fredag 18. november 2011

Washi på veggen

I dag har jeg vært skikkelig hermegås og kopiert den fine DIY'en til flinke Nina 
med den fantastisk fine bloggen Stylizimo.


Jeg har ikke blitt bitt av washibasillen som herjer, men jeg gikk likevel til innkjøp av 
noen ruller for litt siden. Kjekt å ha. Kremt...
I dag ble det altså et grått gevir tapet opp på veggen.


Siden høsten er på hell og vinteren nærmer seg med storskritt, passet det bra å bytte ut 
skyen og regndråpene som hang her før, med noe mer vinterlig. 


Ellers har boken Eplas jul blitt med meg hjem fra butikken. Det blir helgens lesestoff!

Ha en fin fredag og fin helg!

37 kommentarer:

  1. Hej! Vilkennfin ren! Och boken är jag lite nyfiken på. Ha en go helg! Kram

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Og masse lekre bilder (som vanlig) Jeg har også gått til anskaffelse av et par ruller med sånn tape, men har ikke funnet noe jeg kan bruke den til enda. Ingen dum idè dette :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint ble det :) Skulle ønske vi ikke hadde smartpanel akkurat nå, for da kunne jeg tapet noe kult på veggen også. *grrr*
    Eplas jul hørtes ut som en spennende bok. Kos deg så mye med boka i helga.

    klem Jane

    SvarSlett
  4. Så kult!
    Jeg har heller ikke blitt bitt av teip-dillen, men syns det er stilig;)
    Mye fine detaljer, liker veldig godt strikkevasen din ♥
    Epla boken har jeg og, mye fint!

    Kos deg med fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så fin den ble hos deg også :)
    Virkelig en god idè av Nina.
    Jeg elsker den tapen jeg og har jo selv ett tre!
    Håper dere har en fin helg i vente.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Så kult det ble!!
    Har ikke brukt mine tape til så mye jeg heller, men har dem på kontoret i tilfelle :-)
    Kanskje jeg skal lage til noe på min vegg jeg også! Takk for ideen!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Den var råkul!

    Fabelaktig helg til deg og dine!
    Koose dere og nyt den!
    Det skal jeg :)
    klem

    SvarSlett
  8. Flinke Nina, den damen er en evig inspirasjon :)
    Og superfin 'kopi' hjemme hos deg også!

    Fredagsklem til deg!
    Signe

    SvarSlett
  9. Det ble jo kjempebra! Skikkelig lekkert. :) kanskje jeg skal prøve meg på denne jeg også. Ha en finfin helg Trine! Og gled deg til eplas jul, MASSE herlig lesestoff! klem

    SvarSlett
  10. Åhh den er jo veldig kul også da - kanskje jeg også hermer en dag!!!
    Ha en flott helg!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  11. Den boka hadde eg også tenkt å kjøpe med meg heim, men hadde ikkje plass i handleposane. Kanskje eg får mannen til å kjøpe den, han måtte innom butikken og handle litt han også...

    Kjempefint gevir!!

    SvarSlett
  12. Hihi den ble kjempefin! Ønsker deg en deilig helg!

    SvarSlett
  13. næmmen den ble jo supersøt da!
    morsomt med tape :0)
    ..joda formen er heldigvis litt bedre -
    tar det med ro i helgen, så er jeg forhåpentligvis oppe og løper igjen
    til mandag!
    ha en finfin helg - stor klem

    SvarSlett
  14. hehe..ja du vet jo at jeg ikke har skjønt den der tape greia.. :-)
    Den hvite vasen din var nydelig, hvor har du funnet den?
    Klem

    SvarSlett
  15. Kjempestilig er den!

    Tusen takk for fine ord på bloggen min idag :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Der ser du....så fint det ble med tapen! Og klem fra meg;)

    SvarSlett
  17. Jag föll pladask. Hämtade min fina washitejp och satt fart. Så nu är här en ren på min vägg också. Fast lillebror säger bestämt att det är en älg :) Kramar Kicki

    SvarSlett
  18. så kult det ble!!!

    godt det er noen som er kreative så vi andre kan herme litt ibland:) tihi...

    Riktig god helg til deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  19. hei Trinevenn!
    det er jo det som er så kjekt med bloggings, at vi kan inspirere og herme. Er jo ofte derfor vi deler:)
    utrolig kult og morsomt var det.
    ha en fin fin Fredag til deg,
    STOR klem

    SvarSlett
  20. Love!
    ...det er dekorativt jah!*smile*

    Fine bilder, som alltid*smile*
    Ønsker deg en flott helg, søte!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  21. Jag är riktigt sugen på den där boken! Måste få tummen ur nu och beställa hem den och låta mig inspireras av allt fint som jag gissar finns i den. :)

    Kram på dig och hoppas du får en mysig fredag!

    SvarSlett
  22. Så stilig. Flink du er til å gjøre det fint og stilig rundt deg.

    SvarSlett
  23. Eplas jul sitter jeg stadig og koser meg med, og planlegger og planlegger, kos. Har prøvd meg på et par ting der også.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  24. Gjett om jeg fikk lyst på den boken da!! God helg :)

    Klem

    SvarSlett
  25. Så utrolig stilig! Også er det jo veldig greit med slike midlertidige løsninger som kan skiftes ut når man er lei :-)

    SvarSlett
  26. Eplas jul ja, den kunne jeg også tenkt meg ;) Mye jeg kunne tenkt meg gitt, hehe..

    Har heller ikke blitt bitt av washi basillen, men koser meg med å se alle de kreative washi-innleggene rundt om kring; herligt at man kan bli så hekta på tape :) :)

    Ønsker deg en strålende helg!

    Klemme på

    SvarSlett
  27. Liker den hjorten:) Veldig fin og ikke minst vinterlig! Klem, Pernille

    SvarSlett
  28. Stilig! Og hver gang jeg ser bilder av stuen din forelsker jeg meg i sofaen! Jeg elsker stoffet!! IKEA har en lenestol i omtrent lik farge og de MÅ jeg ha...:)
    Ha ei flott helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  29. Takk for fin kommentar inne hjå meg :)
    God laurdagskveld!


    Klem!

    SvarSlett
  30. Stilig! Og så nydelige bilder!
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  31. LIKER din washi på veggen.
    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  32. Jeg har heller ikke blitt bitt av washibasillen, men har nå prøvd meg litt frem jeg også faktisk og liker resultatet:)
    Jeg har forresten satt ned foten når det gjelder høytalere, i hvert fall her vi bor nå;)Gjett om mannen ønsker seg hus med eget tv-rom, som han selv skal innrede. Vi får se hvordan det går:)
    God mandag!
    Klem E

    SvarSlett
  33. Åh - jeg bare DIGGER stilen din! Og jeg elsker "masingen" din - det er jo ikke mas i det hele tatt! :) Vil du ha rosa og gul som du nevte tidligere? På grå bunn? Jeg liiiker å lage det folk vil ha! Skal oppdatere butikken i kveld, så send meg en melding med hva du ønsker! :)

    SvarSlett
  34. Nå er butikken oppdatert! :)

    SvarSlett
  35. Kult gevir, passet perfekt over sofaen din.
    Ikke bitt av washi-basillen jeg, enda da vel og merke...
    Men kunne godt tenke meg noen ruller når jeg skal pakke inn gaver!

    SvarSlett
  36. Ååå, så gøy at du har laget hjortehode med tape du også. Det gjør meg glad når jeg kan inspirere andre. :)

    Det ble jo kjempefint!

    God helg til deg.
    klem Nina

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.