torsdag 29. september 2011

Takknemlighet

Da jeg skrev mitt første innlegg på bloggen i fjor høst, følte jeg nesten at jeg hoppet uten å vite hvor jeg skulle lande. Det kjentes skummelt å skulle publisere noen man selv har laget. 
Som å publisere en bit av seg selv.


Jeg husker gleden av å få min første følger. Tenk at noen ville følge bloggen min!
Siden har det blitt flere, og jeg er like glad hver gang jeg ser at det har kommet noen nye på lista.


Takk til alle dere fine mennesker som legger igjen kommentarer inne hos meg.
Jeg er helt overveldet over hvor stor responsen har vært på innleggene mine den siste tiden!
Jeg er jo bare meg. Ikke utdannet i noe innen interiør eller foto, men bare veldig interessert. 
Og som gjør så godt jeg kan. Fordi det er gøy med foto og blogging!

Takk til NIB-jentene som laget et innlegg med noen av bildene mine fra soverommet vårt. 
Stor stas!! ☺

Takknemlighet er en god følelse. ♥


Den fine mintgrønne skålen er kjøpt i epla-butikken til babyramen.

27 kommentarer:

  1. blogging er en genial arena for kreativitet, lærdom, varme og samhold♥
    jeg er også utrolig takknemlig over de trofaste hyggelige folka som er her inne (inkl deg så klart!)
    Nib jentene kan vi vel aldri få takket nok;)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Kjekt å se at du fortsatt setter pris på hver og en som titter innom eller blir følger! Jeg føler også det er litt uvirkelig og blir SÅ glad for små tilbakemeldinger og følelsen av å være en del av dette herlige samholdet!
    Bloggen din viser at du syns dette er gøy - og det inspirerer og gleder alle oss andre!
    Klem fra Heidi :)

    SvarSlett
  3. Veldig gode, fine ord Trine...
    Jeg kjenner meg veldig igjen.
    Det er så positivt å være her i bloggland!
    Så mange snille, inspirerende mennesker. Som skjønner interessen av det vi liker aller beste, nemlig interiør og også foto.
    Det er virkelig ett fristed -bloggen...
    Og DIN blogg føyer seg fint inn i rekken over ett sted det er godt å titte innom.
    Håper dagene er fin :)

    SvarSlett
  4. Er så enig med deg, dette er gøy! Vi er jo flere her inne som "bare" er amatører og det er jo det som er så bra! Jeg liker bloggen din supergodt!!
    Fin torsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, blogging er gøy, og det er så utrolig kjekt å få tilbakemeldinger på det en publiserer. Det er jo litt skummelt å dele av seg selv på den måten, og en stiller seg også lagelig til for hugg, men så er det bare positivtet og vennlighet som møter en:-)

    Jeg setter veldig stor pris på bloggen din. Liker det duse og sarte, med små lekne innslag. Og du tar nydelige bilder!

    Ha en fin kveld:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så koselig innlegg. Blogging er fantastisk gøy, det å kunne del det man liker med alle andre interiørglade mennesker! :)
    Du er en kjempeflink blogger og de søte sommerfuglene var såå herlige!

    KLEM

    SvarSlett
  7. Ja blogging er gøy og man treffer på så mange hyggelige og inspirerende mennesker. Nydelig tekopp du har der;)

    SvarSlett
  8. Koselig innlegg fra deg. Kjenner meg igjen.
    Du tar utrolig nydelige farger.
    Klæm

    SvarSlett
  9. Fint innlegg, og så har du en veldig fin blogg også som jeg ofte kikker innom. Jeg er der du var i fjor høst....så kjenner meg veldig igjen i det du skriver helt i starten:-)

    Ha en fin kveld.

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  10. Glad for at du blogger, du er kjempeflink og tar gooode bilder!
    Klem m

    SvarSlett
  11. Du har en kjempefin blog Trine!!
    Vakre bilder og nydelige ord:)

    Stoooor torsdagsklem til deg!!!

