mandag 21. november 2011

Gi-bort!

I samarbeid med Rosendahl Design Group arrangerer jeg en ny gi-bort!
Premien er tre vakre glassornamenter fra Holmegaards nye serie Celebrate.


Celebrate er designet av det dansk-svenske designerparet Alken og Bengstsson.
De har hentet inspirasjon fra naturen, og disse ornamentene passer inn i de fleste julehjem 
med sin stilrene og enkle design. Fine former og vakre farger!

De tre glassornamentene som gis bort til en heldig vinner er en grønn kongle, 
et rosa eple og et klart snøfnugg.


Reglene er som følger:
- 1 lodd for kommentar på dette innlegget
- 2 lodd for kommentar + link fra egen blogg (bruk det nederste bildet)

Jeg trekker en vinner 1. desember, den første dagen i julemåneden. 
Lykke til!☺

131 kommentarer:

  1. 2 lodd selvfølgelig!! Fiiine premien : )

    SvarSlett
  2. Er med på denne ja!!
    2 lodd til meg :-)

    Ha en super fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Så fine de var. :) 1 lodd takk :)

    SvarSlett
  4. Jeg er med!!!
    Ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  5. Jeg synes glasspynten er så vakker!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen!
    Ønsker deg en bra uke // Lill Therese

    SvarSlett
  6. FIIIIINE!
    Trekker 1 lodd:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!

    Så gøy og så fine gevinster!! Jeg er med på 2 lodd!!

    Ha en fin mandag:-))))

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  8. Så fine!
    Prøver lykken med eit lodd eg :)

    SvarSlett
  9. Hvor er de fine.
    Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlett
  10. Nydelige!!

    Jeg trekker 1 lodd tusen takk :)

    siwpeder(a)hotmail.com

    SvarSlett
  11. Så fine! :) Jeg tar 2 lodd! :)

    SvarSlett
  12. Jippi.. Så fine de var, jeg prøver lykken jeg!

    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  13. Så fin premie :)
    Jeg vil gjerne ha 2 lodder ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  14. Oj de var nydelige søte! Jeg er med og linker.
    2 lodd:)

    Ha en fin uke!
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Nydelige ornamenter!
    Jeg frister lykken og satser med ett lodd.

    Klem :-)

    SvarSlett
  16. som du sier,
    passer inn i alles hjem,
    vil gjerne ha:)

    1 lodd.

    SvarSlett
  17. Kjempe nydelig premie. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)

    Klem Jane

    SvarSlett
  18. Kjempefine, så disse vil jeg gjerne være med i trekningen om :)

    Jeg tar 2 lodd, Kommentar og link.

    Ei finfin uke ønskes deg!

    Klem

    SvarSlett
  19. De er så fine! 1 lodd på meg.

    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg snupper 2 lodder lodder og krydser fingre - de er bare fine! :-)

    SvarSlett
  21. Åh,de var kjempesøte! Jeg vil være med - 1 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  22. Disse er utrolig fine! Sånn skikkelig hjertebankfine.... Kjenner at hjertet banker ekstra hardt når jeg ser disse. Så jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  23. SÅÅ fine! 2 lodd til meg :) Krysser fingrene! Klem Henriette

    SvarSlett
  24. Finfine premier!
    Jeg trekker meg et lykkelodd og krysser fingrene :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  25. Hei
    Nå begynner lysten på å pynte litt ekstra å komme smygende...

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Detta vill jag absolut vara med och tävla om. Två lotter till mig tack :) Kramar Kicki

    SvarSlett
  27. Så fine! Ett lodd takk:)

    natasha@kolgrov.com

    SvarSlett
  28. ja takk!!! Det blir ett lodd på meg!!

    turid

    turidmj@hotmail.com

    SvarSlett
  29. å heiane så fine!!! eg tar 1 lodd.

    klem ♥

    SvarSlett
  30. Jeg vil veldig gjerne være med! Har ønsket meg disse til jul:) 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  31. Jeg er helt klart med! 2 lodd på meg. Helt nydelig julepynt
    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med.
    Et lodd på meg.

    Ranveig

    SvarSlett
  33. Flotte! Jeg tar 1 lodd og krysser fingrene for litt vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  34. Jeg vil mer enn gjerne ha et lodd :)

    SvarSlett
  35. Jeg må være med, disse var nydelige!!!
    Så klart 2 lodd!! :D

    Mange klemmer fra Ida
    :)

    SvarSlett
  36. De er da bare for smukke. Husk at trække mig. 2 lodder, please

    SvarSlett
  37. Herlig giveaway - dette må jeg jo bli med på:-)!
    Jeg trekker to heldige lodd og krysser fingrene!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  38. Hei.
    Disse fikk jeg utrolig lyst på:)Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  39. Kjempefin pynt! Eg prøver meg med eit lodd:-)

    SvarSlett
  40. HURRA!
    ...så utrolig flott giveaway, Trine-vennen!Loe it!*smile*

    ....jeg henger meg med, og trekker 2 stk lykkelodd takk*smile*

    Ønsker deg en super kveld og uke videre!
    Stoor klem fra meg

    SvarSlett
  41. Nydelig giveaway! Jeg er med på 2 lodd:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  42. Å jaaa, sånne kunne jeg gjerne pyntet med :)
    Hiver meg med og tar to lykkelodd!

