fredag 4. november 2011

Utfordring: Soverom


Her er soverommet vårt. Vi bor i en ombygd tomannsbolig, og dette var stua i leiligheten i 2. etasje. Da vi renoverte huset, ble det derfor plass til stort soverom og egen walk-in garderobe.


Garderoben skjuler seg bak skyvedøra.


Siste tilskudd til interiøret på soverommet er denne gamle kisten. Den har gått i arv i flere generasjoner til den eldste jenta i familien, og nå har den flyttet til meg. 
Gjett hva som er oppi! Noe man aldri kan få nok av, nemlig puter. Veldig greit med egen puteoppbevaring når det hoper seg opp i skapene. :)


Nattbordene våre er Componibili fra Kartell. Vi er veldig fornøyde med dem. 
Jeg er helt hekta på bøkene om Harry Hole for tiden, og nå er det Snømannen som står for tur.


På veggen over senga svever sommerfuglene jeg kjøpte på Etsy
Disse sommerfuglene flakset både til NIB og til Rom123.
Døra på bildet leder ut til gangen.


Og så var det walk-in garderoben. Mannen min og jeg har hver vår side av rommet med hyller fra gulv til tak. Alt er bygget og tilpasset av mannen min. Deilig med god plass!

Dette innlegget er mitt bidrag til novemberutfordringen hos NIB. Klikk deg inn for å se mange fine bidrag!

Da er det helg igjen! Kos dere! Det skal jeg. :)

40 kommentarer:

  1. For et stort og deilig soverom. Og det walk in-skapet er jeg drittmisunnelig på.

    SvarSlett
  2. Virker skikkelig avslappende det rommet.
    Og de sommerfuglene er så søte.
    Vi har også walk-in garderobe i forbindelse med soverommet. Utrolig praktisk.
    Og Snømannen er utrolig bra. En av mine favoritter.
    Kos deg.

    SvarSlett
  3. Så fint og deilig soverom!! Liker :-)

    SvarSlett
  4. Elsker nattbordene fra kartell. De er så kule!! Et deilig, delikat soverom dere har. Og litt misunnelig på walk-in garderoben:-)
    Lykke til i utfordringen, og GOD HELG!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Liker alt jeg ser her, lyst og tiltalende:=)

    SvarSlett
  6. Så fine sommerfugler :) Kjempefint soverom! Lyst og fint :)

    SvarSlett
  7. skjønt soverom
    heldige dere med garderobe-rom!
    den trefiguren din på kommoden er superfin.

    riktig god helg til deg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  8. Etsy-sommarfuglane er berre så skjønne ♥ vil ha!

    SvarSlett
  9. For eit herlig soverom! Det er himmelsk med god plass!! Skulle gjerne hatt det sånn hos oss!

    SvarSlett
  10. Herlig!! Så god plass er DIGG!
    Og walk in closet er jo bare en drøm kan jeg tenke meg. Sukk.

    De sommerfuglene dine er så utrolig fine, tenker på å kjøpe noen til soverommet jeg også - det har liksom blitt litt avstengt og glemt i det store og hele.

    Ha en herlig helg!

    Maria.

    SvarSlett
  11. Fin-fint soverom!! Praktisk og lyst!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  12. Ååå, digger den store plassen deres!! Hos oss er det omtrent bare plass til sengen :(
    Fiiine detaljer, veldig høytrykkete ;)

    Fin helg til deg, Trine!
    Klemmer fra Stine
    (som liker å rime;))

    SvarSlett
  13. Du er flinkflinkflink og jeg liker kista di og sommerfuglene.
    I går var kronprinsessene her og klippet ut hundreogørten slike, er spent på hva hun skal med de ;)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Nydelig soverom. Og fiiine nattbord ;)

    SvarSlett
  15. Så fint et soverom!
    De sommerfuglene er jo sååååå søte....

    Ønsker deg en fin helg!

