mandag 9. januar 2012

Anne Black love


 Før jul var jeg så heldig å vinne i Emmelines morsomme julekalender. 
Og premien var en flott Anne Black-vase, gitt av nettbutikken Sam&Sofie.
Jepp, vasevinnerlykken fortsetter. :)


Vasen er utrolig fin! Jeg elsker den friske fargekombinasjonen rødt, oransje og rosa. Jeg er jo egentlig ikke så rød og oransje av meg, men i slike små mengder er det to forfriskende farger. 
Og litt rosa er jo aldri feil. :)

 

Sam&Sofie har tatt inn mange av Anne Black sine produkter, både lyskopper, vaser og knotter. 
Det er supert at det finnes norske nettbutikker som selger disse fine produktene.
Et artig sammentreff er at jeg faktisk hadde lånt bort noen av mine bilder til denne nettbutikken 
rett før Emmeline trakk meg ut som vinner av vasen. :)


Denne nettbutikken har forøvrig et utrolig bra utvalg av barneklær! Tror ikke jeg har sett en norsk nettbutikk som fører flere merker enn denne. Akkurat nå er det januarsalg, og det er 30 % avslag på en rekke merker. Totalt 902 produkter! Flere av mine favorittmerker er det gode tilbud på, 
bl.a NoaNoa, Dundelina og Ej sikke lei. I tillegg til barneklær, finnes det også mye fint til barnerommet der. Jeg kunne godt tenke meg en fin sticker fra Frk Jensens deko, for eksempel 
en paradissticker. Så kul!

Denne uka har startet med kuldegrader og snø som har falt kontinuerlig siden i natt. 
Det betyr gode muligheter for å leke oss med ski og akebrett fremover. 

En fin uke ønskes til alle som kommer innom her! ☺

27 kommentarer:

  1. superfin. litt rødt gjør godt midtvinters!
    grattis med gevinst,
    klem

    TOVE

    SvarSlett
  2. Så lekker den var og så heldig
    du er som har vunnet enda mer :)
    Grattis!

    Nydelige bilder fra deg, snupp!!!

    Mange klemmer fra meg til deg ;)

    SvarSlett
  3. WOW! Nydelig...
    Virkelig DEG den også hi, hi.
    AB lager så mye fint...
    Kjekt med vinnerlykke ;)

    Hurra -i dag skal jeg på fotokurs med andre bloggere ;)
    Å som jeg gleder meg til endelig å lære noe om kameraet mitt!

    NYDELIGE bilder i dag også, Trine :)
    Og jeg ser at du koser deg med nytt objektiv hi, hi.

    Heldige dere som har vinter...
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Du har skikkelig vinnerlykke må jeg si. Tipper du lotto og? Det burde du ihvertfall! :) Hehe.
    Nydelig vase, helt enig. :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  5. Den vasen er så fin, og du har jo bare den vinnerlykken med deg :-). Flotte bilder! Kjekt at ville være med på trekningen hos meg :-). Klem Susanne

    SvarSlett
  6. Denne var bare skikkelig lekker!! Herlige farger :) Ha ei fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  7. Åå , enda en flott vase! Grattis! Så bra at det blir litt vinter på dere og! Det vil jeg tro er stas for de to små :) Her er det bra med snø nå, og ganske kaldt! I gårkveld da vi kjørte hjem igjen over fjellet var det -26, helt stille og klart og fullmåne. Det var utrolig flott :)

    SvarSlett
  8. å! den var fin!
    likte den i innlegget under også, veldig..
    så deilig med slik vinnerlykke da :)
    moaklem

    SvarSlett
  9. Så gøy med vinnerlykke - og koselig å motta gevinst i flott pakke. Og - Anne Black - har veldig veldig sansen :)

    God kveld og klem!

    SvarSlett
  10. Kjempefine vaser! Liker Anne Black kjempegodt. Heldig du er. Og så mange flotte innlegg du har postet. Er ikke innom hver dag som før. Er lite på nett generelt...bør snart ta seg litt opp dette...hehe.

    Tusen takk for kjempefine kommentarer inne hos meg!

    SvarSlett
  11. Så heldig du er!
    Kjempefin vase, likte fargene og mønsteret veldig godt. Vasen under her var også lekker.
    God ukestart til deg:-)

    SvarSlett
  12. Kjempefin vase og takk for tips om nettside som har Anne Black. Skal komme meg inn der å se på utvalget deres.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  13. Så heldig du er, Anne Black har så utrolig mye fint porselen syntes jeg :) Nå skal Sam&Sofie sjekkes ut;) hihi

    ha en fin mandagskveld videre

    SvarSlett
  14. Denne var bare skikkelig lekker!
    Nydelige farger....
    Ha en fin kveld...

    Klem fra Britt Kristin!

    SvarSlett
  15. Hehe, artig med vasevinnelykke ♥
    Det er jo utrolig flotte ting du har vunnet:)
    Elsker de herlige tingene fra Anne Black ♥
    Nydelige bilder!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  16. Nydelig vase, gratulerer! Herlige farger!:) Måtte inn og se flere Anne Black-saker. Plutselig flere saker på ønskelisten igjen:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  17. Du har virkelig hellet med deg om dagen!! :-)
    Fy søren, den vasen var skikkelig nydelig, skikkelig "frisk"!
    Vet ikke om jeg skal tipse deg om det eller ikke... men det er muligheter for vinnerlykke hos meg også om dagen;-)

    Ha en fabelaktig uke du også, snuppa:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  18. Hihi, litt av en vaseflaks!! Det øverste bildet ditt der var bare nydelig vakkert. Vasen også, så fin!!

    SvarSlett
  19. Nydelig vase og de vakreste bilder som vanlig :)

    Fabelaktig start på uken til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  20. Åh den var vel fiiin! Sånn fikk jeg også fryktelig lyst på så skal ikke se bort fra at den dukker opp her i Sørliveien også ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  21. Så härlig! Fina och våriga färger! Kramar Kicki

    SvarSlett
  22. Nydelige bilder, som alltid:)
    Og for noen fine premier du har vunnet den siste tiden...wow!!!
    Nyt vinnerlykken:)

    Klem, Janne

    SvarSlett
  23. Takk for koselig kommentar på Livs Lyst!
    Den satte jeg pris på.

    Her inne var det deilig, lett og lyst.
    Til å bli inspirert av!

    Ha en fiiin dag!
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  24. heldige du!!
    nydelig vase
    både denne og den fra Ferm :)

    SvarSlett
  25. Så mye vinning. Heldiggris, kanskje du bør begynne å bruke v lykken på lotto og?

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.