mandag 14. november 2011

Grå

Mesteparten av de blå detaljene i stua vår ble impulsivt byttet ut med grå gjenstander i går. 
Noe grått har det vært i lengre tid, men nå kjente fruen behov for enda mer.


Det startet med at jeg satte frem et lysfat, inspirert av dette innlegget hos Maia,
og så førte det ene det andre med seg.


Jeg skal vel ikke nekte for at jeg blir en smule påvirket av alle de som allerede har 
pyntet med grått og naturmaterialer. Derfor ble det med et par kvister 
fra hagen inn etter en liten morgenrunde der i dag.


 Kvist fra en gammel ripsbusk. Man tar det man har.


Ha en flott mandag! Solen skinner, og novemberdagen er kald og klar! ☺

40 kommentarer:

  1. Nydelig fint! Herlige kalde, men samtidig myke farger.

    SvarSlett
  2. Hej!

    Jättefint har ni det. Grått är fint!

    Kram

    SvarSlett
  3. Veldig fint! Likte godt det hvite lysfatet ditt blant alle i tre og metall:-)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!! Heelt min smak!

    SvarSlett
  5. Grå er en vinner ;)
    Nydelige bilder og detaljer.
    Den lille kvisten var så spesiell og fin...
    Tenk at noe så lite, kan skape så mye!
    En fin uke ønskes deg og dine også :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Grå har vi også en vinner, passer med alt! Og bildene er fantastiske, liker alt jeg ser her!

    SvarSlett
  7. Fint med grått hjemme hos deg :) Og den grå vasen så så spennende ut !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Flotte bilder!
    Og fiiiine ting ♥

    Ha en finfin dag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Det er godt med litt forandring.
    Jeg har byttet ut mye glass og farger med keramtikk og jordfarger.
    Den stuen din ser veldig behagelig og gjennomført ut.

    Ha en fin mandag :)

    SvarSlett
  10. så utrolig fine bilder!
    grått er nydelig, og så har du så
    mange fine saker du! den grå puten
    med en sort fugl..struts, kanskje!
    DEN var iallefall superskjønn!
    ha en fin novemberdag -
    klem

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, for noen skjønne puter og ripskvisten syntes jeg var kjempefin :)

    SvarSlett
  12. Grått er flott! *ler*
    Digger strikkavasen, *lyst på, lyst på*!

    Fin mandag til deg også, høres ut som du koser deg:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  13. Grått er alltid fint og passer godt mot natur innslag. Syns du har det flott i stuen din.

    Klem Vigleik

    SvarSlett
  14. Nydelig! Skulle tro at grått inne var litt stusslig når det er så grått ute, men det er jo egentlig ikke det! Her er det ute-grått i dag, men det er liksom greit i november.

    Jeg har trappa full av lyng og kvister fra søndagsturen (i gråvær), kanskje det må få kome inn?

    SvarSlett
  15. Kjempe fint lysfat, og grått og naturmaterialer passer jo perfekt inn i årstiden vi er inne i nå :0)

    Klem Jane

    SvarSlett
  16. Nyyyyydelig! Grått er rett og slett vakkert! Herlige og inspirerende bilder som alltid, søte!
    Ha en flott dag! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  17. Grått er bare flott, elsker det.
    Rent og fint.

    Ha en super ettermiddag og kveld!

    SvarSlett
  18. Oj så fint du har det! Grått är flott! :)

    SvarSlett
  19. grå og natur er en vinner her også om dagen,
    påvirket ja, meg og;)
    god, kald Novemberklem til deg!

    SvarSlett
  20. Nydelig!! Godt med litt forandring innimellom,
    men ikke glem helt vekk alt det blå/mint da! Det er jo Høytrykk det da..*smil*

    SvarSlett
  21. Nydelig! Og vakre bilder!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. Veldig fint ble det!
    Grått er kult ja...
    klem

    SvarSlett
  23. Forandring fryder. Grått er flott!

    SvarSlett
  24. Grått er hot! jeg elsker grått :)

    Fabelaktig kveld videre :)
    klemklem

    SvarSlett
  25. Jättefint har ni! Jag älskar grått också. Har det överallt i olika former. Och bästa tidningen ligger där också.... :) Kramar Kicki

    SvarSlett
  26. Så vakre bilder!! Forandring fryder og her i huset har også grått fått større plass enn før. Har alltid likt grått, men det har nok tatt litt tid før jeg var "der" igjen. :)

    Ønsker deg en ny fin uke!


    AW

    SvarSlett
  27. Jeg elsker grått, ikke veldig overraskende.. Alltid brukt det en del her og der, jeg :)

    Ha en knallfin uke!

    SvarSlett
  28. SÅ fresht og fint!
    Grått er IKKE kjedelig!
    Finfin blogg du har!

    SvarSlett
  29. Grå er, å har alltid vært en slager her. Artig at fargen kommer igjen og igjen...
    Kvissten er helt nydelig, er det som litt mose på den?

    Klem Anna

    SvarSlett
  30. Flotte bilder! Og så rart som det enn høres ut så er grå en virkelig fargerik og energisk farge... blir glad av den :)

    SvarSlett
  31. Jeg elsker grått og liker de fine bildene dine:) Vakkert, vakkert!

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  32. Lekkert - grått er flott - og du tar så utrolig fine bilder, Trine:)

    God natt - klem!

    SvarSlett
  33. Så skjønn og god du er! Takk for at du tenkte på meg :) :) :)

    Vi hadde virkelig en fantastisk dag. Den bare fløy avgårde og var over før jeg fikk tenkt meg om. Gleder meg til å sanke inn bilder fra de som tok og mimre mer :)

    Bildene dine er N Y D E L I G E.
    Likte putene dine så godt, og spesielt den sorte med fuglene på. Hvor kommer den fra?

    God nattklem!

    SvarSlett
  34. Og jeg som var forelsket i de blå detaljene dine, hehe:-) Men for all del, fint med grått også. Og jeg er ihvertfall sånn at om høsten og vinteren må jeg roe litt ned med fargebruken.
    Ha en god dag:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  35. mm - fint!
    gøy å kunne bytte ut noen få detaljer og få velkomne forandringer
    helledussen så mange kommentarer du har fått da! :) kjekt for deg.

    klem,
    Åpent^hus

    SvarSlett
  36. Elsker det gråe! Nydelige bilder :) Takk for koselig kommentar hos meg. Ha en fin kveld. Klem c.

    SvarSlett
  37. Nyyydelig, vennen!
    Love love love!*smile*

    ..og herlige bilder som vanlig*smile*

    Stor klem fra meg

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.