lørdag 7. januar 2012

Vasevinnerlykke

For litt siden var jeg så heldig å vinne i en gi-bort hos fineste May Helen 
med den utrolig flotte bloggen KROnPRINSESSENE.


 May Helen er en av de mest kreative menneskene jeg kjenner, og hun har en fantastisk evne 
til å gjøre det vakkert rundt seg. Pakken som kom i posten var intet unntak. 
Og kort formet som en sky - kan det bli bedre? ♥


Premien var denne fantastisk fine vasen fra House Doctor.
Hvit med lyseblått fuglemønster. Den passer perfekt inn her hjemme!


Love it!


Tusen takk, May Helen! Jeg kunne ikke ha vunnet en bedre premie! :)

Og tusen takk for alle de fine kommentarene jeg har fått på bidraget mitt til NIB-utfordringen! 
Det varmer! ♥
Fin lørdag ønskes til alle!

25 kommentarer:

  1. Nydelig gave , pakker i posten er bestandig like stas.
    God helg , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Så fin!! Moro med vinnerlykke! Ha en fin lørdag! KLEM.

    SvarSlett
  3. Det ble en nydelig liten vasegruppe, flott gave!

    SvarSlett
  4. Den vasen stod det jo Høytrykk på!
    Flott :)

    God helgeklem!

    SvarSlett
  5. Jättefin! Grattis, grattis, grattis!
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  6. Heldige du, jeg elsker den vasen!! Så fiiin:-) Og du er min klare Global chic-favoritt! Likte at du valgte Italia, og syns du løste det på en fortreffelig måte med fantastiske Kartell i sentrum:-)
    God helg!!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Herlig vase..og herlige bilder..
    God lørdagsklem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Helt heeerlig!
    Heldige du :)

    Klem og en finfin lørdag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  9. Så heldig du er!
    Den vasen var lekker!

    May Helen er virkelig ett unikum.
    klemklem

    SvarSlett
  10. Den vasen var virkelig Høytrykksk! Sånn flaks at du vant den! :)

    SvarSlett
  11. Så FLOTT den er!!
    gratulerer med den:)
    Og nydelige bilder, som vanlig her hos deg ♥

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  12. Så heldig du er:) Premien passet jo perfekt inn hos deg. deilig med slike vårlige farger også:) Ha en fin helg! Klem, Pernille

    SvarSlett
  13. Vilken härlig vinst! Förstår verkligen att du blev glad av att få hem den i brevlådan. Grattis!

    SvarSlett
  14. Heldiggrisen!:) Nydelig vase og nydelige bilder. Koselig med noen nye ting, spesielt når man vinner:)
    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Den var knallfin.

    Ønsker deg en super helg, Trine:)

    Klem fra Marthe

    SvarSlett
  16. Heldige du, kjempefin vase:)
    God lørdagskveld til deg og dine!
    Klem E

    SvarSlett
  17. Savner Østlandet når du skriver om slikt vær! Om du liker Marlene M. er det bare å følge med hos meg i morgen, det vanker en aldri så liten give away, eller gibort! :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Kjempefin vase..

    Ha forsatt en fin helg...Kjempefin blogg..

    Britt.

    SvarSlett
  19. Kjære Trine :)
    TUSEN TAKK for utrolig fine ord...
    Jeg sitter her og er helt rørt jeg!
    Det betyr så mye og jeg er så glad for at jeg ble kjent med deg på Glansdagen :)
    Du er så varm om hjertet...
    Nydelige bilder som alltid og er det ikke gøy med nytt objektiv vel ;)
    Ha en fortsatt fin helg.
    Og igjen TAKK :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  20. Så heldig du var, Trine!
    Den vasen er fantastisk flott...
    Passer jo perfekt hjemme hos deg! :)

    Mange klemmer til deg og håper
    du får en fin søndag og en fin
    ukestart!
    :)

    SvarSlett
  21. enig, hun er så kreativ, og enig i at den passer perfekt inn hos deg! den er kjempefinn!
    ha en super søndag :) klem

    SvarSlett
  22. Flott vase som går rett inn hos deg!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  23. Så utrolig fin premie!! Fortsatt god søndag til deg:)

    SvarSlett
  24. Gratulerer!
    Utrolig søt vase, passer perfekt hos deg.
    Jeg vant også hos May Helen, viser etterhvert!
    Imponert over innlegget under, kreativt, lekent og lekkert.
    Lykke til i utfordringen!
    Klem G

    SvarSlett
  25. For en flott gevinst! Passet perfekt inn hos deg:)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.