fredag 30. september 2011

Stilleben


Live med den fine bloggen Lidyll har utfordret oss til å vise oss stilleben i interiøret. Jeg har laget mange små stilleben rundt om i stua, og disse er stadig i forandring, både etter årstid og humør. Det som imidlertid er ganske konstant er utstillingen i String-hylla vår.


Her er det en god miks av Emalox, teakfigurer og litt dansk porselen.


Fargene i hylla er i samme fargeskala som resten av stua. Egentlig så er det vel innholdet i hylla som er tonesettende for resten av interiøret. Jeg liker dessuten miksen av gammelt og nytt.


Nå er det fredag og en ny helg står for tur! Håper alle får den helgen de ønsker seg!

25 kommentarer:

  1. For en vakker utstilling! Så mange kjekke ting du hadde å "stille ut"! Ting og farger står godt i hop med den fine bloggen din:) God helg!

    SvarSlett
  2. NYYYDELIGE detlajer :)
    Du er, som allid, rå til å ta bilder :)

    BLI MED på fotokonkurranse i morgen da,
    og spre budskapet til andre også!!

    God helg!
    KLEMMER

    SvarSlett
  3. Veldig lekkert - du er god på detaljene:))
    Herlige farger og sammensetninger.

    God helg!

    SvarSlett
  4. jeg kjenner deg igjen
    lekkert!
    :)

    god helg til deg!
    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett
  5. Så fint det er med hyller , så kan man flytte om som man vil ;) Liker denne hylla og alt du har på den :) Det er så gjennomført alt passer så godt sammen :)Vet du ? Jeg tenker på deg når jeg ser blå emalje ;)

    God helg fra Janne !

    SvarSlett
  6. så lekkert som vanlig:)
    ønsker deg og dine en fin helg i solen!
    klem fra Tone

    SvarSlett
  7. Bah! Nå hadde jeg skrevet den lange meldinga til deg, og så klikka pcen! Det jeg sa var at jeg digger stilen din, og det er ganske morsomt, for den er jo et godt stykke fra den stilen jeg har hjemme selv! Du har et godt øye for detaljer!

    Setra ligger innerst i Kantlidalen, som igjen ligger innenfor Fagerhøi (Gudbrandsdalen leirskole) og Peer Gyntveien... Midt i mellom Skei, Kvitfjell og Gålå :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig! Lirer så utrolig godt den søte vasen med fuglene på. Men de det var mang flotte ting på hylla di.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fint! Fiiine ting, fin hylle og fine farger.

    SvarSlett
  10. Utrolig fint Trine :)
    Liker de tre figurene du bryter opp med...
    Og hylla i seg selv er jo bare lekker!
    Ha en god helg sammen med dine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Rett og slett nydelig!
    Perfekt stilleben.

    God helg til deg:-)
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei søte!
    Flott bidrag som bare skriker 'Høytrykk', jeg kan knapt se teak + turkis uten å tenke på deg :)

    Klem og en FIN helg til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  13. Og du - en ting til!
    Finnes det noe plass å få kjøpt putene dine, på epla eller lignende? De er jo så innmari fine :)

    SvarSlett
  14. Så flotte bilder!Er helt forelsket i disse dyrene jeg<3 Nydelig stillebenshylle!
    God helg snuppa

    SvarSlett
  15. Den string-hylla er bare så fiiin! Og ikke minst vakkert innhold i den også. Dette var helt deg ja:)

    Ha ei superduper helg!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  16. Jättefint! Härliga färger. Jag vill gärna ha apan...ha en fin helg! Kram

    SvarSlett
  17. Så flotte bilder! Du har en sånn spesiell ro i bildene dine, magisk og flott. Me like:)
    Ønsker deg en solrik, kreativ og god helg:)

    SvarSlett
  18. Kjempe fint var dette :D elsker de søte tre dyrene :D Liker måten du tar bilde på, klare fine bilder med en utrolig fin farge tone.
    God helg :D

    SvarSlett
  19. Så mange vakre ting!!
    God helg!
    Klem, Janni:)

    SvarSlett
  20. Hylla og innholdet i den er sååå fint, men mest av alt digger jeg fargene!!!
    God helg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  21. Flott satt sammen, både i farger og form. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  22. Hei du!
    ...kjempe gøy at du hang deg på utfordringen inne hos meg! LEKKERT! Jeg elsker ALT!*smile*

    Det er en gevinst til vinner inne hos meg etterhvert, men først kjører jeg i gang en avtemming...avstemmingen blir satt i gang i morgen*smile*

    Nå er det snaaart legge tid gitt; Sove godt,vennen!
    Stoor klem

    SvarSlett
  23. Det her.. er.. HELT fantastisk!! Elsker det. Du har min stemme. ai ai, jeg er månebedotten. Dette koer til å inspirere meg lenge.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.