fredag 11. november 2011

Mellomlanding

Det ser ut som gjengen med sommerfugler kun hadde en liten mellomlanding 
over sengen vår. De fleste har nemlig fløyet videre...


Sommerfuglene med kart har flydd til en annen vegg på soverommet vårt. 
Der omkranser de printet jeg har kjøpt av Fru Fly for en stund siden.


Og de turkise og lyseblå har flydd inn på rommet til frøken Rosa, 
som ble veldig fornøyd med å få noen sommerfugler på besøk.


Jeg er kanskje rar, men jeg tror jeg sover bedre uten hele svermen rett over hodet.
Feng shui?

Ha en fin fredag alle! Med eller uten riktig feng shui. ☺

26 kommentarer:

  1. Nå forventet jeg en rapport fra en eller annen flyplass. Knis.

    Lekkert med de nå på rosarommet.

    Ha en vidunderlig fredag!

    SvarSlett
  2. tjihi!
    på soverommet er det greit å holde en viss visuell ro,
    det er jeg enig i…mulig mine svaler flyr sørover her også nå…
    fint med slike ting som kan endres på i en fei:)
    det kan vi bloggere like.
    ha en fin helg Trine!

    SvarSlett
  3. Hehe, er det blafringen med vingene du hører om natta? :-) Men altså, jeg malte soverommet.. Og etter det sover jeg MYE bedre!!

    SvarSlett
  4. Hehe, så kjekt at de kan flytte litt på seg da;)
    De er jo så fine ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hej!

    De är så söta fjärilarna med det kanske är som du säger. De kanske passar bättre någon annan stans.

    Härliga tavlor du har.

    Kram och trevlig fredag

    SvarSlett
  6. Rent feng shuimäsigt alltså...jag tycker, som jag skrivit innan, att de är jättefina ovanför er säng:)

    SvarSlett
  7. Hei søta!
    ...har visst vært litt fraværende i bloglandia jeg gitt-både fartet hit og dit og dessverre hatt et dødsfall i familien...

    ...så nå er jeg i Skien til over helgen, og i morgen skal vi ha 90-års bursdag for farmor...i dag har jeg "lekt med sukkertøys-ida, og kost meg med litt loppejakt og god lunsj*smile*

    ...ja, mine sommerfugler har flydd litt videre fra der de var først også....de flyr litt hit og dit i grunn*små ler* Sommerfugler er jo dekorativt nesten over allt synes jeg*smile*

    Ønsker deg en flott helg, snuppa!
    Stor fredagsklem fra meg

    SvarSlett
  8. Enig i at det virker roligere og mer "zen" med bare et par stykker over sengen :-) god helg!

    SvarSlett
  9. Hei!

    De sommerfuglene er så fine...
    Jeg likte de veldig godt på pikerommet.
    Den teak kommoden er så herlig.
    Så sukkersøtt altså! :)

    Klem til deg, vennen!

    Kos deg i helgen :)

    SvarSlett
  10. Haha, du er skjønn! ♥

    Dei sommarfuglane er berre så fine - eg ønskjer meg! Må inn og shoppa litt på etsy trur eg ;)

    Det vart veldig fint med sommarfuglar både her og både der.

    god helg-klem

    SvarSlett
  11. Gjer det! :) det er så kjekt! Planen er å blogga nokre av dei eg lagar i løpet av dei neste dagane. Kongler har eg ikkje prøvd på endå, men kvistar er lett å få til - bruk bjørk - tøyelig og føyelig ;)

    SvarSlett
  12. Det så ut som om sommerfuglene har landet riktig så godt der de er plassert nå, så var nok et bra trekk du gjorde der! :)
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  13. Hi, hi så koselig innlegg :)
    Og herlig med sommerfugler som kan fly og bli til ny inspirasjon.
    NYDELIGE...
    Tusen takk for din stemme. Nå ble jeg GLAD :)
    Nattaklem

    SvarSlett
  14. Hi hi ja feng shui skal en ikke spøke med... Og de sommerfuglene dine er vakre uansett hvor de lander synes nå jeg, og så er det jo kjekt med litt forandring innimellom. Vakkert soverom dere har forresten, ser ut som et rom hvor man virkelig kan finne ro og hvile.
    Klem klem

    SvarSlett
  15. Hejsan fina du!
    Tack för din fina hälsning hos mig. Värmde så gott. Och så roligt att hitta till dig. Du bjuder på sååå mycket fint här. Lägger genast till dig i min högerkant. För här vill jag inte missa nåt. Kramar Kicki

    SvarSlett
  16. Hehe, jeg trodde de hadde falt ned eller noe jeg:) Nydelige bilder og sommerfugler! Herlig:)
    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  17. Sommerfuglene er sikkert glade for å fly litt rundt ;)

    Fabelaktig søndag til dere!

    SvarSlett
  18. Hei!
    Takk for veldig koselig kommentar inne hos meg. Jeg har aldri vært inne hos deg før! Fabelaktig blogg du har, kosa meg masse her inne.


    Nydelige sommerfugler! Sånne tror jeg at jeg vil lage meg også... hihi!

    Koose deg masse idag, vi skal straks ta på oss yttertøy og dra på skogstur, før vi skal bake kanelkranser og kose oss i sofaen for helgen.

    klem

    SvarSlett
  19. De sommerfuglene dine er så fine!! Veldig greit å ha de litt flere steder:) Kjempeherlig jenterom! Ha en finfin uke! klem Lillian

    SvarSlett
  20. Så artig at de har fløyet videre og de tar seg like godt ut uansett hvor i rommet de lander. Spennende med et flyvende interiør:)

    Klem Vigleik.

    SvarSlett
  21. Sommerfugl bonanza hos Trine -ler-

    ...LIKER...

    Og jeg tror deg når du sier du sover bedre med disse herlighetene over hodet :)

    Fineste uka til deg :)

    SvarSlett
  22. Knall fint! Du er sååå flink, en stralende uke til deg...

    SvarSlett
  23. Så otroligt fint! Älskar den lilla vit-rosa byrån <3

    SvarSlett
  24. Hihi.. så herlig at de flyr litt rundt da:)
    Fineste sommerfugler♥

    SvarSlett
  25. Oj, dette var LEKKERT!
    Likte det kjempegodt!!!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.