tirsdag 22. november 2011

Bambus

For litt siden mottok jeg en forespørsel fra Rosendahl om jeg ville motta noen produkter fra dem. 
Jeg har mange produkter fra Rosendahl fra før og vet at dette er ting av god kvalitet, 
så derfor takket jeg ja til tilbudet.


I pakken lå det flotte produkter fra den nye bambusserien deres.
Bambus vokser veldig fort, så produkter av dette treslaget er derfor mer bærekraftig enn 
tilsvarende produkter av andre treslag. Det liker jeg!


Denne produktserien består av skjærebrett i to størrelser, serveringsfat og ostebrett.


I tillegg fikk jeg en rund Grand Cru kakeform. Den passet perfekt til å lage brownies i!


Produktene ble innviet i dag til lunsj sammen med verdens fineste store og 
verdens fineste lille venninne. Veldig koselig!

Hvis du er på leting etter en fin julegave -enten til deg selv eller til andre- kan jeg 
trygt anbefale disse bambusproduktene fra Rosendahl. Det var dagens reklame. ;)

37 kommentarer:

  1. Koselig med venninne lunsj...det så snadder ut!!
    Og den kakeformen .den likte jeg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hvor er det bare nogle smukke billeder - mums! :)

    SvarSlett
  3. herlege bilete! alt såg så fristande ut - god reklame med andre ord ;) hihi :)

    klem til deg ♥

    SvarSlett
  4. Disse var fine, bra med bambus ;)
    Heldige deg ;)
    Kakeformen står på min ønskeliste ;)

    SvarSlett
  5. Ja, det var lite reklam och jag tycker om när man berättar att det faktiskt är det. Ser ut som jättefina grejer. Gillar också märket. :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  6. Heldig, for de var fine. Likte så godt det fatet med kant. Det må vel være serveringsbrettet?

    SvarSlett
  7. Heldig du var da;)
    De var jo kjempefine!!
    Liker godt bambus.

    Ha en finfin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  8. Helt enig, Rosendahl har mye bra!

    SvarSlett
  9. Bærekraftig og lekkert, det liker vi:-) Har faktisk allerede kjøpt tre julegaver fra Rosendahl, men ingen av disse. Men kanskje disse også havner under treet:-)

    SvarSlett
  10. Enig med deg - Rosendahl er bra - har de nyeste kjøkkenglassene dere - og er så fornøyd. Kanskje på tide å bytte ut Ikeaplastskjærefjelene med disse .... ?

    God tirsdagskveld til deg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  11. Så fine!! Og så gøy å være "prøvekanin" da! :-)
    Og at bambus vokser fort... det var nytt for meg!

    Kos deg med kake i kveld og sleng bena på bordet, ok?? ;-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  12. Fine skjærebrett! Ja Rosendal er gode produkter, så det var jo gøy å få lov til å teste de! Heldige deg:) Godt at du tenker miljø, for er det noe vi må tenke på så er det den jorden som vi lever i og skal overlevere til de som kommer etter oss.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  13. Superfine! Vi har også skjærebrett i bambus og vi er storfornøyde! Det holder seg faktisk langt bedre enn man skulle trodd :)

    Klem og fin tirsdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett
  14. Heldig du er som fikk disse! Likte spesielt godt ostefatet og skjærebrettene! Og så nydelige bilder du tar!
    Lurte litt på di krukkene du har, hvor du har kjøpt dem?
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  15. Fiiine bilder! Heldige du : ) Bambus + Rosendahl må jo bare bli suksess.
    Hadde ikke hatt noe i mot disse produktene under treet i år!

    God tirsdag : ) Klem.

    SvarSlett
  16. Så heldig du har vært da :)
    Den kakeformen skulle jeg gjerne ha
    hatt.. Ønske meg!!

    Klem til deg, snuppa!

    Klem
    :)

    SvarSlett
  17. Bambus er helt genialt, og vakkert! Mye fint hos Rosendahl :) *♥*

    SvarSlett
  18. Tror jeg venter på de samme bambusproduktene... Flotte saker!

    SvarSlett
  19. jeg fikk et slikt på glansdagen jeg!
    også meget fornøyd;)

    SvarSlett
  20. Hva?! Får du bare tilbud om å FÅ slike ting?! Heldige du:)
    Synes alle tingene så fine ut jeg! Har aldri tenkt på å lage brownies i en ildfast form, men jeg ser jo at det er litt penere enn å bruke den tradisjonelle langpanna!

    Fin kveld til deg! :)

    SvarSlett
  21. Heldige du!
    Den browniesen så farlig god ut!
    Og forma likte jeg kjempegodt.
    Klem

    SvarSlett
  22. Nydelige. Og den brownies formen likte jeg også så godt!!

    SvarSlett
  23. Flotte bilder og nydelige ting du viser!!
    Jeg er også fornøyd med Rosendahls sine produkter!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  24. Fine produkter og du tar jo som alltid så utrolig delikate bilder! Fikk veldig lyst på kaffe nå kjente jeg! ;)
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  25. Wow, så fiine!! Ønsker meg et slikt rundt brett! Nydelig!

    Klemmer

    SvarSlett
  26. Det var litt av en forespørsel!!
    Hvis dere på Rosendahl leser dette; har ingenting imot en sånn pakke jeg heller!!!;)
    Har karaffel og glass fra dem som jeg er veldig fornøyd med.
    Fiiine ting du fikk!
    Janni:)

    SvarSlett
  27. Det var ett härligt paket att få! :-) Kakan ser jättesmarrig ut. Blir riktigt sugen!

    Önskar dig en härlig onsdag! Kram //Petra

    SvarSlett
  28. Rosendal kan kontakte meg når som helst!
    Flotte produkter!

    :)

    SvarSlett
  29. Hei, jeg har vært like heldig som deg Trine :)
    Så innlegg kommer etterhvert...
    Nydelige bilder du har tatt av de fine produktene.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  30. En flott reklame :)
    Gratulerer med noe nytt og fint i heimen :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  31. Hej!

    Tack för fina kommentaren.

    Vilka härliga produkter du visar...

    Ha en fin dag! Kram

    SvarSlett
  32. Rosendahl er og blir utrolig fint! Så at de endelig hadde kommet med et serveringsbrett i porselen også =)

    SvarSlett
  33. så fine ting å få gitt!!!

    tusen takk for foto tipset. tror jeg skal ønske meg et stativ til jul jeg:)
    god ide for meg som egentlig ikke helt vet hva jeg skal ønske meg:)

    stor klem

    SvarSlett
  34. nydelige produkter -
    elsker det rene uttrykket til bambus
    og så har du tatt de fineste bilder! flink du!
    ha en finfin onsdag -
    'klem

    SvarSlett
  35. Knallfine:) En venninne har akkurat fått seg kjøkkenbenk i bambus - du kan tro det var fint! Ønsker meg:)
    God helg!
    K

    SvarSlett
  36. Jeg har også fått samme forespørsel. Fikk imidlertid feil pakke da, så disse bambusproduktene ser ut til å vente på seg. Men er storfornøyd med det de ble vekslet med. En Globalkniv. tjihi. Vi er jomen heldige også som får lov å teste ut slike ting. Lekre bilder.
    Tipper de er storfornøyd med dette innlegget.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.