tirsdag 10. januar 2012

Detaljer fra jenterommene


Fargerike detaljer passer fint inn på rommene til to små prinsesser.


Og når man synes det er gøy å telle, passer det fint med en telleplakat fra Kikkis planet.


Skyer på veggen... Og vimpler klippet ut av papir, mønster funnet her.


Og så teller vi litt mer... :)


Boks med tall fra loppis. Spilledåse i blikk fra bruktbutikken "Antikk Bua" som drives 
av svigermoren til Stine.


Selvfølgelig må et Høytrykksbarn ha skyer på taklampa. ;)

Flere innlegg fra barnerommene kan ses her.

36 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte barnerom!

    Elsket alt!!
    NYDELIG :)

    Mange klemmer til deg, vennen!
    :)

    SvarSlett
  2. Dette var inspirerende...
    Og jeg kjenner det kribler etter å hente frem mer farger i interiøret snart :)
    Herlige ting jentene dine har på rommet sitt.
    Jeg har en kjellerstue som skulle vært ryddet litt og håper dette fine innlegget ditt gjør at jeg setter i gang snart ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Søte fine detaljer.
    Jeg må få satt i gang med lekerommet på loftet.
    Fikk litt mer inspirasjon nå :)

    SvarSlett
  4. Så fine glimt! Eg sug til meg inspirasjon!! :) Her er barneromsprosjektet å få opp tapetet vi kjøpte for... eitt år sidan... Huff, ting tek tid altså!

    Håper du får ein fin tysdag!

    SvarSlett
  5. Så nydelige detaljer på pikerommene:-) Herlige farger! Jeg er i planleggingsfasen nå. Eldstemann på (straks) 3 år skal nemlig få det litt flottere på rommet sitt, og nå plukket jeg opp noen fine ideer:-) Du er så flink!

    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig "fargefest" :) Jeg har planer om å fornye enda litt mer på våre barnerom fremover, gøy! Og takk for tips om mønster til vimpler! Ha en fortsatt fin tirsdag :) Klemmer

    SvarSlett
  7. Ej, hvor er det bare sødt :) Et rigtigt lille pigekammer :)

    SvarSlett
  8. Herlige detaljer!
    Såå mange fine ting :)

    Riktig fin tirsdag.

    SvarSlett
  9. Så mange herlige detaljer!! Veldig mange fine farger her, og flotte bilder. Du er god. Her i nyhuset er veien lang å gå før vi er i havn med barnerommene. Flyttet fra barnerom med rett tak til skråtak, dermed oppstod en rekke uventede utfordringer...

    Tusen takk for inspirasjonen til å ta et takk, den trengte jeg! :)

    SvarSlett
  10. For noen herlige farger! Til og bli glad av :)

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld. Her skal jeg pakke meg godt under pleddet og jage vekk basiluskene som prøver å ta over kroppen min.

    Klem fra meg!
    Nala logrer og vil nusse

    SvarSlett
  11. Så fine rom & detaljer :) Jentene sitt rom skal få et løft til våren, gleder meg :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Herlig jenterom.....og så flotte vaser du har vunnet i det siste:)
    ha en kos kveld

    SvarSlett
  13. Herlige farger og flotte detaljer og leker ♥
    Der så det gøy ut og være barn:)

    SvarSlett
  14. Nydelige farger på jenterommene!! Jeg elsker skyene!! ha en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  15. Tenker prinsessene koser seg her ja.
    Kjempefint!

    SvarSlett
  16. Verkligen härliga detaljer! Det är så kul med barnrum för man ju verkligen gå wild and crazy med färger och mönster.

    SvarSlett
  17. Herlig, søte du!
    ...så fine og fsargerike detaljer tild e søte høytrykks-barna!*smile*


    stemmer vi for et lunsj møte i oslo by neste uke kanksje eller?*blunkesmil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Oi oi oi, dette vekket minner hos meg. Jeg hadde en slik matboks med tall på da jeg gikk i barneskolen:)
    Nydelige bilder! God kveld til deg:)

    SvarSlett
  19. Elsket alt, et utrolig herlig rom! Mange flotte detaljer. Skyene var superskjønne! Likte også veldig godt boksen med tall!

    Ønsker deg en god kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  20. Så fint - dette må da være utrolig koselige barnerom å være i - så mye fint å hvile blikket på - heldige jenter:)

    God kveld til deg - og klem!

    SvarSlett
  21. Åh jeg elsker alle fargene, og her var det så mange fine detaljer. Love love love it!

    SvarSlett
  22. Vakre detaljer!
    Likte spesielt godt de gule bildene, som et gløtt av solskinn:-)
    (lenge siden det har vært noe gult her i bloggland nå, trenger litt farge;-)

    Fortsatt god tirsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  23. Så nydelig! Elsker fargerike barnerom, det må liksom være fargerikt der inne synes jeg;) Herlig inspirerende!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  24. Så fine farger og detaljer, akkurat slik et barnerom skal være: morsomt, fargerikt, inspirerende og koselig:-)

    SvarSlett
  25. Nydelige detaljer på barnerommet!

    Skyene på veggen, er bare til å dø for.
    Nydelig!

    Heldige jentene dine, som du har skapt
    et slikt fargerikt og flott univers for!
    Siw

    SvarSlett
  26. Nydelige farger, har ei jente her som ville ha elsket alle de fine fargene.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  27. ELSKER barnerommene! Kunne flytta rett inn :-)

    Og takk for godbedringhilsen :-)

    SvarSlett
  28. Tusen takk, vi er veldig fornøyde med benkeplata hittil i alle fall. Og du, om du har noen innspill angående lur/kul splashback til kjøkkenet så tar jeg gjerne imot innspill! Du har så mange gode ideer! :)

    SvarSlett
  29. Så nydelig! Herlige detaljer <3

    klem Nina

    SvarSlett
  30. Hai, nice blog you have, and very nice to see that you made the "veggen" ??from my website www.hippekippe.nl...hihi you go girl. xxx from Holland.

    SvarSlett
  31. haha sorry about veggen, read my blog and notice that my english is bad but my norwegian is even worse..i keep trying.

    SvarSlett
  32. ÅH, så mycket fint! Underbara bilder :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  33. Utrolig flotte bilder av herlige detaljer!
    Vi har også den sopplampa.
    Søteste vimplene!
    God kveld til deg - klem!

    SvarSlett
  34. Så herlige kopper! De røde med prikker på! :0) Elsker prikker!

    SvarSlett
  35. Du - jeg lurer på om jeg kunne lånt de to første bildene her til et innlegg hos meg?

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.