mandag 17. oktober 2011

Bursdagsfeiring...

... i rosa, gult , hvitt og grønt. Er man prinsesse, så er man prinsesse. Og når man har to små prinsesser i hus, ja, da må det bare bli sånn! ♥







Nydeligste blomstene! Jeg har begynt å kalle slike for Kronpinsessene-blomster jeg. Dere som kjenner May Helen og bloggen hennes skjønner hvorfor. :)

En god ny uke ønskes alle!

Servietter: Ark
Sugerør: The Bakers Confections på Etsy
Muffinsformer: Isakay Boutique på Etsy
"Happy birthday"-banner: SophieAndEmma på Etsy
Marsipankake: Samson (Nam!!) ☺
Vase: Wik & Walsøe

39 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til Prinsessene:)
    Kaken så nyyydelig ut!
    Kjempefint pyntet:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig pynt! Og lekre cupcakes. Tenker jentene hadde en strålende feiring :) Misunnelig på opp til flere av vasene dine, den på det nederste bildet, er det Wik og Walsøe?

    SvarSlett
  3. Grattis til jentene dine!!
    Herlige farger du har pynta med!
    Ja, kjenner igjen blomstene inne hos May Helen!!

    Ha en finfin uke!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Det var nydelig bursdagspynt det!!!
    Gratulerer så mye til bursdagsjentene dine :)
    klem Carina

    SvarSlett
  5. Gratulerer prinsesser! Og så nydelig nydelig du har stelt i stand da :) Virkelig.. tenker det falt i smak både hos bursdagsprinsesser og gjesteprinsesser.

    He en flott uke!!

    SvarSlett
  6. Nydelig pyntet! Så friskt med det grønne til rosa. Og gerbera gjør seg alltid på et bord:-)
    Gratulerer til jentene!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Herlige bilder - med en touch av MayHelen!!
    Liker sååå godt den gressvasen din!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  8. Vet du - dette var AKKURAT det jeg trengte i dag - herlig bursdagsinspirasjon! Jenta sin bursdag er om bare to uker, vi skal ha en feiring helgen før og jeg har ikke visst helt hvor jeg skulle starte, men nå ble jeg SÅ inspirert! Takk!

    SvarSlett
  9. Hej! Vad fint du har gjort för dina tjejer. Det är klart det ska vara rosa om men är tjej:)

    Ha en fin eftermiddag! Kram

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dagen til prinsessene dine! Så herlig pynt i flotte farger=) Helt klart mine favorittfarger! Klem Tina

    SvarSlett
  11. klart det må bli sånn med to fine jenter!
    så utrolig fint du har gjort det, og de vakreste bilder!
    lekkert som bare det, flinke deg!!!
    klem

    SvarSlett
  12. Å, så SØT du er...
    Og så koselig at de minner om meg da ;)
    Ja, jeg ER svak for de blomstene!
    Eh, ligger faktisk noen nyinnkjøpte å venter på å komme i vase...

    Fantastisk bursdagsfeiring du har stelt i stand til jentene dine :)
    Likte ALT jeg; fargene, vasene, serviettene, sugerørene osv!
    Har du bestilt noe av det på nett og kan anbefale en nettside?

    Tenker gode minner ble skapt i anledning feiringen ;)

    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Gratulerer til prinsessene og deres mamma!
    Nydelige farger for en prinsessebursdag. Jentete, men ikke for sukkersøtt. Veldig fint pyntet.
    Sånne papirsugerør er så kule. Hvor får man kjøpt sånne egentlig?
    God ukestart til deg også. Klem:-)

    SvarSlett
  14. så nydelig bursdagspynt! gratulerer til jentene dine!

    god mandag!

    SvarSlett
  15. Så himla fint!! Jag tycker du lyckats göra det "prinsessigt" utan att bli gör gulliepluttigt! :-) Fint, helt enkelt.

    SvarSlett
  16. Grattis med vel overstått bursdagsfeiring! Utrolig flott og gjennomført :) Og takk for tipsene om utstyr! Jeg har selv bestilt mye på ebay og etsy, men alltid fint å få tips om nye nettsider. Fin mandagskveld til deg! Klem

    SvarSlett
  17. Hipp, hipp hurra x 2 for dine herlige prinsesser:) Elsker pyntingen din og falt pladask for sugerørene. Bra du hadde skrevet link;)

    Kos dere masse og igjen: HURRA! :)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  18. Grattis til prinsessene. Hipp hipp :)
    Kule sugerør.