    KLEM :)

    SvarSlett
  16. Lucky Luke som har walk in garderobe!
    Elsket sommerfuglene på veggen =)
    Ha en flott helg

    SvarSlett
  17. Kjempe flott soverom!
    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  18. Herlig soverom med masse flotte saker. Garderoben tar kaka og jeg er ikke bare litt misunnelig...:)
    Ha en flott helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. Deilig med med walk-in da! Heldig! Componibili har jeg lyst på som nattbord også, de er så praktiske og samtidig veldig fine. Flott soverom :)

    SvarSlett
  20. De sommerfuglene er bare så nydelige, og så fint og lyst soverom dere har! Lykke til i utfordringa! :)
    Ønsker deg ellers ei flott helg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  21. Så herlig med så stor plass! Måtte vært deilig med walk in garderobe. Likte veldig godt nattbordene dine og sommerfuglene er bare helt skjønne!
    God fredag til deg
    Klem

    SvarSlett
  22. Fint soverom dere har. Elsker nattbordene!

    SvarSlett
  23. Walk-in skap må jo være drømmen!
    Lyst og luftig soverom, sommerfuglene på veggen er så fine.

    Takk for gratulasjon:-)

    God helg, klem:-)

    SvarSlett
  24. FINT soverom Trine...
    Liker så godt detaljene dine!
    Vi har også walk in garderobe og det er bare så DEILIG ;)
    I kveld har jeg også laget innlegg til utfordringen, så i morgen blir det soverom hos meg også!
    Lykke til i utfordringen og GOD HELG...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  25. Kjempeflott soverom - elsker nattbordet!

    SvarSlett
  26. Jättefint. Jag älskar fjärilarna...

    Kram

    SvarSlett
  27. Lekkert:)
    Dere er så flinke!!!

    Ine

    SvarSlett
  28. For et nydelig soverom, elsker det lyse, de søte sommerfuglene og gråtonene :)

    god søndag!
    klem Mari

    SvarSlett
  29. Lyst, stort og fint soverom.
    Den kista var bare superfin.
    Ha en fin søndag.
    Klæm

    SvarSlett
  30. Så digg med god plass og luksus med walk in! Heldig!
    Og de sommeruglene.. De er så fiiine!

    Ha en fin kveld!
    -Amalie

    SvarSlett
  31. Så fint og luftig uttrykk, sommerfuglene er prikken over i'en sånn sett! Elsker nattbordene!! Og walk in closet er vel alle jenters drøm :) Lykke til i utfordringen og ha en fortsatt super søndag! Klem

    SvarSlett
  32. Så fint! Åpent og luftig ser det ut som.
    Misunelig på walk in og nattbordene :)
    Lykke til i utfordringen!
    Jeg får bli med et annet år. Ikke innredet noe særlig på soverommet enda, senga står liksom ikke der den skal pga babysenga, så da venter vi med resten også. Men alle planene er stort sett klare :)
    Klem

    SvarSlett
  33. Nydelig soverom! Må se å få hivi meg på utfordringen i morra :) Herlige fluesopper under her... Har selv vært å hamstret ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  34. For et fint og rolig hvilested ♥
    Klem og god søndagskveld til deg!
    ~Signe

    SvarSlett
  35. For et flott soverom. Elsker de sommerfuglene og er veldig misunnelig på walk-in-closet.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  36. Kjempefint soverom! Ser så herlig ut med walk in closet. Vi måtte velge det vekk. Prioriteringer er jommen ikke lett når man vil ha alt :)

    SvarSlett
  37. Hei og hopp og takk for kommentar på bloggen min! Harry Hole er en innertier :-)

    SvarSlett
  38. Nydelig soverom! Likte særlig godt kista, og nattbordene var rålekre. Grøsser fortsatt på ryggen bare av tanke på "Snømannen", kjempebra bok, kos deg med resten av den.

    SvarSlett
  39. Fine bilder :)

    Jeg leste snømannen vinteren for 2 år siden, men måtte legge den vekk til våren kom... hehe:)

    Fin, fin helg ønskes deg :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.