mandag 2. januar 2012

Luftig

Selv om vi ikke hadde så mye julepynt fremme, så var det likevel utrolig deilig å fjerne den. Alt forsvant på lørdag formiddag før vi gjorde klart for nyttårsfeiring. Det føles så luftig og godt i stua!
Den pynten som står fremme nå går i hvitt og grått.


Disse fine lysestakene, designet av Jette Frölich, fikk jeg av ei venninne til jul.
De passet perfekt inn her hjemme! 


Voksblomster med litt glitter pryder stuebordet.
Glitter hører til nyttårsfeiring!


 Vinnerlykken min i give aways var uten sidestykke i høst. Her er en av gevinstene jeg vant, en nydelig skål fra Alv-serien til Wik&Walsøe. Den vant jeg hos Mies Mirakler.

Jeg fortsetter å bli kjent med det nye objektivet jeg fikk til jul. Det er gøy! ☺

God mandagskveld!

21 kommentarer:

  1. Nydelige lysedtaker
    Nydelig skål
    og nydelige bilder!!!

    Mange klemmer fra meg til deg
    :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder med nytt objektiv:)

    SvarSlett
  3. Så fine og friske nyttårsbilder! Ja det er deilig å rydde jula bort tross alt - alt til sin tid :-))
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  4. De lysestakene var bare helt skjønne! Jeg klør etter å få ut jula, det må nok skje i kveld. Rart det der, hvor koselig det er å gjøre det julete og likevel hvor deilig det er å rydde det bort igjen.

    Klem

    SvarSlett
  5. åh den alv-serien til wik&walsøe er bare så søt!! jeg har lenge ønsket meg noen te kopper med det mønsteret.

    SvarSlett
  6. åååh så stas å se skålen fra meg på bloggen, den passet jo aldeles perfekt inn hjemme hos deg ;) Nydelige lysestaker du fikk til jul også. *♥*

    SvarSlett
  7. Helt enig, det var nyyydelig å få ut jula!
    Hva slags objektiv har du fått?
    Fine lysestaker..

    Klem

    SvarSlett
  8. Det er god at det blir litt luftigere igjen syns jeg.

    Herligste alve koppen :)

    Fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. Oj, heiv dere ut hele jula allerede lørdag?! Men fin, lys pynt du har i stedet da, de lysestakene ar søte.

    SvarSlett
  10. Så vakre bilder!! Fikk et macro-objektiv til bursdagen i julen som jeg må øve litt på:)

    Og ja, det var deilig å kaste ut julen!!

    SvarSlett
  11. Godt nytt år til deg og dine! fine lysestaker!
    wik&walsøe er en favoritt. Jeg samler på alvemotivet.Har en tante som alltid kjøper noe i den serien til meg i bursdagsgave. nydelig!
    klem Carina

    SvarSlett
  12. Herlig å rydde bort nips og dips og ha det enkelt og rent!!!
    Søteste lysestaker!!
    Mitt juletre for nettopp ut dørene!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  13. Heldige deg som har fått ut jula! Jeg er avgårde på jobb, og håper bare jeg skal komme i mål innen helga!
    Hvis ikke, risikerer jeg at hybelkaninene forvandles til kattunger! ;)
    Ønsker deg en fin start på det nye året!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  14. Her er også jula ute - det er tomt men også luftig som du sier:)
    Ønsker deg et flott 2012. Takk for all inspirasjon og gode innlegg! Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem vivian

    SvarSlett
  15. My dear, I'd like to wish you and your dear family a so Happy and Wonderful New Year full of so much blessings and love! Thanks so much, my dear, for all the beautiful inspirations you share with all of us! Love all of them so much! Kisses, Rachel :))))))

    SvarSlett
  16. Hei Trine
    Å, jeg kjenner den luftige følelsen du beskriver og gleder meg til å hive ut juletreet i morgen.
    Herlige lysestaker av Jette Frölich! De likte jeg veldig godt og den lille alveskålen fra Wiik og Walsøe har jeg også i min eie.
    Nå hopper jeg i loppekassa, sov godt og fin morgendag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  17. Vakre bilder, som alltid ♥
    Her er det og endelig litt luft igjen, og jeg elsker det:)
    Fargene går i sort, hvitt og grått - FLOTT:)
    Men i morgen tror jeg at jeg må få kjøpt meg noen friske blomster, trenger litt farger:)

    Klem Line

    SvarSlett
  18. deilig med forandring og nye tider..
    ikke mye farger her ennå heller,
    men det kommer nok mot våren.
    så fiiiiine 50mm bilder jeg ser.
    tenker du merker det på lysstyrken:)
    ha en fin dag Trine!

    SvarSlett
  19. Nå er julen pakket ned hos oss også, litt vemodig samtidig som det er deilig med mer luft og mindre dill rundt seg :)

    Flotte bilder! Jeg elsker 50 mm min :)

    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  20. Så mange lekre bilder du tryller fram! Elsker den WW lyslykten, den har jeg og :)

    Fineste tirsdag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett
  21. Det er deilig å rydde julen ut. Selv har jeg ikke rukket det, men til helga blir det - uansett! Håper det nye året er snill med deg. Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.