onsdag 16. november 2011

All I want for Christmas...





















(Bilder lånt av produsentene)


1. Fineste kjøkkenmaskinen som finnes, nemlig Kitchen Aid
2. Kameraveske "2 sues" fra Kelly Moore, fås hos fotobag.no
3. Lekker hvit vase fra eva solo
4. Fire stk. Eames DSR-stoler fra Vitra til spisestua
5. Vega teppe fra Bolia
6. DLM bord fra Hay
7. Søtt fat med fugl fra Anne Black


Så, kjære julenisse, det går greit med denne lista, ikke sant? ;)

Tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg! 
Dere er så gode som legger igjen så mange fine ord! 

21 kommentarer:

  1. Hehe, ja det var jo ikke stort ;)
    Slenger meg med på 1,2,4 og 6!

    Onsdagsklem til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  2. Det må da vel julenissen få til vel?;)
    Fine ting...ønsker deg lykke til(du vil nok trenge det;)
    Onsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Bordet fra Hay er veldig kjekt! Jeg har det i hus og er storfornøyd :)

    SvarSlett
  4. Finfine ting! Kjøkkenmaskinen står høyt på ønskelisten min også!.. (dog har ikke så stor tro på at det er den julenissen har tenkt å gi meg i år)

    Ser jeg har gått glipp av mange fine innlegg hos deg i det siste! Veldig fint med grått i stua - du er heldig som kan forandre sånn på knipset! Og bildene dine er fine som alltid! Jeg har gitt litt opp i høstmørket...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Fiiiiine ønsker altså!!!
    Kunne ønsket meg alt sammen selv :)

    SvarSlett
  6. Fin ønskeliste :) Jeg ønsker meg nr. 2!!

    SvarSlett
  7. Så mye fint! Ønsker meg alt dette jeg også! Håper julenissen leser kommentaren min;)

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  8. Så mye fint, aller øverst på ønskelisten min er Eams stolene love them! Nina

    SvarSlett
  9. Såååå mange fine ønsker! Og har selv noe av det på min liste:)

    SvarSlett
  10. Ååå mange fine ønsker:), håper nissen er snill med deg:).
    Her står også eames stolene på ønskelisten, jeg har 2 stk. men mangler 4stk, håper på en snill nisse på jæren også, hihi.
    Klem

    SvarSlett
  11. 4-aren kunne eg og tenkt meg...men no er den vorten so mainstream eg får snikre meg stol sjølv :)

    klem!

    SvarSlett
  12. Nr 2, 4 och 6 - ja tack! Kramar Kicki

    SvarSlett
  13. Var mange ting jeg kunne ha tenkt meg selv på den ønskelisten der :) Hehe. Får håpe julenissen er snill i år da!

    SvarSlett
  14. God morgon!

    Vilken lista. Jag fick en Kitchen när jag fyllde 30 och jag använder den till allt...så himla bra är den. Stolarna är så snygga så, näe jag börjar jobba i vår ska jag försöka köpa lite nya stolar...

    Ha en fin dag! Kram

    SvarSlett
  15. Du har virkelig god smak :)))
    Liker alt du liker!!
    Håpper du har vært snill og får noen av dine ønsker oppfylt!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  16. Håper julenissen oppfyller ønskene dine:)

    SvarSlett
  17. Nr. 1 står på min ønskeliste
    samt nr. 4!! :D

    Herlig!!
    :)

    SvarSlett
  18. Så fine ønsker du har! Jeg er også begyndt på min ønskeliste og den er lang!

    SvarSlett
  19. Elsker fuglefatet! Tror kanskje det havner på min ønskeliste også :-)

    SvarSlett
  20. Dra til Paustian i Vibesgate 20. Der har de både DSR stolene og Don´t leave me fra HAY ;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.