mandag 12. desember 2011

Kikkis planet

En av gavene jentene våre får til jul er hver sin telleplakat som jeg har kjøpt av Kristin med den fine bloggen Kikkis planet. Kristin er utrolig flink til å designe plakater, og jeg falt pladask første gangen jeg så en slik telleplakat inne hos henne. Se så fine de er!



I Eplabutikken hennes finner man mange fine print som passer både på barnerom og ellers i huset. 
Jeg var så heldig å vinne en "Drikk mer vann"-plakat for en stund siden, og den har fast plass på veggen som leder inn til kjøkkenet.



Kristin er ikke bare flink til å designe plakater, men hun er også flink til å innrede hjemme hos seg. Hun forvandler loppefunn med spraymaling, og ser muligheter i det meste. Jeg digger fargekombinasjonene hun bruker!



Fine stilleben!


Har du ikke vært innom Kristins blogg før, gjør du det her
Og selvfølgelig: Klikk deg inn i butikken hennes og kjøpt noen fine julegaver! ;)


Der får du også kjøpt noen utrolig fine gavelapper hun har designet. 
Snø, kaffe og varme votter. Love them! ☺

Alle bildene er frekt og freidig lånt av Kristin uten å spørre først, men jeg håper jeg er tilgitt? ;)

9 kommentarer:

  1. I know!
    Flinke damen :)

    Klem og en finfin ny uke til deg!
    Signe

    SvarSlett
  2. Hej!

    Åh så fina! Det blir nog en uppskattad present.

    Kram

    SvarSlett
  3. Å gosh - så fine ord fra deg! Blir nesten litt blyg her.. :) Du er selvfølgelig glatt tilgitt for tjuvlån av bilder! :D Ser nesten ut som jeg har betalt for denne flotte reklamen, men dette var en utrolig koselig overraskelse!!
    Takk, takk, takk!!

    SvarSlett
  4. Hun lager så mye fint! Og så flott hun har det hjemme! Må titte innom bloggen hennes :)
    Ønsker deg en fin desemberkveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Flotte plakater, ja! Og fine stilleben - det må jeg si meg enig i:-)

    God mandagskveld til deg!

    SvarSlett
  6. De plakatene var finfine :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

    Stor klem fra Maia
    Nala logrer og sender våte nesesuss!

    SvarSlett
  7. Så fina och inspirerande saker hon gör!

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  8. Det var et supert tips! Jobber med å innrede begge barnerommene- så du skal ikke se bort ifra at disse kommer i hus =)

    SvarSlett
  9. Så nydelige telleplakater!
    De faller nok i smak hos jentene :)
    Jeg har også telleplakat og alfabetet fra snedesign. Ligner endel.
    Drikk mer vann har jeg sett før, sikkert hos deg, og tenkt at jeg vil ha på kjøkkenet også!
    Må inn å ta en titt :)
    Ha en herlig tirsdag - klem!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.