tirsdag 18. oktober 2011

Pusterom

God kaffe og et fint interiørblad.
Et lite pusterom i hverdagen.


Bordpynten fra helgens kalas pynter opp.
Jeg blir rett og slett glad av disse blomstene. Elsker fargene!
Her ses den nye Anne Black-vasen jeg kjøpte på Illums i forrige uke.
"Min" lyseblå farge på mønsteret. Love it!


Og vet dere hva? Jeg må ha verdens beste lesere! 
Dere er så flinke til å legge igjen fine kommentarer til meg, 
og dere gjør meg så glad, så glad. Tusen millioner takk! ♥

Ha en fin tirsdag alle som titter innom!

24 kommentarer:

  1. Ja, kaffe og interiørblad er herlig avslappende=) Så mange flotte vaser. Likte spesielt godt gress-vasene. Ønsker deg en fin dag videre=) Klem Tina

    SvarSlett
  2. FOR noen lekre bilder. Ikke rart du får mange hyggelige kommentarer når du har en så fin blogg vet du. Blir i godt humør bare av å se på bildene jeg. Kose deg med blad og kaffe, det har du helt sikkert fortjent.

    SvarSlett
  3. Flotte farger på dine foto´s:=) Ha en nydelig høstdag:=)

    Lisette

    SvarSlett
  4. Den vasen var FIN den :)
    Veldig deg...og veldig meg hi, hi.
    Mini gerbera står jo en ukes tid også de...
    Så mange dager med glede fremover!

    Godt du har begynt å spare til dere kommer hit en gang ;)
    Da skal vi på shopping og mannfolka passe
    5 x jenter!

    ja, er det ikke herlig å være her i bloggland og få de fineste tilbakemeldinger... Velfortjent flinke du :)

    Ha en god dag, Trine

    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Alltid godt m en interiørbladpause, ikke vel?
    Ha en fin dag, Trine!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Så kos! Og jeg skjønner hva du mener med May Helen og de blomstene :)

    Og den lille 'strikkavasen'
    *sverme*

    Klem og finfin tirsdag til deg
    Signe

    SvarSlett
  7. EN gerbera gjør så mye mer enn mange. Min "studentblomst" som jeg har eget innlegg om her http://sofiemeds.blogspot.com/2011/09/studentlivets-sma-gleder.html

    Ha en flott dag!

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  8. Åh, den AB-vasen sto jeg med i hånda da jeg var i Ålborg. Når jeg ser bildene her nå, så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den... Fin!!

    SvarSlett
  9. Herlige farger både her og i innlegget under.
    Kjekt med litt pynt fra helgen, det er det her også.
    Masse fine detaljer fra bursdagsfeiring.
    Ha en deilig dag.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  10. Hei igjen, snuppa!
    ...måtte kommentere under her også skjønner du*hihi*

    ...et pusterom er definitivt lov etter en hektisk bursdags-helg! Håper dere koste dere masse! Bildene under her også var bare så flotte*smile*

    Flott dag videre til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Fiiin Anne Black-vase! Noe å notere ned på julegaveønskelista :-)

    SvarSlett
  12. der var den fine vasen ja;)
    ikke så værst til å legge igjen fine kommentarer hos andre du heller skal jeg si deg, min venn;)
    håper du har hatt en fin dag!
    stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. Herlige bilder med glade farger - I LIKE ♥
    Kjempefine blomster og vaser!

    Ha en finfin dag!

    Klem line

    SvarSlett
  14. Med et nytt interiørblad og en god kopp kaffe er jeg i en egen verden:).
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  15. Deilig:-) Kaffe er dagens høydepunkt hjemme hos oss, og interiørblader sier jeg selvsagt aldri nei til heller;-) Viktig med litt hverdagsluksus.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  16. Nyydelige bilder, i dag også!

    KLEM

    SvarSlett
  17. Hei Trine - ja, er ikke slike luksus-stunder fantastiske - og når hverdagen går i hundre, blir man så ekstra obs på at det ikke er all verdens som skal til:)

    Det er hyggelig å legge igjen hilsner til deg - og du hilser jo så hyggelig tilbake:)

    God tirsdag til deg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  18. Fin vase! Jeg kjøpte Anne Black porselensknotter på House of Oslo forrige uke, som jeg skal sette på IKEA-skrivebordet mitt :) TAKK for de gode kommentarene DU gir, det kan ikke sies for ofte!! Og takk for tips om nettbutikk for skilt :) Nå er det straks natta her og travel arbeidsdag i morgen. Klemmer

    SvarSlett
  19. Deilige farger og fristende kaffe... Fikk plustelig litt koffeintrang:) Herlig fargerikt bursdagsselskap du viser, snart tid for barnebursdag her også, så fint med litt inspirasjon!! Takk for koselig hilsen i helgen, tar litt tid å komme seg rundt- blir stadig sittende og scrolle lenge - sånn som hos deg! Sansen for bloggen din!!! Finfin onsdag til deg!

    SvarSlett
  20. Hei Trine!

    Utrolig fin blogg du har, fikk tips av Marthe at du hadde en blogg, så deg også i Rom 123. Lykke til videre, dette må du fortsett med, jeg kommer til å følge med:-) veldig inspirerende.

    Kaja

    SvarSlett
  21. Hei Kaja! Så moro at du har funnet veien inn hit! Koselig å høre at du liker bloggen! :)

    SvarSlett
  22. Fiiine bilder med lekre farger!
    Jeg har sansen for den gressvasen, har alltid ønsket meg den.

    Så deg i rom123, kult!
    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  23. Nydelige bilder, vaser og blomster. Energibomber faktisk:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.