torsdag 6. oktober 2011

Utfordring: På tapeten


Denne månedens utfordring på NIB er kalt "På tapeten", og mitt bidrag er disse settebordene som jeg har malt og tapetsert. Det største har fått en fin og fargerik retrotapet og det minste har fått papir fra Blafre på bordplaten. Bordplatene er lakket med klarlakk til slutt.


Når jeg først skulle fotografere de tapetserte bordene, knipset jeg like godt noen flere bilder.
Frøken Gul liker litt sterkere farger, og det ses på rommet hennes. 
Og noen gule ting er selvfølgelig på plass.


Puten på gulvet har fått gult vintage putetrekk kjøpt på Etsy. Det var et kjempekupp, 
to stykker i uåpnet pakning! 


Over sengen funkler stjernene og langs gulvlisten lister det seg en gul katt, 
begge deler er kjøpt på Etsy. Uglene er kjøpt på Søstrene Grene.

Hvis du vil se flere fine bidrag til tapetutfordringen, kan du trykke her!

32 kommentarer:

  1. så herlig et rom, skikkelig gladrom. forstår dette rommet er populært der hjemme....
    ;-))-hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Stilige bord altså! Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Heldige jentene dine som har to forskjellige rom, som begge er akkurat like fine :) Lykke til i utfordringen!! KLEM.

    SvarSlett
  4. Fantastisk!!
    HELE dette rommet likte jeg kjempegodt!!
    Et glad og koselig barnerom ♥
    Også gult da, det er jo faktisk kjempeKULT;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kjempefint rom. Den gule puta var knalltøff!Og katten stilig:-)

    SvarSlett
  6. Vakkert bidrag :) Og kjempefine tapeter du har brukt . Katten var søt da ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Hei på deg! Takk for koselig kommentar hos meg :) Ser vi begge deltar med bilder fra barnerommet i nib-utfordringen, og har slike søte kofferter, hihi... Kjempefint rom til jenta di, likte veldig godt fargekombinasjonene her! Stilig kommode, og sengetøy, og så lurer jeg på hvor du har kjøpt bildene over kommoden? Er på utkikk etter noen små bilder til Peders rom, og disse var utrolig søte :) Synnøve

    SvarSlett
  8. Så fresht rom. Likte så godt de to småbordene, lurt å legge tapet oppå.
    Lykke til med utfordringen.
    Klæm

    SvarSlett
  9. Åååå, så nydelig rom! Veldig fin tapet du har brukt på bordene. "Bambie" er Blafre-design men hvor er den andre fra? Likte den veldig godt!!:)
    Ha en flott kveld, og masse lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  10. Herlig, fargerikt innslag nå på høsten :)
    Barnerom er så HERLIG!
    Der kan vi kose oss med farger og fine ting, nettopp slik som du har gjort...
    Lykke til.
    Dette likte jeg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Wow så stilig! Jeg elsker fargerike barnerom:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Jeg synes disse er så utrolig herlige!
    Gult og rosa er en sånn GLAD kombinasjon :)

    Klem og fin torsdagskveld til deg
    ~Signe

    SvarSlett
  13. Frk Guls rom er superfint!
    Lykke til i utfordringen, kjempefine bilder:-)

    SvarSlett
  14. Hei du - så nydelig settebord - ordentlig fine farger - lille frk. Gul må da stortrives her inne - det hadde jeg gjort!

    God langhelg - det blir det nemlig her med en god fridag i morgen - klem:)

    SvarSlett
  15. Så utrolig gøy å ha en jente med rosa som sin favoritt og en med gul:) Fikk meg til å tenke på bøkene om "tante blå, tante grønn og tante fiolett".

    Ha en fin kveld:)

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  16. Friske deilige farger. Utrolg flott rom. Gult er kult!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  17. Så herlige og glade rom de to frøknene har :) Kjempefint og inspirerende!

    SvarSlett
  18. Kanonlekert rom, elsker fargene:).
    settebordet er kjempestilig, lykke til i utfordringen.
    Klem

    SvarSlett
  19. Så herlig, friskt og ikke minst gjennomført! Flinke du:)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  20. Åh, n-y-d-e-l-i-g! Jeg vil ha mer plass å innrede og boltre meg på! Elsker bildene, fargene, lyset *sukk*

    Takk for hyggelig hilsen ♥

    SvarSlett
  21. Så nydelig! Dette er et av de beste bidragene til Tapet-utfordringen jeg har sett. Nydelig med den gule, klare fargen på soverommet.

    SvarSlett
  22. Masse lykke til i utfordringen, nydelig bidrag!
    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  23. Så lekre rom jentene har fått!

    SvarSlett
  24. Herlig!rett og slett*smile*
    ....blitt så utrolig flotte de settebordene!

    ...og den gule katten langs lista der var så fin!*hjertebank*

    ...jeg har forresten meldt meg på house of oslo nå*smile* Gleder meg!

    Flott helg tild eg og dine, snuppa!*smile*
    Stoor fredagsklem

    SvarSlett
  25. Du og du så flotte rom Frøken Rosa og Frøken Gul har fått.
    Du har virkelig øye for detaljer og det lille ekstra.
    Skikkelige gla'rom :)
    Lykke lykke til og god fredagsklem fra Guro
    (Har prøvd å kommentere hos deg flere dager nå uten hell, håper det funker nå...)

    SvarSlett
  26. Å, kremeksempler på hvordan papirene kan brukes. Veldig moro å se hvor fint du har laget hele dette rommet!

    SvarSlett
  27. Nydelig rom! Og fantastisk flott slik du har laget til nattbordene!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.