torsdag 1. desember 2011

1.desember + trekning

I dag er det tid for julekalender. Jeg har gjort det enkelt med papirposer og klistremerker fra Panduro. Veldig greit å slippe å pakke inn alle de små pakkene på vanlig måte. 
Inni posene ligger det innhold fra en Playmobil julekalender, vips så var det 12 pakker til hver - ferdig på et blunk. Dessuten godis til lørdagene og litt småtterier som hårpynt og leppepomade. Gaver som små frøkner setter pris på. 
Selve kalenderne er sydd av verdens snilleste reservebestemor.


Det er ikke mye som sier desember når man titter ut vinduet.
Ute regner og blåser det, men med kaffe og et interiørblad er det helt greit likevel.

Og så til trekningen av gi-bort'en min. Det ble tilsammen tatt 180 lodd.

Vinneren er ....trommevirvel......
damen bak bloggen Pimp me up! ...on detour
Gratulerer så mye!☺

God torsdag folkens!

11 kommentarer:

  1. Så utrolig fin kalender! Likte de posene :)

    En fortryllende 1. desember til deg og dine.
    Maiaklem

    SvarSlett
  2. Å - denne var fin! Nå angrer jeg på at jeg var litt for kjapp med de posene mine.. Skulle heller gjort det litt stilrent og fint som du:)) Neste år skal jeg gjøre det.
    God torsdag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Många grattis till vinnaren! :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  4. Enkel julkalender i vitt och rött... samma som jag satsat på i år. :-)

    SvarSlett
  5. Har samme pose og klistermerke på mine pakke kalendere;)

    SvarSlett
  6. Fiiin julekalender:) Gratulerer til vinneren:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  7. Tack! Din ser fin ut också! Kram

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig kalender! Snøfnuggee hos meg puchet ut. Jeg er ganske tålmodig og liker pirke-arbeid, men akkurat snøfnugg klipper jeg ikke for hånd.. :) Håper du blir med på utfordring hos NIB? Gleeeder meg til å se mer av deres julehjem! :) God helg!

    SvarSlett
  9. Lurt og fint med de papirposene, skulle ønske jeg valgte det, tar så lang tid med den innpakningen :)
    Ønsker deg en fin fredagskveld!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Kjempefin julekalender.
    Og playmo og lego er genialt.

    Og jeg fikk jommen bambusfjølene i posten også.
    Synes jeg er så heldig. Tenk at jeg fikk Globalkniven med på kjøpet. Men hvordan gjør en det med skatt og slikt når en får like gaver?
    Vet du? Kan godt svare meg på mail dersom du vet...eller om noen andre vet.

    fargebarn@hotmail.com.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.