lørdag 26. november 2011

Si det med papir

Jeg var så heldig at jeg vant i gi-bort'en hos Anne-Marte med den fine bloggen Waleur 
for noen dager siden, og i går kom pakken i posten. Se så fint pakket inn da! 
Det var nesten så det var synd å åpne den. :)


Men åpne den ville jeg, for inni lå boka som Anne-Marte nettopp har gitt ut.
Og for en bok!


Her er det fullt av fine idéer til hva man kan bruke papir til. 
Det er kapitler om jul, sommer, bryllup, påske og barn.


Så mye lekkert! Og stylingen og bildene er en fryd å se på.


Dette er boka for deg som er glad i papir eller kjenner noen som er det.
Den perfekte julegave i mine øyne!


Tusen takk for denne flotte boka, Anne-Marte! Den kommer jeg til å lese mye i! ♥

Dere andre; løp og kjøp! Eventuelt trykk her eller her. ☺

22 kommentarer:

  1. Den boka ser super ut!! :) Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Kjempe fiiiiiin bOk:) og flotte bilder, ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. super bok! så heldig du var, så perfekt nå da;)
    så herlig nest siste bilde med lang lukkertid!
    fine bilder flinke du!
    jeg har skikkelig bloggblues om dagen.
    men lysten vekkes vel i helgen om jeg får pyntet litt til jul..
    klem

    SvarSlett
  4. Denne ønsker jeg meg også. Ser ut som en fantastisk bok :)

    Ha en fin lørdag
    klem Jane

    SvarSlett
  5. Heldige du som vant!!!
    Det er en slik bok du kan dra fram gang på gang!!
    Herlig!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  6. For ei herlig bok !! Og så trivelig det er med pakke i posten ( veldig fin pakke også ;)

    Kos deg i dag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Hej!

    Det ser ut att vara en bok för mig. Ska genast kolla upp. Kram

    SvarSlett
  8. Så fin bok! Må settes på ønskelisten ;)

    Ønsker deg en fin,fin lørdag ;)

    SvarSlett
  9. Kjempefin pakke og kjempefin bok - heldiggrisen!:)
    Elsker folk som gjør sin flid med å pakke inn og tenker at slik må jeg også bli. Til bursdager kan jeg finne på noe fint men jeg kjenner at til jul har jeg ikke tålmodighet til så mye...
    Men denne pakken ser veldig fin ut samtidig som den ikke er så innmari avansert. Lagres derfor i inspirasjonsbanken:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Grattis, og for en premie, kjempeflott bok.
    Er allerede notert opp på ønskelisten..

    Ha en fin lørdag.

    Linda.

    SvarSlett
  11. Heldigen deg:), den boka så kjempefin ut:).
    Fin fin lørdag.
    Klem

    SvarSlett
  12. For ei fin bok! Heldige du!!

    God laurdag! :)

    SvarSlett
  13. Så fin den var! Supert julegavetips - må nok ha den til meg selv også!
    Takk for tips : ) God held, ha en herlig 1. søndag i advent! Klem.

    SvarSlett
  14. Åh, den boken ser hur fin ut som helst! Den skulle jag gärna bläddra i och låta mig inspireras av! :-)

    SvarSlett
  15. Den boka så fabelaktig ut! En sånn vil jeg ha og :)

    Fabelaktig lørdagskveld til deg.
    Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

    Maiaklem

    SvarSlett
  16. Så heldig du var som vant den boken...
    Den ser SÅ kjekk ut!
    Spørs om den ikke må på ønskelista hi, hi.

    Da var Oslo-turen unnagjort ;)
    Håper vi snart får anledning til å treffes igjen...
    Vi har jo så mye vi skulle hatt prata om!

    Ønsker deg og dine en fin 1.søndag i advent...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  17. Så ut som ei flott og inspirerende bok! Nydelig innpakket. Og flotte bilder! Kos deg med boka :)
    Ønsker deg en god første søndag i advent
    Klem Tonje

    SvarSlett
  18. Den så jo superfin ut!
    Sikker mange fine ideer å hente der.
    Ønske ønske!

    Ha en fin 1. søndag i advent!!
    :)

    Stor klem!
    :)

    SvarSlett
  19. oi, den står herved på ønskelista:) Ha en fin dag! klem Lillian

    SvarSlett
  20. Kjempeflott - både utenpå og inni:) Flott premie - og jeg er sikker på at du finner noe fint å lage - gleder meg til å se:)

    God adventstid - klem fra Bente:)

    SvarSlett
  21. Underbar! Helt fantastisk! Den måste jag ha helt enkelt! Kramar Kicki

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.