søndag 2. oktober 2011

Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang...

Flinke Stine og Marielle har startet en ny spennende nettside om fotografering, nemlig Øyeblikk
Der er temaet for første fotokonkurranse: 
"Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang".

Dette er mitt bidrag:


"Det var faktisk meldt bra vær i dag!"

Jeg følte meg ikke så veldig lur der jeg satt på den våte plenen og knipset bilder av et saftglass, men hva gjør man vel ikke for kunsten? 


Trykk på bildet mitt for å komme til konkurransen og for å se mange fine bidrag!

14 kommentarer:

  1. Ja vi er i samme båt :)
    Twins :)
    Dobbel lykke!

    Herlig bilde da!!
    Ja noen blikk blir sendt når det er fotoseanse her å der....;) Jeg husker godt en dag jeg drev å hengte opp epler i ett rognetre....;)hihihihi....men morsomt er det!!

    Lykke til

    Høstklem :)

    SvarSlett
  2. Morsomt bilde:)) Lykke til i konkurransen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hehe, synes du har klart å skjule den våte plenen godt! Så jo herlig og forlokkende ut! Fint bilde!

    SvarSlett
  4. Hei - så godt at man kan ha sommeren på fine bilder - for her er det mørk høst:) Flott bilde - lykke til i konkurransen, Trine:

    God høstferieuke til deg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  5. Herlig bilde med skikkelig go'stemning :)
    Tusen takk for at du er med og deltar i vår fotokonkurranse!

    Hilsen fra Øyeblikk-jentene

    SvarSlett
  6. Herlig bilde! Godstemning!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Hahahahah, typisk! Men bildet ble jo veldig bra!!!

    SvarSlett
  8. Artig og kreativt! Understreker høsten med høstbladene! Herlig :)

    Beate :)

    SvarSlett
  9. Så fint bilde :) Lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.