torsdag 13. oktober 2011

House of Oslo 5 år


I går var det duket for feiring på House of Oslo. Senteret fyller 5 år,
 og i tillegg har R.O.O.M og Habitat åpnet der. 
Og hva er vel bedre å feire med en cupcakes? Nam! 
Det er noe vi bloggere liker godt. :)


Et lite glimt av den fine utstillingen NIB-jentene har laget på senteret.



Disse søte damene er Ann-Beate (Med et lekent sinn), Tone (Designhund) og Hanna Louise (4 etg). Vi fire startet kvelden med middag på Yaya's Vika. Det var så koselig å møte dere igjen!


Endelig fikk jeg hilse på An-Magritt også! Like varm og koselig som hun virker i bloggen! Åshild fra Prydelig var det også hyggelig å treffe igjen! Det var så utrolig mange mennesker der, men i vrimmelen møtte jeg også Solveig (NIB), Lene (Lillekatts Drablerier), Nina (Stylizimo), Connie (Consept Constanse) og May-Helen (Kronprinsessene). 

Med så mye mennesker til stede, ble det mer mingling enn shopping. Men noen ting fra Anne Black ble med meg hjem. Ingen tur til Illums uten å kjøpe noe av det merket. :)

14 kommentarer:

  1. Mmm, cupcake heaven så det ut som:)
    Gleder meg til å se hva du har kjøpt;)
    Klem E

    SvarSlett
  2. Takk for i går! Fine bilder.
    Fikk visst ikke sagt hadet til deg i kaoset på slutten, køene var så lange. Det var så hyggelig å møte dere alle igjen.
    Er det greit om jeg kanskje låner noen av bildene dine fra festen?
    Ha en god dag! Klem:-)

    SvarSlett
  3. Veldig veldig koselig å hilse på deg!! Morsomt at vi ikke bor så langt fra hverandre! Kanskje vi skal arrangere et Romerike-bloggtreff en gang, hi hi!!

    ps. klikk på "bryllup", så ligger alle bildene der ;-)

    Ha en herlig torsdag!!

    SvarSlett
  4. Både cupcakes og jenter så usansynlig søte ut! ;)

    SvarSlett
  5. Så GØY;)
    Cupcakesene så herlige ut!
    Og så trivelig og møte på andre fine damer ♥

    Ha en god dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Heisan Trine
    Så superkoselig å se bilder fra dette og alle kjente fjes!!! Herlig at dere startet med god middag ute. Cupcakes er lekkert og godt men kanskje ikke helt den store sikringskosten ,he,he.
    Anne Black.. ja. Søsteren min fører litt av henne i butikken sin samt at nok en butikk har fått Anne Black i Sandefjord, så jeg har nok latt meg friste jeg også..
    Ha en strålende dag, og så må jeg tilbake til symaskinen.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Så fine bilder! Jeg var også der i går, masse fint i butikkene og utrolig deilige de cupcakesene! Dytta i meg to på rappen, jeg, så gode var de. Litt stæsj ble med hjem og, ikke noen store greier men fant litt småtteri på Habitat blant annet.
    Jeg tror faktisk jeg så dere borti trappa der og ;-)

    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  8. Åh!*sukk*
    ...så misunnelig vettu! ER det mulig og være så uheldig liksom*snufs* Skulle så gjerne vært der og møtt dere-men veldig morro å se bildene da*smile*

    ...håper å få til noe snart!*smile* hørte jeg "julebords-treff"?*hihi*

    ..gratulerer med bilde i rom123 forresten...sommerfugler er aldri feil-du kjenner meg*hihi*

    stor klem

    SvarSlett
  9. Takk for i går! Så fint innlegg du hadde laget :D Tydligvis noen som fikk tid til å knipse litt bilder...hehe. Tror jeg var for opptatt av cupcaksene jeg, for det ble ikke noe shopping heller.

    Det var kjempehyggelig og endelig få hilst på deg, Trine. Like søt som i bloggverden du.

    klem Nina

    SvarSlett
  10. Taaakk for i går, det var koselig! Og de knottene VAR fine. Og vasen... :)

    SvarSlett
  11. Hei herlige Trine!
    Hvor ble tiden av i går..?
    Jeg skulle så veldig gjerne snakket MYE mer med deg...
    Ved neste anledning hadde det vært gøy å spise sammen først. Håper det lar seg gjøre ;)
    Så fint innlegg du har laget da!
    Kameraet mitt lå igjen i Sandnes. Og hadde igrunnen mer enn nok med å prate og shoppe
    litt ;)
    Så dumt at vi ikke møttes igjen i 1.etg...
    Kjekt at du fikk med hjem litt A.B!
    Gleder meg til å se.
    STOR "savner ditt blide åsyn allerede" klem!!!

    SvarSlett
  12. SÅÅÅ koselig, skulle såå gjerne vært med!!

    SvarSlett
  13. Hei :) Jeg kom over bloggen din inne hos Med et lekent sinn :) Jeg leser både hennes blogg, og 4.etg og Designhund, så jeg vet ikke åssen jeg ikke har sett bloggen din før nå ;) ha ha.. Men jeg ser at vi har samme smak, så du er havnet i bloggerullen min så jeg kan følge med på alle de neste innleggene dine :)

    Ser ut som om dere har hatt det gøy!! Skulle ønske jeg var invitert.. :) Men så kjent er jeg ikke..fnis :)

    Ha en deilig helg!

    Klem fra Lilja :)

    SvarSlett
  14. Hei.
    For en perfekt kveld:)
    House of Oslo er helt topp. God helg til deg:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.