    Fin kveld til deg!

    Lise

    SvarSlett
  43. Slike gaver liker jeg..
    Prøver lykken med 2 lodd.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Mari Johanne

    SvarSlett
  44. Vil gjerne være med æ:) treet vårt i år kommer til å bugne av pynt! Har alltids plass til litt mer :)

    SvarSlett
  45. Disse er så fine! 2 lodd til meg, takk:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  46. Nydelige:), eg er med, trekker 2 lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  47. Så flott give away:)
    Jeg vil være med og trekker 1 lodd..

    Klem Sissi
    (sis-wen@online.no)

    SvarSlett
  48. Hahaha, det har jeg ikke tenkt på men du har jo så rett! Han så litt rart på meg han fyren på Byggmakker da jeg var der ;)

    Takk for en god latter på morningen!
    Signe

    SvarSlett
  49. Så fint! Enkle og simple, men så flotte!
    Jeg vil gerne deltage med 1 lodd..

    Frøken Lyngsø

    SvarSlett
  50. hei kjære du
    jeg er veldig gjerne med på din din flotte lotteri.
    ornamentene er nydelige


    full pott til meg.

    stor klem
    fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  51. Så fine! Jeg skal til Homlegaards hjemland den helga det er trekning, men tar to lodd allikevel :D

    SvarSlett
  52. Nydelige! Vil veldig gjerne delta med to lykkelodd.

    Ønsker deg en riktig god førjulstid. :)

    SvarSlett
  53. Hei, så spennende. Jeg tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  54. Flotte!!! Tror de må settes på ønskelista til nissen altså:)
    Trekker gjerne et lodd hos deg, Trine:)
    Morsomt å følge med på bloggen din. Dere har fått et kjempefint hus. Håper alt er bra med deg, Arne-mannen og småsnuppene.
    God førjulstid.
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  55. Å de der er så flotte, har ikke sett noen butikk som selger dem enda, ellers hadde de nok allerede havner her hos meg. Men kanskje vinnerlykken er på min side denne gangen? Trekker i alle fall 2 lodd.

    SvarSlett
  56. Jeg tar helt klart 2 lodd for disse kunne jeg godt tenke meg å ha på juletreet:)

    Klem Vivian

    SvarSlett
  57. Jeg tar 1 lodd:)

    livheidi_90@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg prøver lykken med et lodd! :)
    Klem Carina

    SvarSlett
  59. Nydelig premie. Jeg tar to lodd jeg og krysser fingrene.

    SvarSlett
  60. Nydelig:) Jeg trekker også 2 lodd! Klem, Pernile

    SvarSlett
  61. Så nydelige de er...
    jeg har vunnet en annen variant av Manuela, så prøver lykken her hos deg nå :)
    3 lodd på meg!
    Ha en fin dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  62. Nydelig julepynt!
    Jeg er selvfølgelig med i trekningen med 2 lodd:-)
    Klem

    SvarSlett
  63. Jeg håper på vinnerlykke med 1 lodd!

    SvarSlett
  64. Sikke en fin give away. Jeg håber de fine glasornamenter skal hænge hjemme ved mig :)

    Jeg deltager med 2 lodder.

    Karen

    SvarSlett
  65. Disse er helt nydelige!
    Tar 2 lodd jeg:)
    Klem E

    SvarSlett
  66. De er vildt fine. Jeg vil gerne bede om 1 lod.

    SvarSlett
  67. Hei.

    De er bare kjempefine. Så jeg tar ett lodd og håper å vinne!!

    Katrine

    katrinegyajacobsen@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Takk for den fineste kommentar fra deg!!!
    Jaaa jeg blir med - nydelig gi-bort!!!
    2 lodd på meg - så flott linke-bilde du har laga!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  69. Så fine...

    Vil gjerne ha et lodd.

    Mvh
    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  70. Disse er jo så fine. Ønsker meg veldig disse her ja :D

    Jeg tar gjerne et lodd.

    klem Nina

    SvarSlett
  71. Hi, can readers outside Norway participate, too? I'd like to - med 1 lodd.

    Merja
    Lahti, Finland

    SvarSlett
  72. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  73. så skjønne!!
    2 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  74. Jeg trekker gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  75. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/gibort-hos-hytrykk.html

    Klem

    SvarSlett
  76. hurra, jeg vil, jeg vil :)

    God helg!

