mandag 7. november 2011

Blue Clouds


 Et nytt bilde av flinke Eloise Renouf har flyttet inn i stuen vår.
Blue Clouds. 
Ikke alle skyer er grå.


Jeg elsker bildene hennes, og dette er det andre jeg har kjøpt. Det første kan ses her.
Se på de fantastisk fine fargene! Jeg digger motivene hennes, og dette her falt jeg pladask for. 
Så fint!!


Etter en kaffe og en cupcake kryper jeg opp i sofaen igjen. 
Sesongens første forkjølelse har inntatt kroppen, så da er det godt å kunne slappe av.

I have bought another beautiful print from the talented Eloise Renouf. Blue Clouds. Not every cloudy day is grey. :)
I just love the colours! The other one I've bought can be seen here.

40 kommentarer:

  1. Hej! Vilka underbara bilder. jag gillar verkligen dina blåa/gröna detaljer...ha en bra dag! Kram

    SvarSlett
  2. Så vakkert det er...
    Og passer veldig godt inn i ditt fine, lune
    hjem :)
    Håper du kommer deg raskt på beina igjen!
    God bedring fra meg til deg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Et herlig og drømmende bilde -fikk lyst til å ut å fly ;) Det er så fint å sitte på flyet å se på skyene . Du rammet det så fin inn . Og der er den fine koppen igjen :)

    God bedring :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Lækre billeder fra et lækkert hjem ;o)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde, skikkelig fine farger:-)
    Liker også godt t-lysholderen din:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  6. Så fint!! LIKER fargene dine,
    en herlig sammensetning rett og slett.

    God bedring til deg : )

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint bildet!!
    Og en kjempelekker pute!!
    Har du sydd den også???
    Kaffe og cupcake er deilig når kroppen ikke er i slag!!!
    God bedring til deg:)

    Ine

    SvarSlett
  8. Nydelig! Elsker både bildet og alt annet her. Puta var helt skjønn, synes stoffet ligner på noen gardiner foreldrene mine hadde en gang. Du er utrolig flink til å sette sammen farger, dette var helt skjønt se på.

    SvarSlett
  9. Vakkert! Og den "hello" har jeg også. den er så fin!!

    SvarSlett
  10. Ahh, alt er så herleg gjennomført hos deg! :) feelgood ♥ det var eit nydeleg, oppløftande bilete. Viktig påminning ja, at det finst mange blå & lyse skyer og!

    mandagsklem frå Lina ♥

    SvarSlett
  11. Det må jeg si hun har fantastiske prints. Liker alle de fprakjellige formene som finnes i skyene. Ha god bedring jeg lå nede for telling i helga, som de sier i østeiropa; trekken er skummel!

    SvarSlett
  12. Lekkert!
    Jeg bare DIGGER hjemmet ditt:-)

    Formen er ikke helt på topp her heller, så her går det i te og hjemmebakt kjeks inntatt på sofa sammen med interiørblader.
    Masse god bedring, snuppa, og kos deg som best du kan i dag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  13. Nydelig bilde!
    Skyer er jo bare helt Høytrykk;-)
    God bedring fra forkjølelsen.
    Klem

    SvarSlett
  14. Likte så godt den "hello"`en som står på hylla.
    God bedring. Disse høstforkjølelesene er kjedelige.

    SvarSlett
  15. Et helt nydelig bilde, også passer det jo bare perfekt inn i det Høytrykkske hjem! Kunne tenkt meg et slik til barnerommet, jeg!

    SvarSlett
  16. Skjønt bilde!!! Og herlig soverom under! Håper forkjølelsen slipper taket fort! Vi hadde vår runde forrige uke, HERK! Varm klem:)

    SvarSlett
  17. kjempefint var det,
    perfekt i Høytrykkhjemmet:)
    kos deg i sofaen,
    håper forkjølsen er over snart!
    klem

    SvarSlett
  18. God bedring til deg!
    Fine farger på bildet:)

    SvarSlett
  19. Fine farger på bildet:) Me like!

    Soverommet ditt under her er forresten veldig fint! Lyst og fresht og med flott garderobe! Heldige du:) Masse lykke til i utfordringen.

    Klem og god mandag fra meg

    SvarSlett
  20. Knallfint bilde! Og så fine bilder..drømmer meg helt bort jeg:)

    SvarSlett
  21. Det bildet var kjempefint...nydelig kaffekopp også. Du får ha god bedring!

    SvarSlett
  22. Kjempefint bilde! Skikkelig Høytrykk-farger :)

    Ingen grå skyer, og ikke et lavtrykk i sikte :)

    God bedring!

    SvarSlett
  23. det var lett og luftig og lekkert.
    gratulerer med nytt bilde
    passa jo godt sammen med de andre detaljene.

    riktig god bedring til deg
    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  24. Hei snupp!

    Nydelige bilder og det bildet
    du viser her var så lekkert!
    Likte det kjempegodt....

    Kjedelig å være syk.. Kose
    deg masse nå og slappe av
    med en kopp te og krype under
    dyna :)

    Masse god bedring!

    Klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  25. Vilken jättefin molnbild! Förstår verkligen att du föll för den. :-)

    SvarSlett
  26. Så fint det bildet var! Og likte godt den lille hvite hylla med herlige detaljer! Klem Tina

    SvarSlett
  27. Likte veldig godt den gule boksen i hyllen din også (=solen)

    SvarSlett
  28. Så utrolig fint trykk :)
    Nydelige bilder!

    SvarSlett
  29. Kjempefint bilde!
    Nydelige blåe detaljer hos deg:)
    God bedring!
    Klem E

    SvarSlett
  30. Så fiiint, Trine - skjønner godt at du falt - så fint sammen med den fine blomstrete koppen og puta:) er man syk, så hjelper det jo litt at man har fine omgivelser å være syk i:)

    God bedring til deg - klem !

    SvarSlett
  31. Dere har det så utrolig fint ♥
    Kan ikke få sett meg mett på de duse blåtonene du omgir deg med!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  32. SÅ utrolig flott trykk! Jeg skjønner du måtte ha det!
    Tusen takk for så koselig kommentar både hos meg og hos åpent hus. Du er go`!

    Du inspierer med ditt vakre hjem, takk for at du viser frem. Klem fra Mumsi

    SvarSlett
  33. En nydelig sammensetning av farger hos deg! Jeg elsker den blåfargen:))

    SvarSlett
  34. Nydelig print og herlig stilleben på hylla. Utrolig vakkert! Nå fikk jeg veldig lyst på et lignende print:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  35. Så flink du er med detaljer!
    Likte godt "hello" :)

    SvarSlett
  36. Nydelig bilde og det passet perfekt inn. Liker ♥

    SvarSlett
  37. Fint bilde! Herlige fargar i heimen din:))

    SvarSlett
  38. Skjønt bilde! Likte det veldig godt.
    God bedring til deg. Håper du kommer over forkjølelsen superfort.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  39. Ååå, heeeerlig!!!! Elsker fargene :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.