onsdag 9. november 2011

Dugg

Disse bildene tok jeg i hagen i dag morges mens jeg ventet på at barnehagegruppen 
til den ene jenta vår skulle komme på besøk.


Tåken hang lavt og nattens frost var omdannet til dugg.


Etter et veldig hyggelig besøk fra barnehagebarna ble det sofa igjen på mor. Forkjølelsen sitter fortsatt godt i. Tusen takk for alle fine kommentarer og god bedring-ønsker i forrige innlegg.

Jeg ser med glede at flere følgere har funnet veien inn hit. Velkommen skal dere være! 
Jeg har planer om en ny gi-bort når for å feire når antall følgere runder 300, så det er absolutt plass til flere her inne. ;)

Ha en fin onsdagskveld! Halvveis til helg!

32 kommentarer:

  1. Dette var fine bilder...naturen er vakker i all sin enkelhet:-)

    SvarSlett
  2. Oj, det ene bildet ditt var helt til å miste pusten av. (det med dråpen som er klar og resten diffust.) Tøft!!!

    SvarSlett
  3. Hei! Så fine bilder!! Høsten og tidligvinteren er definitivt den fineste tiden å ta bilder på :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder! Selv håper jeg snøen snart kommer. Vakre motiv for oss foto-elskere:)
    God kveld til deg

    SvarSlett
  5. Fine bilder.
    La meg til som følger jeg ;O)
    God bedring.
    Linda

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder som alltid:)

    SvarSlett
  7. så vakre bilder..
    gøy å prøve kamera på forskjellig motiv og lys:)
    takk for fine ord om bildene mine..
    har forsøkt meg på selvportrett til Live sin utfordring,
    men det ligger fortsatt litt langt inne å legge ut bilder av seg selv!
    så da øver jeg meg med slike miniatyr bilder først, hi hi.
    klem til deg

    SvarSlett
  8. Så fine bilder, og du gratulerer med snart 300!! jeg har snart 200.. Jippi :)

    SvarSlett
  9. Så fine bilder du tar! Siste rest av høsten nå før vinteren setter inn...

    SvarSlett
  10. Heisan Trine
    Så vakre naturbilder du har tatt og så flink du er som inviterer barnehagebarna på besøk til tross for at du ikke er helt frisk.
    Det var sikkert stas!
    Masse god bedring til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder!!
    Og masse god bedring!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder. Det er så masse fine farger på høsten, men lyset har vi ikke så lenge, så det blir mest i helgene jeg får tatt litt bilder, både inne og ute.
    God bedring til deg.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  13. skjønne detaljer du har fanget
    fortsatt god bedring til deg

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  14. vakkervakkert..
    & jeg likte blue cloud bildet ditt under!
    ..og så ble jeg jo nesten forelsket i den skålen, med sort harepus på - sååå skjønn!
    ..fortsatt god bedring!
    klem!

    SvarSlett
  15. Rigtig smukke efterårsbilleder. Tillykke med at du har rundet de 300 læsere.

    SvarSlett
  16. Vakkert, vakkert, vakkert....
    God bedring til deg og fortsatt fin uke!
    Jammen er du dyktig som har barnehagen på besøk, og spesielt når du ikke er i form en gang! Beundringsverdig! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  17. så flotte bilder du har tatt!!
    God bedring. Har fått halsvondt og noe feber snikende selv... Håper det går like fort over som det kom:)

    Takk, ja det blir spennende å flytte! Og det er klart at dere blir med på flyttelasset:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  18. Takk :) gratulerer med snart 300 følgere!! Velfortjent må jeg si, du lager så fine innlegg!

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder, Trine:) Trivelig med besøk fra barnehagen og viktig for jenta di:)

    Gleder meg til Giveaway jeg:)

    Klem fra Trine på en helt vanlig torsdag:)

    SvarSlett
  20. Vakkert! Og fortsatt god bedring:-)

    SvarSlett
  21. Nydelige bilder, og fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  22. Flotte bilder! Viktig å se det vakre i allt det våte og mørke om dagen.

    Kram ♥

    SvarSlett
  23. Vakre haustglimt! Og gratulerer med så flotte følgartal! HURRA!

    SvarSlett
  24. Stemningsfulle og vakre bilder ღ
    Masse god bedring til deg og så
    ønsker jeg deg en fin fredag og
    helg som kommer :) Klem fra Mette

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.