå. ☺

Beautiful print bought from Eloise Renoufs Etsy shop. Check it out, so many lovely prints there!

38 kommentarer:

  1. Fineste stuen ;)
    Liker vel alt på disse bildene jeg hi, hi. Ja, vi har jo ganske så lik smak...
    GOD HELG til deg og dine også.
    Håper den blir akkurat som dere ønsker :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Først må jeg få si, at det var koselig å få se det flotte bildet av deg :) Du har et sånt varmt blikk og et skøyeraktig smil ;)

    Fine disse bildene var :) Og det er så luftig i stua deres. Passer ypperlig med slike bilder da :)

    God helg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Rigtig smukt. Er også vild med den vase du også viste frem sidst.
    Lækker stue I har!! Wow.

    Kh

    SvarSlett
  4. Veldig fint hos deg - liker fargene dine!! Lyse og lune!! Flott puff forresten :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Så fin stue dere har :) Gleder meg til å få opp bilder på veggene her, så det blir litt mer lunt og personlig. Har du noen andre tips på flotte print,bilder? Evt hvor jeg kan bestille fra?

    Klem

    SvarSlett
  6. Liker så godt stilen din, alt fra møblene til de små interiør-detaljene. Ha en magisk helg.

    SvarSlett
  7. Sikke en fin stue fyldt med lækre detaljer........ Jeg er helt vild med den flotte strikkede puf, den er da for lækker.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlett
  8. Stilig!
    Jeg tør ikke trykke på den lenken, har ingen ledige vegger. ☺

    SvarSlett
  9. Fint bilde. Fin stue. Og kaffe'n så veldig god ut.

    Ha en deilig helg :D

    SvarSlett
  10. For noen flotte bilder og en kjempe flott stue!!
    Ha en fin fredag :-)

    SvarSlett
  11. fine motiv på bildet og skålene;)
    så bra jentene er i bedre form,
    da blir det jo en fin helg:)
    klem

    SvarSlett
  12. Utrolig fin stue dere har:) Bildene du har fått tak i på Etsy var veldig kule. Streken og trykket var helt etter min smak;)

    Godt å høre at en av to er på vei til å bli frisk:) God bedring til sistemann.

    Ha en fin helg kjære du! Klem, Pernille

    SvarSlett
  13. Hei
    Nydelig sofa. Ja, hele stua var nydelig!
    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. Fin stue dere har, og så fine bilder du har over tven!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?? :)
    Vi er på jakt etter ny sofa.. hehe.. Jeg klarer aldri å bestemme meg og det blir ikke helt sånn som jeg vil ha det. Jeg vil ha en slik gråfarge på sofaen som dere har. Hva slags type er det? Er den god å sitte i? :)

    Ønsker deg en fin helg!

    KLEM

    SvarSlett
  15. Så himlans härliga bilder!! Tavlan med molnen är verkligen supersöt!

    Kram och underbar helg till dig!

    SvarSlett
  16. Nydelig bilde og dere har en flott stue. Har sagt det før, men sier det igjen. Syns du har en flott stil i huset:)

    Supergod helg til deg:)

    SvarSlett
  17. hei
    det ble fint!
    beklager jeg stokka om på bildene i gårsdagens innlegg. tenkte ikke på at det messa opp kommentarene også. skal ikke skje igjen.

    fin helg til deg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  18. Liker stuen din, dine flotte bilder og de fine fargene.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  19. Lekker stue! Bildene var kjempe fine! Takk for tips!

    God helg ;)

    SvarSlett
  20. Knallfin stue, og det bilde med skyene passet jo perfekt hjemme hos dere:)
    Fin helg til dere
    Klem

    SvarSlett
  21. Åh så mycket fint ni har..gungstolen, tavlorna...ja allt:) ha en fin helg! Kram

    SvarSlett
  22. Ble nydelig! Digger stua di!
    Gleder meg til jeg får min seville også! ;)

    Ønsker deg en fin fin helg!
    Klem klem

    SvarSlett
  23. Så fint dere har det i stuen! Riktig god helg fra meg.

    SvarSlett
  24. Fiiin stue! stilsikker får en si!

    SvarSlett
  25. Bildet var kjempefint, og det var jammen meg stua di å!! Så lys, trivelig og delikat...
    Kunne flytta rett inn jeg ;) Hehe...

    Nå kjenner jeg at jeg får skikkelig Søstrene sisters abstinenser her. FOR noen dritlekre skåler!!

    Ha ei hærlig hælg! :) Siw

    SvarSlett
  26. Flott bilde, men må si at jeg elsker stolen din... ;) Beppe

    SvarSlett
  27. Nydelig! Elsker stua di jeg:-)
    Fine skåler!!!!
    Stor klem

    SvarSlett
  28. Nydelige bilder! Dere har det bare så fint;-) fin helg til deg. Klem fra meg

    SvarSlett
  29. Bildet var kjempefint!!!
    Har du strikket deg puff??

    Klem Ine

    SvarSlett
  30. Herlig, søte!
    ...blir så fint hos dere synes jeg*smile*

    Flott helg til deg og dine, frøken!
    Stoor lørdagsklem fra meg

    SvarSlett
  31. Flotte bilder!! Ny puff? Også er det så fint det nye bildet av deg!! Bra lillesnupp er på bedringens veg! Ha ei fortsatt fin helg!! KLEM.

    SvarSlett
  32. Kunstkritikeren likte også det bildet veldig godt! Noe for oss i Bergen...

    SvarSlett
  33. Hei på deg.
    Gratulerer med ny sofa, superflott var den. Er så glad i gråe tekstiler, så den kunne jeg like.
    De skålene/telystakene var superskjønne, har ikke sett de før nå, like, like, like <3
    Klæm fra me

    SvarSlett
  34. Fint dere har fått det i stuen, stilrent og veldig 'deg' :)
    Og det nye bildet passet jo som hånd i hanske!

    Klem og en fin søndag til deg
    Signe

    SvarSlett
  35. å ja, fint bilde! Og stuen likeså :)
    KOselig dere har det.

    SvarSlett
  36. Så fint og lyst *drømmer og stor lys stue* Nydelig bilde! Det likte jeg veldig godt.

    SvarSlett
  37. Hei på deg! Må bare opplyse deg om en gladnyhet i dag :) En butikk fullstappa med stoff, både nye og eldre, har donert alt de har til miljøstasjonen!! Nå blir det stoffsalg der :)

    SvarSlett
  38. Jeg har også blitt så glad i Etsy :) Ser forresten at vi har veldig lik TV-benk, vår er fra IKEA :) Fortsatt fin onsdagskveld!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.