    SvarSlett
  19. Åh, hvor herlig er det ikke å ordne en sånn fin bursdag til ikke bare en men to søte prinsesser?!
    Gratulerer med dagen til prinsessene, regner med det var stor stas med bursdag!
    Klem E

    SvarSlett
  20. Så herlig bursdagspynt!
    Nydelige bilder.
    Klem

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mykje med prinsesseåremål! Hurra!

    Stor stas med alt som er rååsa, kan tenkje meg muffinsane fall i smak - det hadde dei definitivt gjort her!

    SvarSlett
  22. Så sprek blogg du har:=) masse farger! Blir glad av å stikke innom deg...kanskje vi ses innom min blogg?

    Lisette:=)

    SvarSlett
  23. Hei,
    For en lekker fargemix:) Her er det prinsessefeiring i desember, så godt med litt inspirasjon.
    Sugerørerne var kjempe fine, de må jeg undersøke litt nærmere på Etsy.
    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  24. KNALLFINE bilder, du er så flink altså!!!

    Og gratulerer så mye til jentene!!!
    Håper jeg får sett dem snart :)

    PS: bli med på fotokonkurranse igjen da, nå er det "Et barn er et lite menneske" som er temaet.

    KLEMMER fra Stine

    SvarSlett
  25. Herlige bilder!

    Gratulerer til jentene dine :)

    SvarSlett
  26. Kjempefin bursdagspynt! Mine tvillinger er gutt og jente, det blir med andre ord en veldig fargerik bursdagsfeiring i januar hvor sikkert hele regnbuen blir brukt...:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  27. Så søt du er<3
    Og så flott du har gjort det!! Nydelig fargevalg på en jentebursdag:)
    Goklem

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye til jentene! Det så ut til å være en fantastisk bursdagsfest du har stelt i stand! Herlige bilder som alltid! :)
    Har du en god cupcakeoppskrift å dele forresten!?
    Klem Carina

    SvarSlett
  29. Kjempefint, er så glad i de rosafargene selv jeg, som voksen ;) Morsomt med båndet på alvekvistvasen og.

    Klem

    SvarSlett
  30. Herlig fargekombinasjon! Tipper prinsessa var fornøyd!!

    SvarSlett
  31. Gratulerer med bursdagsbarn!!
    Min absolutte favvo blomst du valgt til anledningen c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  32. Gratulerer med dagen til prinsessene!

    Så nydelig bursdag du har stelt i stand! Det er tydelig at du har auga for detaljer! Likte kjempe godt fargane!

    Dette innlegget må eg nok finne fram igjen til sommaren, når prinsessene her i huset skal feires ;)

    PS! Så stas at du var i rom123!!!

    SvarSlett
  33. Gratulerer med prinsessene! Herlige farger og pynt?

    SvarSlett
  34. Gratulerer med prinsessene, henger meg på! ;)
    Så nydelige bilder du har tatt... Og den vasen er jo så lekker!

    Jeg har bursdag til guttungen min som blir 5 år til lørdag. Her er det planlegging, og har bakt cupcakes allerede som har blitt fryst ned. De blir nok pyntet på dagen hans! :) Så er den andre forberedelser som også må til.. Mye å tenke på når vi skal ha barnebursdag fra barnehagen også kommer familien litt senere på dagen...

    Du de "papirrysjene", hehe.. vet ikke hva de heter... De som henger over oppe på dørkarmen ser det ut som, hvor har du fått tak i de? De var knallfine! :)

    PS: Så koselig med spalteplass i rom123, gratulerer! ! ! :D Flink du er!

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  35. For en hærlig bursdagsfeiring! Flotte farger! :0)

    SvarSlett
  36. NYDELIG!
    Flotte friske farger og bilder, og mange fine detaljer.
    Gratulerer til de to små prisessene!
    Er det 15. som er datoen hos dere også?
    Ønkser deg en god dag :)
    Klem

    SvarSlett
  37. HURRA!
    ...den herlige dekoren da! Flinka*smile*

    ...og gratulerer med dagen som var til prinsessen din!*smile*

    Klem klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.