fredag 23. desember 2011

Dagen før dagen...

I går fikk vi gjort unna storhandelen av julemat og vasket huset.
Så i dag kunne vi bare kose oss!


I formiddag pyntet vi treet sammen med to ivrige jenter. 


Treet er det "ferskeste" juletreet vi noen gang har hatt, for det
har vi nemlig plukket ut mens det fortsatt sto på rot hos Stine.


Jeg liker store juletrær, men vi trodde ikke det var høyt da vi plukket det ut.
Her måtte vi frem med avbitertanga og kutte toppen. 
Og nå har vi vel hele 2 cm opp til taket. :)


Nå skal kvelden nytes på sofaen.
Det eneste store prosjektet er å legge pinnekjøttet i vann.
Det skal vi vel klare. ;)


Jeg håper alle mine fine lesere får en god og fredfull julefeiring!
Kos dere sammen med deres nære og kjære. ♥

28 kommentarer:

  1. God Jul til deg, har vært kjekt og følge deg her;)

    SvarSlett
  2. ønsker deg også den beste julen!
    klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Nydelig julepynt og tre :)
    Kos dere masse i julen!!

    Siw

    SvarSlett
  4. Koselig juletre :)
    God Jul til deg, kos deg masse!!
    Juleklem Pauline

    SvarSlett
  5. Så herlig pyntet tre!

    Ønsker deg en vakker jul!
    klem

    SvarSlett
  6. Nå så jeg plutselig at vi hadde samme tittel på innleggene våre, hehe..jeg hadde ikke sett ditt så det var ikke herming altså ;)

    Kos dere masse i morgen, Trine!!
    God jul!!!

    SvarSlett
  7. Nydelig tre! Vi bruker også å pynte treet på lillejul men i år tyvstartet vi litt og pyntet det igårkveld:)
    Ha en flott julefering, kos dere!!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelig pyntet!

    Nå er det bare å senke skuldrene
    og nyte stillheten. Det gjør jeg.

    Mange klemmer til deg, vennen!

    GOD JUL!!
    :)

    SvarSlett
  9. Nydeleg jul til deg og dine i den fine heimen.

    SvarSlett
  10. Nydelig tre! Så gøy å pynte det sammen. Det pleier vi også å gjøre, men da vi pyntet det i år, var barna så trøtte at det eneste de orket var å sitte på pappa en som nettopp var kommet hjem fra USA og sov på sofaen og se på tv. Jeg måtte pynte det alene. Noen kuler hang de på da :)

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Håper dere får gode juledager!
    Juleklem Tonje

    SvarSlett
  11. Fint juletre. :) Gjør ikke noe om det går i taket da. Hehe.

    God jul! Kos dere :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  12. Nydelig juletre og så FLOTT pyntet ♥
    Jeg elsker porselensfuglen og kulen;)

    Ha en riktig god jul!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. God jul til deg også, fine!
    Juleklemmer fra meg

    SvarSlett
  14. God jul til deg og dine! Klem fra Anne

    SvarSlett
  15. Kjempefint tre - både tre og pynt!

    Takk, og god jul ønskes til deg og dine!!

    SvarSlett
  16. Flotte treet! Ingenting er som juletrelukten når man står opp på julemorgen..minner*
    GOD JUL til deg<3

    SvarSlett
  17. Så koselig juletre Trine :)
    Ønsker deg en kjempefin jul !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  18. God jul til deg og dine Trine!
    Kos dere så mye!
    Stor klem fra E

    SvarSlett
  19. God jul til deg og dine! Kjekt å ha blitt "kjent" med deg i året som gikk :) Klemmer

    SvarSlett
  20. Ønsker deg og dine ei deilig jul!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  21. Så fint juletre:) Ønsker dere en riktig fin jul, kos dere og nyt laaange romjulsdager:) Vi blogges i 2012!

    Juleklem fra Pernille

    SvarSlett
  22. God jul til deg og dine! :) Kos dere!! juleklem

    SvarSlett
  23. GOD JUL! Så fint treet ble!!

    Hei og hopp, nå er endelig JULEN her ;)

    SvarSlett
  24. Fint juletre!
    Deilig med rolige gode juledager med familien :-)
    God jul til deg og dine!
    Klem carina

    SvarSlett
  25. Hoppas att julen blev precis så härlig som du önskade och att resten av julhelgen fortsätter i samma anda :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  26. Så fint juletre! Håper du koser deg i disse juledager. Klem Henriette

    SvarSlett
  27. ei fortsatt god jul ønskes deg og dine!

    Klem.

    SvarSlett
  28. Heisan Trine
    Flott, KJEMPESTORT tre dere har fått i hus og med mye fin pynt! Vi har et lite tre i år. Før om årene kranglet jeg meg til store trær, for far i huset ville gjerne ha et som ikke var så stort. Kanskje jeg er blitt mer medgjørlig med årene, hi,hi.
    Glade romjulsdager til deg og familien!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.