onsdag 25. januar 2012

Fullkommen


Tenk at en enkel, hvit blomst kan være så fullkommen!
Fullkommen i all sin enkelhet.


Årets første bukett med ranunkler har kommet i hus.
Jeg klarer nesten ikke la være å se på dem jeg.
Så vakkert!

Jeg måtte le litt da jeg ble gjort oppmerksom på at regndråpene i forrige innlegg gikk feil vei. 
Tenk om det hadde vært slik at det regnet oppover.
Det kunne ha vært greit noen ganger det.
Men det er jo greit at det regner av og til også synes jeg.
På den ene og den andre måten.
For det er jo sånn livet er.

I'm only happy when it rains,
I'm only happy when it's complicated
Garbage

Fra blomster til regn. ;)
Ha en fin dag alle!

37 kommentarer:

  1. Å så nydelig , rent og enkelt som ofte er det peneste.
    Marit.

    SvarSlett
  2. Det enkleste er alltid/veldig ofte det aller fineste! ;-)
    ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Åååå, Ranunkler er de fineste blomstene:) MÅ kjøpe til helgen:) Gleeeder meg:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. vakkert-vakkert!
    hvite ranukler = så delikat
    lyset i bildene dine = bare så mmmmmmmmm..
    hihi..litt festlig da, med regndråper
    oppned :)
    ha en glad dag
    *moaklem

    SvarSlett
  5. vakkert : )
    ...ha en herlig dag
    herlige du!
    Klem.

    SvarSlett
  6. ranunkler er nydelige! la merke til at de har kommet i butikkene og det betyr vel at det snart er VÅR! jippi!!

    SvarSlett
  7. Har faktisk aldri hatt ranunkler!!
    Men må kjøpe noen snart, de er jo så flotte jo :-)
    Ha en fin dag!!
    Klem

    SvarSlett
  8. åh, fineste ranuklene :)
    tror jeg skal lete meg opp en bukett selv etter jobb!

    og for en flott og stemningsfull arbeidsplass du viste i forrige innlegg, enten det regner opp eller ned :)

    klem,
    Signe

    SvarSlett
  9. Nydelig blomst!!!
    Det er en flott tid vi går mot - masse herlige vårblomster i butikkene!!
    Endelig kan jeg kommentere hos deg igjen - har måttet bruke mobilen min til det i det siste!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  10. Herligste ranunklene! :)
    Tror jeg også må gå til innkjøp
    av disse... Er nydelige!!

    Herlig vårstemning får jeg!

    Mange klemmer til deg, snupp!
    :)

    SvarSlett
  11. Endelig får jeg kommentert hos deg! Lenge siden det har funka... Prøvd på hvert eneste innlegg iallefall :)
    Nydelige ranunklene. Elsker de! Brudebukette min bestod faktisk av raunkler, ene og alene.
    Herlig med vår i stua, må visst få meg noen friske blomster jeg også!
    Har lyst på ranunkler og kirsebærgreiner.
    Ønsker deg den fineste dagen!
    Klem Guro

    SvarSlett
  12. Nydelige blomster!! :) Liker så godt stuebordet ditt! Hva heter det og hvor har du kjøpt det? Ønsker deg en flott onsdag! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Bordet heter Plus og er fra Bolia. :)

      Slett
  13. Ha, ha jeg så ikke det med dråpene en gang :)
    Dette var skikkelig morsomt...
    Nydelige Ranunkler. Blir nok å se her også om ikke lenge.
    Takk for koselige ord angående House of Oslo, Trine :)
    Har veldig lyst til å møte deg...
    Sender deg en mail innen søndag!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Nydelig! DE var virkelig bare perfekte:-) Tror jeg er nødt til å handle inn litt blomster, jeg òg;-)

    Klem

    SvarSlett
  15. Fine blomster og fine bilder!! Takk for at du minner meg på Garbage! Nå må eg nett inn på spotify og mimre litt!!

    Ha en fin-fin dag!!

    SvarSlett
  16. Kjempeflotte ranunkler. Elsker de jeg og. Første gang jeg fikk de var av en veldig god venninne da jeg var ferdig med hovedfag, så de gjør meg alltid glad!

    Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg. Teppet til lille elleville er fra Haba/Sprell :)

    SvarSlett
  17. Nydelige! Ranunkler er mine favorittblomster også, håper jeg finner de i blomsterbutikken til helga:-)

    Hehe, nå måtte jeg gå tilbake og se på det forrige innlegget ditt èn gang til:-D
    Kjedelig om alt skulle vært perfekt da!! ;-)

    Ha en super onsdag og nyt de vakre blomstene:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  18. Elsker ranukler! Det er herlig med litt vårstemning!

    Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  19. Det enkle er svært ofte det beste :-) Så fint bord dere hadde i stuen

    SvarSlett
  20. Nydelige Ranunkler ♥
    MÅ få meg noen slike altså:)

    Hehe, ja tenk om det hadde regnet oppover du, det hadde virkelig vært noe, haha:)

    SvarSlett
  21. Ååå, nyyyydelige!!!!
    Å skaffe seg en blomsterbukett burde man gjøre hver uke, jeg merker jeg blir såå glad av de :) Fikk en stor bukett tulipaner av naboen i forrige uke, og de har holdt seg lenge..skikkelig hverdagsglede :)

    Har ikke fått kommentert her inne hos deg på lenge, har vært noe tull med blogger hver gang jeg har forsøkt å gi inn på et enkelt innlegg.. jaja, da har jeg litt å ta igjen hos deg, det er kos :)

    KLEMMER fra Stinemor

    SvarSlett
  22. Deilig! Og fantastisk krok du viser i innlegget under! Gid min krok var like ryddig og fin!

    SvarSlett
  23. Nydelige blomster og for en herlig syplass du har!

    Og du: Tusen takk for en helt fantastisk tilbakemelding på siste innlegget mitt. Det setter jeg stor pris på! :) Så håper jeg ikke du tok til deg at jeg skrev om de som dekket bord uten å ha gjester. Det var ikke ment som kritikk.

    SvarSlett
  24. Elsker ranunkler! De er bare så vakre, ja, helt fullkomne i seg selv. Nydelige i den vakre vasen du har!

    Innlegget under var flott. Nydelig arbeidssted du har. og jeg syntes det var søtt at regndråpene gikk oppover, at de spretter opp slik :)

    Ønsker deg en god kveld
    Klem

    SvarSlett
  25. Åh, fine fine ranunkler!!!
    Vårfornemmelser... herlig!
    Bildene dine er vakre!
    God kveld :-)
    Klem carina

    SvarSlett
  26. Nydelige bilder av nydelige blomster!! Herlig enkle!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  27. Så fine bilder av de vakreste ranunkler! Har aldri hatt slike selv, men ser nå at slike blomster må jeg få i hus også. Og du, så fin syplass du har - med morsomme regndråper tihi!

    SvarSlett
  28. Nydelige blomster og vakre bilder! :)
    Og litt regn må vi helt klart også ha!
    Klem Carina

    SvarSlett
  29. Hehe, jeg la merke til regndråpene som gikk oppover, men siden det her i Bergen iblant regner oppover gikk jeg ut ifra at det var ment slik..
    Jeg elsker ranunkler, spesielt gule. De minner meg om sin slektning Ballblom, som igjen minner meg på barndommens somre på hytta, der jeg hadde en flekk hvor jeg alltid fant ballblom.

    SvarSlett
  30. De er vakre:) Sammen med tulipaner er de mine favorittblomster... Tror jeg skal innom blomsterbutikken i morgen og se om jeg finner noen til helga:)

    SvarSlett
  31. De är så otroligt vackra i all sin enkelhet! Jag planerar att köpa mig en bukett i helgen jag också :)

    Jag önskar dig en fin fredag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  32. Men så är det också den vackraste av buketter. Älskar ranunkler :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  33. nydelige enkle vakre blomster
    og cocoon er flott
    riktig god helg til deg
    satser på opplegg i morgen.
    har ikke fått endelig bekrefta fra FM, men ser sånn ut.
    just so you know.

    SvarSlett
  34. Ranukler er bare så fantastisk vakre!

    - ellers er det fantastiske farger på bildene dine. Måtte bla meg bakover- de er jo som balsam for sjelen ;)

    SvarSlett
  35. Ranukler er nydelige! Jeg har ikke sett de i butikkene rundt her vi bor, men når de dukker opp skal jeg kjøpe med meg en stooor bukett hjem.

    Digger forresten arbeidsrommet ditt under her. Knallfint!

    Klem fra Pernille

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.