    Ine

    SvarSlett
  12. Tack själv för härlig och fantastiskt inspirerande blogg! Jag blir alltid lika glad av att kika in här!! Kram

    SvarSlett
  13. Herlig innlegg og nydelige bilder!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  14. Enig med deg, det er sååå kjekt med blogging.
    "møter" så masse spennende og kreative mennesker.
    Blir såå glad for alle kommentarer og følgere.
    Liker meg vedig godt her hos deg:)
    Fin fin kveld

    SvarSlett
  15. Du er så flink atte!
    Ikke rart at mange besøker deg og legger igjen hyggelige hilsninger hos deg:)

    Artig med nib da!
    Fine bilder-gode farger:)

    Klem

    SvarSlett
  16. Uff nå er jeg på samme plass som du va i fjor...veldig skummelt men samtidig artig! Skrekk blandet fryd kaller jeg det :)

    Ha en fin kveld :)

    klæm

    SvarSlett
  17. Fiiine bloggen! leser nesten hver dag :)

    SvarSlett
  18. Der fikk du følger nr 255 -meg :) Flott blogg du har og nydelige bilder!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  19. Jeg fant veien inn til bloggen din ganske nylig, den er så fin! Amatør eller ikke trenger ikke ha så mye å si. Du har et godt øye!

    Klem

    SvarSlett
  20. Du har en fantastisk blogg og et virkelig lekkert hjem! Ikke rart at folk vil lese og se på dine bilder!

    Det er artig å høre at du har den samme følelsen som jeg har når det kommer følgere og kommentarer. Lett å tro at dere som er "store" her i blogglandia blir mer blaserte. Blogging er innmari koselig, inspirerende og kjekt!
    Jeg liker å lese andres innlegg, se på andres bilder, få lure tips og ideer, og samtidig dele min interesse!
    Hurra for blogging!
    klemklem

    SvarSlett
  21. Jeg digger bildene dine, stilen din og det du viser her inne. Go girl! Dette er sååå bra!

    Fin hælg te dæ! :) Siw

    SvarSlett
  22. Kjenner igjen følelsene du beskriver, Trine! Husker det var sååååååå skummelt da jeg startet-men man "møter" jo så utrolig mange flotte og flinke folk "her inne"! Det å oppdage det, ga en ny god dimensjon til hverdagen rett og slett*smile*

    ...og jeg synes du og bloggen din er supre! En flott blogg med herlige bilder og en smilende søt jente bak*smile*

    Ønsker deg og dine en super helg, snuppa*smile*
    klem fra me

    SvarSlett
  23. Må bare si meg enig med resten over her, kjenner meg veldig godt igjen i følelsene rundt dette bloggfellesskapet. Det er så utrolig mange flinke mennesker der ute, og det å få lov til å være en del av det hele er jo mer enn jeg kunne drømt om.
    Og du frøken har jo en så fin blogg og et nydelig hjem, så du fortjener all den oppmerksomheten du får:)
    Og jeg er veldig glad for å ha blitt litt "kjent" med deg!
    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  24. Du er utrolig flink og jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg er jo litt der du var for et årstid siden. Helt i startgropa og uten utdanning i noe som har med nett, design, blogging, foto eller interiør. Vi gjør jo så godt vi kan, og kanskje er det vår lille styrke - at vi kan bidra med andre ting og har et annet syn på det? Lykke til videre. Du er dyktig!:)

    SvarSlett
  25. det er deg så vel fortjent all den responsen du får, for du har virkelig en varm og inspirerende og vakker og givende blogg som jeg setter veldig stor pris på i alle fall. det er virkelig et fint felleskap her inne i bloggeverdenen som jeg er glad for å være en liten del av.
    ellers likte jeg pudderrosa enda bedre enn lakseroa, så takk for godt alternativ. hihi
    og ps. den skålen/koppen var nydelig!!! japansk?!

    klemmer

    SvarSlett
  26. Du er jo så flink, Trine! Jeg kunne ha tenkt meg slike sommerfugler på barnerommene. Utrolig kreativt!

    Det er så fortjent alle positive tilbakemeldingene du får. Du vet jo at jeg liker stilen din kjempegodt;)

    Ha en superduper helg!

    SvarSlett
  27. Så fint innlegg!
    Og som flere andre skriver - vel fortjent med alle følgere og kommentarer.
    Du har virkelig en flott blogg med herlig stemning og masse inspirasjon, et veldig godt sted å være.
    Fortsett som du gjør :)

    God klem fra Guro

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.