torsdag 19. januar 2012

Sort og hvit


Ny pute fra Kremmerhuset.
Sort og hvit.
Ekorn er fine dyr.


Jeg vet imidlertid ikke om den får bli i stua. Jeg flytter den rundt, 
men finner ikke helt plassen til den. Dyremotiv er kanskje ikke helt min greie? 
Jeg får den i hvert fall ikke til å gå sammen med de andre putene vi har i sofaen.
Men hjemløs blir den uansett ikke, for to interesserte interiørspirer har 
allerede tilbudt den et nytt hjem oppe i andre etasje. ;)

God torsdag! Her har en lei hoste funnet veien til en av de små, 
så vi prøver å kose oss så godt vi kan med hjemmedag.

24 kommentarer:

  1. Heisan Trine
    Kjenner jeg er litt hekta på sort/hvitt for tiden. Nydelig bilde og fin ekornpute. Den får nok en verdig plass til slutt. Ekorn er jo noe av det søteste man kan tenke seg synes jeg.
    Gratulerer også med galleriplass! Herlig bilde, en del av dere på galleriplass hadde jeg egentlig ventet å finne på finaleplass.
    Ha en finfin dag. Her i Sandefjord stråler solen.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. så lekre bilder du tar altså,
    tenker du er fornøyd med objektivet ja.
    ekorn er supersøte de..
    men er jo ikke alltid man får ting til å passe.
    Emmet har fått min fotopute med bil på,
    greit når man kan bytte litt rundt..
    er jo hobby nr 1. er det ikke?
    tror forresten Fredagen i morra blir best!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Veldig søt den puta da :)
    Det er jo alltid sånn med oss interiør-interesserte,
    vi flytter litt rundt på ting ;)
    God bedring til den lille .
    Og du gratulerer med galleriplass :)

    klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så fantastisk søt ekornpute! I kontrast til ulver og andre dyr man finner rundt om kring ;)

    Fin torsdag til deg :)

    -Beate-

    SvarSlett
  5. Har lyst på et dyre-print selv, men har faktisk ikke tenkt på at den kanskje ikke passer inn sammen med de andre jeg har.. Typisk meg å glemme å tenke på helheten.. :) Men NÅ skal det tenkes.

    SvarSlett
  6. Kjempesøt, den ekornputen er på ønskelisten min for tiden også :) God bedring til datteren din med hoste og ha en forhåpentligvis fortsatt bra torsdag! Klemmer

    SvarSlett
  7. De er jo veldig søte da,men jeg er som deg vet ikke helt om det er min greie heller....
    ha en fin dag

    SvarSlett
  8. Så kule! søstern min har en med isbjørn på:))) Du har forresten en flott blogg!

    SvarSlett
  9. Å så fint , herlig ekornbilde på puta.
    Klem Marit.

    SvarSlett
  10. Den er kjempesøt:)
    Jeg har den jeg og, men akkurat som deg, så er jeg litt usikker på om den passer helt inn, hehe:)
    Den får flytte opp på pikerommet her og etterhvert tenker jeg ♥

    SvarSlett
  11. Vilken underbar kudde! :)

    Kul att du nu beställt fjärrkontroll till kameran. Hoppas att det går bra.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  12. Kjempefin pute, både for stue og evt barnerom! ;)
    Ha en fin dag og god bedring til lillemor!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  13. Søt pute! Passer like fint på barnerom om i stua :) her blir putene flyttet på daglig :)

    SvarSlett
  14. Digger den puta! :) Nydelige bilder! Og gratulerer med galleriplass! Fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  15. Hei.

    Fine bilder hos deg i dag igjen! Jeg har lest bloggen din en stund og synes alltid bildene dine er kjempefine. Jeg lurer på hvilket objekt du bruker?

    Ønsker deg en god torsdag-kveld!
    Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Objektiv mener jeg!!!!

      Katrine

      Slett
  16. For en søt pute :) Lyst på både den og ugle puta jeg, men jeg har vel egentlig mer enn nok puter meeeen. Alltids plass til en skjønning til.

    Ønsker deg en flott kveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  17. Nydelig bilde!

    Ekorn er utrolig søte....
    Og det med dyremotiv har jeg prøvd
    også, funket ikke helt her heller...
    Men, jeg synes det ble veldig fint hos deg
    på bildene da :)

    Jeg har noen unger her som liker dyremotiv.
    "Jeg vil ha - jeg vil også ha".. hihi...

    Mange klemmer til deg, snupp!
    :)

    SvarSlett
  18. Og den puten er bare deilig, og med et slik søtt ekorn. Bra at det finnes billigere alternativ til ByNord dyre print;)

    SvarSlett
  19. så fin ..men som du skriver lite svår att få ihop med övriga kuddar ...
    Fin blogg du har ....hittade precis hit.

    Kram från Göteborg och mig.
    Pernilla

    SvarSlett
  20. Såå søt! Tenker den finner den perfekte plassen å bosette seg på etterhvert:)
    Har byttet ut litt puter her også men føler som du at det blir litt rart. Får ikke til sammensetningen, flytter om og styrer bare verre...:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Fineste puten:) Om du ikke fikk den til å passe i sofaen din så passet den utrolig godt i den fine designstolen;) Lekre bilder forresten.

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  22. Søtt ekorn på puta ja:) Stolen er fin også, jeg har også den:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  23. Enig, de er Så fine medn ikke helt min greie!!

    ha en fin helg, Klem Anna

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.