onsdag 5. oktober 2011

Frøken Rosas rom


Her er det en del bilder fra rommet til frøken Rosa. Den lille kommoden som tidligere sto i stua, har fått seg noen omganger med malekosten. Skuffene ble malt i samme farge som fondveggen, "Lille prinsesse" fra Jotun Sens. En nydelig, dus rosafarge.


Veggklistremerkene er kjøpt på Etsy. 
"Strikke-Lise" får stå og se fin ut oppå kommoden. Der står også solcellelampen jeg kjøpte på Ikea i sommer. Den passer perfekt som nattbordslampe på et barnerom, for der er det ingen fare for at nysgjerrige fingre finner veien inn i strømførende deler.


Gardinene er kjøpt på Princess, og der er også sengetøyet kjøpt. Sengen er fra A-møbler. Enkel og grei i fasongen og godt med oppbevaringsplass i tre store skuffer under. 


Tavlen ble kjøpt på loppis i fjor. Den har fått hvit ramme i stedet for gul og rød som den opprinnelig hadde.


Det mangler fortsatt å få opp litt bilder på veggene, men både vi og frøken Rosa liker dette rommet. Lyst og delikat, passende for en liten prinsesse som er glad i rosa. 

I går fikk jeg vite at mitt bidrag i stillebenutfordringen hos Lidyll var plukket ut som en av finalistene. Jeg blir veldig glad hvis du har lyst til å gi meg din stemme. Eller gi din stemme til et av de andre fine bidragene! Stemme kan du gjøre ved å trykke her

Tusen takk til søteste Live og venninne hennes som plukket meg ut! ♥

Ha en fin dag alle som titter innom her!

34 kommentarer:

  1. Ååå! Skjønneste lille kommoden!
    Vakkert prinsesserom!!

    Gratulerer som finalist i stilleben konkurransen hos Lidyll! Hu er så skjønn :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer som finalist!
    Velfortjent for jeg likte jo bidraget ditt veldig godt ;)
    Lykke til videre.

    NYDELIG barnerom du har stelt i stand...
    Elsker detaljene, kommoden og den praktiske sengen.
    Her er det godt å være liten jente ;)

    Ha en fin dag!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Kom tilfeldigvis innom denne bloggen og den var jo bare helt skjønn. Og for et nydelig barnerom, der tenker jeg prinsessa trives!

    SvarSlett
  4. Blir alltid så inspirert her hos deg! Nydelig jenterom, skal jammen se om jeg får gjort litt mer på det rosa rommet hos oss også snart! Den kommoden var jo bare helskjønn da! Perfekt nattbord.

    SvarSlett
  5. Nydelig barnerom med masse fine detaljer:)Hvor er bildene over den søte kommoden fra??

    Gratulerer som finalist, kjempefint bidrag:)Lykke til :)

    Kine:)

    SvarSlett
  6. nydelig - både lekent og lekkert! :)
    kan jeg vise det på Foreldremanualen?

    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  7. Heldige frøken Rosa som har et så nydelig rom:)
    Jeg har allerede stemt på deg forresten;)
    Klem E

    SvarSlett
  8. Heldige jenta di! Nydelig rom i Høytrykk stil! :)

    Skal titte innom Lidyll og stemme:)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  9. Kjempe fint jenterom! Lyst og lett med fine detaljer!

    Skal inn å stemme på deg med det samme ;)

    Ha ein fin onsdag!

    SvarSlett
  10. Så lekkert barnerom! Jeg liker det lyse med små fargeklatter. Du har god smak du...

    SvarSlett
  11. Så fint det var inne hos henne :) Kommoden hadde en søt farge . Gratulerer som finalist ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Kjempepent rom!
    Jeg hadde sånn tavle da jeg var lita:)
    Liker veggklistremerkene dine godt, si meg igjen hvor du har kjøpt dem? Litt novise jeg;) Etsy? hehe... Trodde jeg var ruttis på nettshopping, men der har jeg aldri handlet noe...

    Gratulerer som finalist!
    Kjempefint bidrag!

    Håper du har en fin dag!
    klemklem

    SvarSlett
  13. Så nydelig jenterom!
    Klem

    SvarSlett
  14. Superfint. Syns veggprinten var søt og stilig. Et flott barnerom, med flotte detaljer.

    Vigleik

    SvarSlett
  15. Det var et fint barnerom...ei slik tavle har jeg hatt stående i over ett år nå, kanskje det er på tide å male bort det gule slik jeg hadde tenkt?? Kommoden ble søt:-)

    SvarSlett
  16. Nydelig barnerom :) Delikate farger!! Lille Prinsesse har jeg også malt litt med og den er hærlig!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  17. Herlig rom!! Gjennomført og fint! Gleder meg til å se det gule rommet og :D Forståelig at dere vil være hjemme når dere har noen fridager, det syns jeg er godt også! Her blåser vi nesten bort om dagen, så det er igrunn ingenting å stå etter. Har akkurat vært en tur på jordet og samla sammen diverse som har blåst ivei, snart letter vel sauene som går ute her og:) Jeg har også stemt på deg! Lykke til :D

    SvarSlett
  18. Et aldeles nydelig rosa rom.
    klem,Janne

    SvarSlett
  19. Nydelig rom! Herlig med litt farger på et barnerom:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  20. Nydelig rom! Og så likte jeg så godt det lille nattbordet<3. Søtere enn søtest!

    SvarSlett
  21. Så fint.
    Likte så godt de søte gardinene hennes.

    SvarSlett
  22. Så fint! Jag kan aldrig bli mätt på bilder från fina barnrum. :-)

    SvarSlett
  23. Superkoselig på rommet til frk. Rosa :)
    Den kommoden var bare sukkersøt i de fargene. Har vært på utkikk etter akkurat en sånn en, men har ikke hatt hellet med meg, ønske, ønske, ønske.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  24. Gratulerer som finalist! Så kjekt! Veldig flott bidrag, synes jeg!

    Nydelig barnerom også. Likte veldig godt kommoden, og de veggklistermerkene var knallsøte på veggen!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  25. Gratulerer sååå mye som finalist med et veldig bra bidrag!
    Min stemme er herved avgitt! ;)
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  26. Vilket fint rum du visar upp! Härliga detaljer! Ha en fin kväll! Kram

    SvarSlett
  27. Så utrolig fint soverom :) koselig og jentete :P
    ha en super kveld videre.
    Klem :)

    SvarSlett
  28. Så søtt så søtt et pikerom!!!
    Likte også veldig godt det fine nattbordet.
    Koselig med hilsen fra deg inne hos meg. *smile*
    Klem Marie

    SvarSlett
  29. Så herlig et rom,til en liten prinsesse!!

    Gratulerer som finalist i stillebenutfordringen!
    Lykke til :)

    Klem.

    SvarSlett
  30. Hei Trine - takk for koselig kommentar inne hos oss. Kom gjerne å sett deg ned i utstillingen :-)
    Klem fra House of Oslo jentene

    SvarSlett
  31. Gratulere som finalist! Og Guri for et nydelig rom:-)

    Stor klem

    SvarSlett
  32. Har bare en ting å si.. LEKKERT :) Et skikkelig pent og søtt rom verdig en liten prinsesse! Likte veggklistremerkene :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.