tirsdag 3. januar 2012

Voff



Beware of the dog. ;)

Skiltet er kjøpt her.

17 kommentarer:

  1. Å så kult skilt!! Merker jeg kanskje må skaffe meg et slikt ;) Tusen takk for veldig hyggelig hilsen inne hos meg :) Kiara hilser og takker også ;)
    Ha en super tirsdag! Klem Pauline

    SvarSlett
  2. Kult! Har du en hund??
    Flotte bilder du tar!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Stilig :)
    Og ja, jeg ser så absolutt at du har fått deg nytt objektiv...
    Lekre bilder!
    Her er det grått og trist ute, men stearinlys og kos med syk største KROnPRINSESSE inne.
    Men skulle likt å hatt litt bedre foto-vær i morgen, for bildebanken roper etter påfyll hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Bildene dine er fantastiske!
    Artig skilt :-)
    Klem carina

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, og tøfft skilt! Hva slags hund har dere? Jeg og Eskil har såå lyst på en hund, far i huset er litt mer skeptisk. Må iallefall finne en rase alle er enig om, og som passer oss :) Håper dere har det bra! KLEM.

    SvarSlett
  6. Lekker bildehylle og råkult skilt! Her burde det stått "beware of the children" trur eg - vi har ikkje hund, men to ungar som likar å oppføre seg som hundar i blant... ;)

    SvarSlett
  7. Hei du - det skiltet skulle den pinglete boffen her sett - hadde kanskje fått litt mer selvtillit - det er ikke mye av en vakthund der hun "lukeparkerer" mellom beina våre og småboffer liksom-skummelt hver gang hun hører en lyd)

    God kveld og klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Herlig!
    ...ja dette fallt i smak altså!*smile*

    ..men hos oss blir det kanskje noe feil, ihvertfall foreløpig...ingen hund her, bare pusekatt...burde hatt et med "beware of the guard-cat" vi ...hihi..*ler*

    ..for ferdinand pusen er jo sånn en frykteli "badass" vakt-katt...*ler høyt*

    Flott kveld til deg, snupp!
    Klem klem

    SvarSlett
  9. Hihi, I like!! :)

    Du og dine Etsy funn altså...
    Skulle ønske jeg var like flittig som deg
    å finne alle de fine tingene :)

    Herlig!!

    SvarSlett
  10. Haha - voff! Fint skilt, og fine bilder :)

    SvarSlett
  11. Så stilig! Herlig:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Så morsomt skilt!
    Jeg har allerede sjekket nettstedet:)
    Klem Anne

    SvarSlett
  13. Underbar! En sån vill jag ha också :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  14. Herlig skilt, og nydelige bilder! :)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem Helene

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.