    SvarSlett
  77. Hei! jeg blir med og tar
    2 lodd.

    Ha en fin jul , Marit.

    SvarSlett
  78. Jeg trekker med glede et lodd hos deg:) stine_ravndal@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Hei og hopp! :-) 1 lykkelodd til meg! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  80. Så lekre de var! Tar full pott jeg.

    Og så er du hjertelig velkommen til å bli med på å feire 5 årsdagen for bloggen min og en egen GIVEAWAY til ære for mamman min sin bursdag (selv om hun ikke lengerer her...)

    TO giveaways med andre ord!

    Velkommen er du :0)

    Ha en fin 1.søndag i advent (om ikke mange minuttene) ;0)

    SvarSlett
  81. sååååå søte de er da. blir med på ett lodd :)

    SvarSlett
  82. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, tak. De er helt utrolige fine :-)

    SvarSlett
  83. Heihei :)
    Åh, for en nydelig giveaway, her vil jeg prøve lykken med 1 lodd denne gangen :)

    Klem fra swimzy
    swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  84. Det var virkelig noen vakre ornamenter! Slenger med med på give awayen med 2 lodd:o)

    SvarSlett
  85. Så fiiiine!
    Jeg tar to lodd.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  86. Vakre glassfiguerer. Jeg ønsker meg gjerne en til å henge i takkransen min. :))

    Et lodd. Tusen takk.

    SvarSlett
  87. Jeg tager straks 2 lodder :) Tak for chancen. Mvh. Jeanne

    SvarSlett
  88. Nå er det en stund siden jeg har vært inne hos deg- så jeg startet på toppen og har nå lest meg nedover. Så mye fint du viser!! Fine innlegg på en tirsdagsmorning :)

    Og, som ikke det var nok med en fin start på dagen, VIPS- der var jeg jammen også med på en fiin GiBort også :) Takk

    SvarSlett
  89. Så mycket vackert! Jag är med på två lotter. Ha en riktigt fin dag.

    SvarSlett
  90. Disse er virkelig lekre. Jeg tar gjerne to lodd. :-)

    SvarSlett
  91. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 2 lodd opp av hatten på meg, hvis facebook teller

    Ha en fin dag!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  92. Jeg vil gjerne delta, og trekker 1 lodd! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  93. Jeg er med....med 1 lodd...:)

    SvarSlett
  94. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Så flotte!

    Jeg ønsker gjerne å få være med i trekningen med loddet mitt:)

    Hilsen Michelle
    michellenibe@hotmail.com

    SvarSlett
  96. jeg er med:) 1 lodd
    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  97. jeg er selvfølgelig med på 2 lodd. fiiiine premier!!

    SvarSlett
  98. jeg aner ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å få lastet opp bildet ditt på veggen min...så jeg får ikke til å lage linken til giborten din...skal prøve på nytt i kveld!!!

    SvarSlett
  99. 1 lodd til denne jenta! :) Vennlig hilsen Pia. ;)

    SvarSlett
  100. 1 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  101. Trekker meg 1 lodd : )

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  102. Jeg trekker ett lodd hos deg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  103. Jeg tar med meg et lodd.
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  104. FLOTTE!!
    1 lodd på meg :)

    KLEMMER

    SvarSlett
  105. 1 lodd på meg!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Åh, hvor vil jeg gerne vinde det fine julepynt. Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlett
  107. Jeg har lige opdaget din skønne blog, og er straks blevet fast læser. Meget inspirerende!

    Og sikke en skøn give away - jeg er med på to lodder :-)

    KH tina

    SvarSlett
  108. Å ja, jeg vil gjerne vinne:) 2 lodd til meg takk:)

    Trine:)

    SvarSlett
  109. Jeg trekker gjerne 2 lodd :-D

    Har foressten en liten give away inne på bloggen min også ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  110. Trekker 1 lodd.

    De var nyyyydelige:)

    marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  112. Bloggen din er utrolig inspirerende. Tar et lodd.
    anne m

    SvarSlett
  113. Så skjønne! Disse vil eg gjerne vinne.

    Prøver lykken med 2 lodd.

    Skal forte meg å lage link.

    Ha ei fin førjulstid,

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  114. Finfin givewaway! Jeg trekker meg 2 lodd!!:)

    Klem fra Bird

    SvarSlett
  115. 1 lodd på meg!:)
    pjoanakelly@gmail.com

    SvarSlett
  116. Så fine, disse har jeg ikke sett før. 1 lodd til meg. Mvh thora.

    SvarSlett
  117. Hei på deg!

    Så fin blogg, og festlige premier.
    1 LODD PÅ MEG.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  118. Jeg håber jeg kan nå at være med på 1 lod.
    Maleneskou@hotmail.com

    SvarSlett
  119. Tar mer än gärna en lott.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.