tirsdag 1. november 2011

Høytrykk meets Kaspara


Nå har loppestolen fått selskap av en ny pute sydd av to 
av stoffene som jeg fikk av Kaspara i forrige uke.
Det prikkete stoffet er kjøpt på Etsy.


Se på de fine fargene og mønstrene!

Jeg må si jeg ble veldig glad over responsen på forrige innlegg! Så gøy at så mange likte koppen min. Den er kjøpt på Etsy, og det ligger flere med slike hjertehanker til salgs der nå. Nyttige søkeord er Japan, mug og stackable hvis det er flere som kan tenke seg en slik kopp. 

Ha en fin tirsdag og en fin start på november! 

30 kommentarer:

  1. HELLO ! Stilig pute i Høytrykk sine farger :) Fint med en myk pute i denne tøffe stolen, liker kontrasten .Og de opalinvasene ...blir aldri lei dem ;)

    Ønsker deg en fin dag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, likte også det lille blå bildeteksten din.

    Klem

    SvarSlett
  3. Allerede fått sydd deg en pute av stoffene du ja ;)
    SÅ flink...
    Herlige farger og likte så godt "Hallo-bildet".
    Fin dag til deg Trine!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Du hiver deg rundt! Likte veldig godt kombinasjonen av de to stoffene. Og fargene er lekre. Nydelig:-)

    SvarSlett
  5. regna med det kom noe nytt snart, ja ;)
    kjempefint ble det

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  6. Super - den passa som hånd i hanske hos deg!!
    Lekker i den stolen!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  7. Nydelig pute med herlige farger og mønster! Og rammen med hello var dritkul! Hvor har du funnet den? :) Ha en glad dag! Klem

    SvarSlett
  8. Jättefina!

    Härligt och inspirerande som vanligt! Kram

    SvarSlett
  9. Kjempefin, liker så godt de fargene.
    Ja..hjelpe meg..novemnber!!!
    Snart jul, jo..hysj..

    Ha en fin dag, søte du!

    SvarSlett
  10. aldeles NYDELIG,
    perfekt hos Etsydronninga!!
    fin dag til deg Trine,
    klem fra meg

    SvarSlett
  11. Lekkert!! :) Fortsatt fin dag til deg!

    SvarSlett
  12. Fin pute du har sydd! Og nydelige bilder. Jeg likte så godt fargene sammen. Synes denne nydelige blåfargen på puta blir så fin sammen med de brune armleene. Likte også veldig godt den brune skålen som står på skjenken!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Nydelige stoff!
    Elsker fargen;)
    Ble knallfin den puten ja ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  14. Heisan Trine
    Så utrolig gøy å se resulatet av favorittstoffene dine; nydelig, nydelig pute!
    Passer supergodt hos deg, fint du fikk laget noe ut av disse stoffene.
    Glad dag til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  15. Skulle ønske meg jeg hadde vært en reser på "singer maskinen", hehe...jeg kan ikke fordra sying. Men det er bare fordi jeg ikke kan det;) Og må absolutt innrømme at jeg vil lære det. Knall kult ble innlegget ditt;) Sukkertøy for øyet...

    SvarSlett
  16. Jeg liker et møte mellom dere må jeg si!! Fiiiin pute du har sydd!! God kveld med snasen pute i ryggen til deg:)

    SvarSlett
  17. Så otroligt fint!!

    Och även jag blev alldeles till mig at koppen i förra inlägget. Superfint! :-)

    SvarSlett
  18. Åh, for ein herlig kontrast! Eg som ønsker meg kvitt, svart og turkis/lyseblått på kontoret, OG har akkurat den same stolen ståande der - HIMMELSK!

    SvarSlett
  19. Så stilig!! Likte veldig godt bordet, bildet og lysestakene også jeg:)!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  20. Knallfin pute i høytrykkfarger:),
    stilig bilde også:).
    Fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  21. nydelig! Elsker blåfargene!

    Ønsker deg en fin fin kveld :)

    SvarSlett
  22. NYDELIG pute i nydelig stoff. du er jammen produktiv og effektiv som allerede har fått sydd en pute av det fine stoffet du vant...det går litt saktere her i gården...hihi
    god produktiv kveld til deg videre.
    klemmer

    SvarSlett
  23. fiiint ble det! liker stolen liker puten, liker fargene:)

    SvarSlett
  24. så fin den var!
    & DEN stolen da...
    den står høyt på min ønskeliste..
    *smil fra meg

    SvarSlett
  25. Knakende fint ble det! Jeg er veldig glad i blått, men har det ikke i stua av en eller annen grunn. Lurer litt på hvorfor når jeg ser hvor fint det er inne hos deg ;) De Hay-putene finnes i en kjempefin blåfarge for eksempel.

    Tusen takk for koselig besøk inne hos meg!!

    SvarSlett
  26. Ååå, så fin pute. Delikate bilder, som alltid:)
    Fin uke til deg:)

    SvarSlett
  27. Det var akkurat riktig pute for den stolen, et vakkert par. :-)

    SvarSlett
  28. Såå flott pute!! Og flotte bilder, som alltid ;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.