torsdag 17. november 2011

Kvitre kvitre


Kulda har kommet, og det ligger et frostteppe over omgivelsene.
I formiddag var det på med tykk jakke for å gå ut i hagen og fotografere litt.


På en grein hang det to fugler.
To fine hvite porselensfugler har tatt turen fra Danmark.


Kvitre, kvitre.


Etter fotoseansen flyttet de inn på trollhasselgrenen i stua, og der skal de få henge inntil de flyr over på juletreet når det pyntes på lillejulaften.

Fuglene er fra Anne Black og er kjøpt her. Jeg kunne ha blakket meg totalt i den nettbutikken om jeg ikke hadde vært såpass fornuftig som jeg er, hihi. Oh my, som jeg digger produktene hennes!

Ha en flott torsdag!

20 kommentarer:

  1. Hej! Vilken söt fågel. Jag var inne och kollade i hennes shop. Loveörhängena vill jag ha:) ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Utrolig fine bilder som vanlig:)
    Nydelig fugler!!
    De blir kjempefine på juletreet!!

    SvarSlett
  3. Fiiine frostbilder og enda finere fugler!
    Torsdagsklem til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  4. Ja, de er nydelige ♥
    Og så herlige bilder ute i frosten;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så fine :) Her og fotograferes det ute om dagen! Det er jo så flott lys, mens inne er det jo helt mørkt! Her har vi litt snø ja, i dag var det -14. Så vi skulle nok gjerne hatt litt mer snø for å slippe problemer med vann o.l! Eskil venter veldig på ski og skøyteføre, og har "hørt rykter " på skola om at snøen blir til jul nå, så da får vi satse på det :)

    SvarSlett
  6. Fine bilder! Her ligger det også et hvitt lag og minusgradene råder - nesten på tide spør du meg! Så fiiine de var de fuglene : )

    SvarSlett
  7. Så fin! Jätte!
    Och tack för din gulliga,gulliga kommentar hos mig. Det är sådana som du som gör att jag vågar visa lite av det jag gör... Tack fina du! Kramar Kicki

    SvarSlett
  8. Så nydelige frost-bilder...
    Jeg er jo svak for fugler og disse er ingen unntak!
    Nydelige...
    Håper disse flyr til meg også en gang :)
    A B lager SÅ mye fint...
    Ha en god dag videre, Trine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Åh, for noen nydelige bilder og ikke minst fugler! Litt julestemning inne hos deg også gitt! :)
    Likte ellers ønskelista di i forrige innlegg veldig godt! Vurderer faktisk å kjøpe en slik spisebordsstol til meg selv i julegave! Det fortjener jeg helt sikkert! ;)
    Ønsker deg en fortsatt finfin dag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. herlige frost!!
    det er så vakkert…
    jeg kommer akkurat fra hundetur,
    jeg stod ved elven å beundret isflak som fløt stille forbi i solen:)))
    nyyyydelig (men ikke kamera med denne gangen da)
    liker fuglene…masse:)

    SvarSlett
  11. Elsker de fuglene fra Anne Black. Har flere ting fra henne på min ønskeliste i år, ;)

    Herlige frostbilder!

    Ønsker deg en fin helg!


    AW

    SvarSlett
  12. Ååå, ja, i dag har frosten virkelig vist seg fra sin aller beste og vakreste side :) Nyydelig var det ute i dag!

    Flotte bilder og fugler!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  13. Hei søta!

    Sååå fine bilder du viser!
    ...spøs om ikke jeg får prøve å skvise inn en liten fotohoot utendør om vi får fint vær i helgen ja*smile*

    Rim er bare så vakkert!!

    Flott kveld til deg,vennen!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Hærligfred så fine bilder du har tatt!!!
    Rim må være noe av det fineste som finnes =)

    SvarSlett
  15. Oh my, ja der var det mange fine ting. Likte spesiellt ringene med tekst!

    ønsker deg en god helg, Klem Anna

    SvarSlett
  16. Anne Black nettbutikk ja, skummelt! Jammen godt jeg alt er blakk, ellers hadde nok resten ggått med der. Veldig fine bilder, rimfrost er jo helt nydelig og det var jammen fuglene og.

    SvarSlett
  17. Heisan Trine
    Så nydelige novemberbilder og så finfin fugl av Anne Black! Har ikke sett disse fuglene til madam Black tidligere. Søsteren min har jo noe Anne Black i butikken sin.
    Får ta en titt inn på linken du gir også, men det er kanskje skummelt...hi,hi
    Glad helg til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  18. Da er vi to, jeg elsker nemlig Anne Black selv og kunne som du skriver blakket meg totalt i nettbutikken:) Men så var det den fornuften da;)
    God helg søte du!
    Klem E

    SvarSlett
  19. Du har så fin blogg!
    La oss til som følgarar eg! :)
    Ha ein super mandag vidare!

    Klem Helene

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.