fredag 30. desember 2011

Kulør: Hjemme hos Trine

Tidligere i høst ble jeg kontaktet av Kulør.no om en "hjemme hos"-reportasje. Jeg har ikke fått meg meg at denne var blitt publisert før mannen min googlet bloggen min i går kveld. Jeg får skylde på julestria for at jeg ikke har sett den før nå. En fin avslutning på 2011 ble det i hvert fall! :)







Reportasjen og flere bilder kan du se her.

Jeg kjenner jeg savner de blå nyansene når jeg ser disse bildene. 
Derfor gleder jeg meg til å pakke bort julepynten. Julen er over etter de første romjulsdagene synes jeg, så det begynner virkelig å krible etter å få huset tilbake til normalen igjen. :)

Tusen takk for alle fine kommentarer på innlegget mitt i går. Det er utrolig gøy å ha fått blitt med på noe sånt! 

Ha en fin fredag alle sammen! I morgen er det nyttårsaften! :)

26 kommentarer:

  1. God morgen!
    Skal si du er i vinden, Trine! Kulør og Klikk; morsomt!!'
    Lekkert bord du hadde dekket og fine bilder fra huset i blå toner! Ja, jeg gleder meg litt til å hive ut julepynten jeg også.. alltid så luftig og litt befriende å komme tilbake til normalen.
    Ønsker deg et spennende og morsomt nytt år også!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hvor bor I bare smukt altså :) Dejlig lyst og luftigt med superlækre detaljer!

    KH

    SvarSlett
  3. Kjempe fint hjem:) får en goodvibe når jeg ser!

    SvarSlett
  4. Så fine bilder av et så fint hjem :-)
    Jeg tok julepynten vekk i går, og angrer ikke!!
    Begynner nytt år med blanke ark, ikke med jul i huset :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. så gøy Trine!
    moro å være litt kjendis;) sånn bittelitt iallefall!
    så fint å se litt bilder av hele rommet, vi bloggere er jo kjent for å knipse mest av vaser og staker, dupper og ditter.
    jeg har også lyst til å få bort julepynten, det er liksom så mye overalt..
    men litt av hensyn til de andre da, så venter jeg.
    må jo være litt cool i jula;)
    so long, klem

    SvarSlett
  6. Så morsomt! Fine bilder av et flott hus! :)
    Er forøvrig veldig klar for å få bort julepynten jeg også! Det er utrolig morsomt å pynte, men du verden så deilig det er å strippe huset ned igjen også! ;)
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. Sikke en fin reportage. Er super begejstret for de fine detaljer i børneværelset! :-)

    SvarSlett
  8. Så fint hjem du har :) Blå nyanser er virkelig stilig mot det hvite. Ja, enig med deg. Gleder meg litt til å få bort jula. Blir litt godt. Tegn på at våren er på vei. :) I det fjerne.. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Nydelig hjem!!
    Ønsker dere en fin feiring av det nye året..
    Og gleder meg til å følge deg i 2012!!
    God klem:)

    SvarSlett
  10. Så fine bilder :) Gledar meg også til å rydde vekk jula - so kan alle dei fine tinga vi fekk til jul få lov til å komme fram ;) Stas å få 5 minutt av fame på denne måten - vi var i VG før jul, men av heilt andre grunnar...

    Ha ei strålande nyttårsfeiring!

    Klem

    SvarSlett
  11. Så herlig dere har det :) Vakkert vakkert!

    Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett
  12. Oj vad mycket fint det fanns här! Här trivs jag! Gott nytt år!

    SvarSlett
  13. Veldig fint hjemme hos dere, og så stas med reportasje sånn på tampen av året!

    Gleder meg til å følge deg videre, og ønsker deg og dine alt godt for det nye året :)

    Stor klem!

    SvarSlett
  14. Flotte bilder fra ditt fine hjem!! Så stilfullt og lekkert!! Du fortjener all omtale du kan få :) Håper dere får en fin nyttårsaften i morgen!! KLEM.

    SvarSlett
  15. Kjempefine bilder! Så gøy å se flere oversiktsbilder fra det flotte hjemmet ditt<3
    Den stringhyllen din altså..og innholdet i den..sukk*

    SvarSlett
  16. NYDELIG reportasje, Trine...
    Jeg nøt hvert eneste bilde hos Kulør ;)
    Som du vet elsker jeg både stilen din og fargene du bruker i interiøret.
    Flott intervju også!
    Nyt denne siste kvelden før vi sier velkommen til 2012...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  17. Nydelig!
    Jeg liker veldig godt både form og farge he hos deg.
    Godt nyttår.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  18. Jeg synes det var litt rart at du ikke hadde blogget om det skjønner du, siden jeg så at du var med der når jeg fikk forespørselen om å være med:)
    Jeg digger stilen din og hjemmet deres, dere har det så fint!
    Det har vært veldig koselig å tifte bekjentskap med deg i 2011, og jeg gleder meg til å følge bloggen din i 2012 også. Kanskje treffes vi igjen også?!
    Ønsker deg et fantastisk nytt år!
    Stor klem fra E

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye, så gøy!!
    Jeg bare DIGGER hjemmet ditt, gøy med litt oversiktsbilder også:-)
    Også falt jeg HELT for den hvite lampa med 2 skjermer du har i stua, går det an å spørre hvor den er fra? *smiler søtt og blunker*

    Ha en flott nyttårsaften og et riktig godt nytt år, søte deg! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  20. Dere har det bare så lekkert! Ikke rart det dukker opp bilder fra hjemmet ditt både her og der:-) Gleder meg til å følge deg videre i 2012.
    Godt Nytt År!!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  21. Et riktig godt nytt bloggeår ønskes deg!

    SvarSlett
  22. Så gløy med både kuler og klikk:),
    håper 2012 blir et fantastisk år, jeg storkoser meg her inne hos deg og må få takke for alle fine kommentarer og hilsener hos meg:).
    Håper det blir glansdager eller noe lignende så vi kan treffes en gang, det hadde vært kjekt:).
    Godt nyttår til deg og dine
    Klem

    SvarSlett
  23. Så hyggelig da:)
    Ha en riktig kos 1 nytårsdag...

    SvarSlett
  24. Så fin reportasje! Lekre farger - stilrent og enkelt:)

    Flott nyttårsbord du dekket - minnet litt om det jeg dekket selv på julaften. Går i sølv og hvitt hos meg - blått blir mest på rommet his "gutta":)

    Godt nytt år!

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  25. Så moro! Gratulerer så mye med fin reportasje. :)

    SvarSlett
  26. Jeg blir i godt humør og lett til sinns av bildene, veldig godt å se på. Du har et vakkert hjem!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.